CHOPYIBABY...!!! - ŁO BUDOWNICTWIE PERELU...!!!

Data: 2010-01-19 12:13:36
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - ŁO BUDOWNICTWIE PERELU...!!!

- mozei wuwcas te M-tsy, -śtery i -pińć to klitki były, ale zato WŁOSNY DACH NAD
GOWOM, CIEPLUśKO i BEZ KREDYTUW...!!!

Teroski, niedość ze dokońca zycio kredyty spłocać bedom, to jesce w namiocie,
abo inksym kanale zamieskiwać musom...

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7468859,Mierzyn__pieniadze_przepadly__mieszkan_nie_ma.html

Data: 2010-01-19 04:09:47
Autor: zbig
On 19 Sty, 12:13, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
[...]

Ja swojej klitki nie doczekałem. Jak przyszło nowe po prostu kupiłem.
Nie mąć baco w głowach młodym, nieświadomym, rzekomymi plusami
Peerelu. To co piszesz dostępne było dla nielicznych a młodzi , tak
jak ja wtedy, byli bez żadnych, powtarzam, żadnych szans na swoją
klitkę.

Data: 2010-01-19 13:35:08
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

Peerelu. To co piszesz dostępne było dla nielicznych a młodzi , tak
jak ja wtedy, byli bez żadnych, powtarzam, żadnych szans na swoją

NIEMONCEM...!!!
- łobiektywnie łoceniom...

I niecygoń, zedo nielicnych - dodzisioj ponad 50-60% Łobywateli tamte blokowiska
zamieskuje...

Nastempne 20% jesce w psedwojennym budownictwie kocuje...

PS - a jakie sanse teroski te modziki majom... (pocytej muj wceśniejsy wontek ło
statystyce bidoty w polcce)...?
Sanse nieino na mieskanie, ale SANSE NA SWOJOM PSYSŁOść...!?

Data: 2010-01-19 05:24:16
Autor: zbig
CHOPYIBABY...!!! - ŁO BUDOWNICTWIE PERELU...!!!
Ja miałem pełny wkład przez całe lata. Dostałem wielkie G. Państwo PRL
oszukało mnie tak samo jak nieuczciwy developer.
Jak sie chce mieć mieszkanie, wystarczy być młodym, mieć jak taka
pracę i bank daje kredyt.
U mnie w pracy wszyscy młodzi przed trzydziestką mają już swoje
miszkania, niektórzy zdążyli już je zmienic na większe. Nawet nie chce
mi sie pisac o różnicy jakości bo tobie zdaje się wystarcza byle jaka
klitka.
Znaczna część tych młodych (większość) to ludzie napływowi , którzy
przyjechali do miasta po wykształcenie, pracę i  mieszkanie.

Data: 2010-01-19 05:31:22
Autor: zbig
On 19 Sty, 14:24, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
[...]

I jeszcze jedno. Skąd ci wyszło to 60%.. W miastach mieszka 54 %
ludności.
W domach jednorodzinnych wolnostojących 37%.
Do tego jeszcze szeregowce, kamienice wielorodzinne , wrezscie domy i
bloki powstale po 89 roku. Zdaje się , że nadto rydzykujesz i naginasz
statystyki.

Data: 2010-01-19 16:25:47
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

Do tego jeszcze szeregowce, kamienice wielorodzinne , wrezscie domy i
bloki powstale po 89 roku. Zdaje się , że nadto rydzykujesz i naginasz

To, ze ty niedostołeś, niełoznaco, ze MILIJONY RODZIN w 60-tych, 70-tych i
80-tych latach mieskań niepodostowało...!!!

Jaksiem DUPOMGROCHOWOM jest, tosiem i sparki myli, a codopiro mieskanie
dostowo...!!!

A statystyka...
- jo godom ło tamtych latach i ło DOSTOWANIU mieskań...!!!

Teroski moze i majom coponiewture twoje kumy miskania, ino...

- NIE DONICH NOLEZOM...!!!

DO BANKUW...!!!

ICH mieskania dopiro bedom, jak sem je SPŁACOM...!!!

Data: 2010-01-19 23:48:25
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-19 14:24, zbig pisze:
[...]

Ilu z nich jest właścicielami tych mieszkań?

Data: 2010-01-20 10:15:19
Autor: zbig

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hj5crs$tmr$1news.onet.pl...
[...]

Wszyscy, bez wyjątku. Choć znacna część z nich spłaca kredyty, formalnie więc zostana właścicielami pełną gębą po spłacie kredytu i zwolnieniu hipoteki.

Data: 2010-01-20 20:10:08
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-20 10:15, zbig pisze:
[...]

Czyli właścicielami niektórzy zostaną będąc starcami. Faktycznie społeczeństwo Polskie za sprawa kapitalizmu  bogaci się  się ponad wszelaka normę.. Samochody na kredyt, mieszkania na kredyt itd. Tylko na papierze to ładnie wygląda..

CHOPYIBABY...!!! - ŁO BUDOWNICTWIE PERELU...!!!