CHOPYIBABY...!!! - KUNIEśWATA MI MINOŁ...!!!

Data: 2012-12-22 20:44:13
Autor: inz. Jaskiniowy
CHOPYIBABY...!!! - KUNIEśWATA MI MINOŁ...!!!
W dniu 2012-12-21 23:05, Polok_Prawdziwy pisze:

- takmysiem wcoraj z Jontkiem tego kuńcaświata łobowiały, ześmy śtery
wielgie flase łokowity wybornej, ślicnie pendzonej, łoba łobaliły...

Adyć...!!!
- koło 24:00-ej zawitoł ten kuniecświata unos...

Takmi siem cimno wgałach zrobiło, a ślicnie wgłowie grać pocenło, żem cheba
nazmartwychwstanie donieba ulecioł...

Kolepołednia dobiro nazimiem wylondowołem inanowe zycie zmartwych
powstołem...

Ale cotoza zycie - łepetynem dowiecora mi rozrywało...
- teroski dopiro dosiebie potym końcuświata dochodzem...

jo ślonski górol ale łokowity z górolym normalnym sie napijym;)

--
Chujnia z grzybnią, z patatajcem.

Data: 2012-12-23 01:10:11
Autor: Stachu Chebel
On 22 Gru, 20:44, "inz. Jaskiniowy" <0sparta...@gmail.com> wrote:
> [...]

> - takmysiem wcoraj z Jontkiem tego ku ca wiata obowia y, ze my tery
> wielgie flase okowity wybornej, licnie pendzonej, oba obali y...

> Ady ...!!!
> - ko o 24:00-ej zawito ten kuniec wiata unos...

> Takmi siem cimno wga ach zrobi o, a licnie wg owie gra pocen o, em cheba
> nazmartwychwstanie donieba ulecio ...

> Kolepo ednia dobiro nazimiem wylondowo em inanowe zycie zmartwych
> powsto em...

> Ale cotoza zycie - epetynem dowiecora mi rozrywa o...
> - teroski dopiro dosiebie potym ko cu wiata dochodzem...

jo lonski g rol ale okowity z g rolym normalnym sie napijym;)

--
Chujnia z grzybni , z patatajcem.

No dyć serdecnie prosimy!! Okowitke momy wedle najstorsych receptur
wyrabjanom. I w gałach siem po nij nieściemnia!!

Data: 2012-12-25 01:31:44
Autor: Polok_Prawdziwy
inz. Jaskiniowy wrote:

[...]

Witomy..., witomy...
- dołokowitki zawse zaprosomy...!!!

Tojezd nos jus tsech tukej
- jo, muj kum Hebel Stasiu i teroski Ty byś zawitoł...

Ino wyboc nom, tetułować prywatnie zwycajuw nimomy i tego emżyniera wdoma ostawić musis...

- mozemy ciem ziminio mianować...

Alem rod, ze jesce jedyn wśrud pespowych lebruw nachopa prawdziwego wyglondo...

zdrovim, zdrovim...

CHOPYIBABY...!!! - KUNIEśWATA MI MINOŁ...!!!