CHOPYIBABY...!!! - ŁO POKRAKEM SIEM ROZCHODZI, MOZECIE MIE UśWIADOMIć,

Data: 2010-09-20 20:18:30
Autor: Polok_prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - ŁO POKRAKEM SIEM ROZCHODZI, MOZECIE MIE UśWIADOMIć,

bom cimniawy jest i niesyćko mi wiadome...

Chodzi ta PSYKRUTKO POKRAKA z żondowom łobstawom...?

Bojak nadal mo łochronem z użendu, to zapytujem siem:

- JAKIM PRAWEM i ZA CYJE DUTKI...!!!?

Data: 2010-09-20 20:27:35
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-20 20:18, Polok_prawdziwy pisze:
bom cimniawy jest i niesyćko mi wiadome...

Chodzi ta PSYKRUTKO POKRAKA z żondowom łobstawom...?

Bojak nadal mo łochronem z użendu, to zapytujem siem:

- JAKIM PRAWEM i ZA CYJE DUTKI...!!!?

Nie wiem dokładnie, ale może wszyscy szefowie klubów w sejmie dostają ochronę i auta służbowe z kierowcami.

Data: 2010-09-20 20:45:46
Autor: mastodont
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i7894a$h70$1news.onet.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Właśnie. Nie wiesz dokładnie.
Ano konusowaty ma nadal łochronę. Za Twoje, Moje, Pana i Pani.....

--
mastodont
www.polityczni.eu

Data: 2010-09-20 20:52:09
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-20 20:45, mastodont pisze:
[...]

Coby nie było - pretensje kierujesz pod niewłaściwym adresem. To nie on sam sobie przyznał ochroniarzy.

Data: 2010-09-20 22:35:54
Autor: Polok_prawdziwy
jadrys wrote:

[...]

Acha...!!!

- i teroski MUSI ICH MIEć - zżeknońć siem ich nieumi...!

Łoj bidno ta POKRAKA, a bidno....
- niedość, ze KOśLAWIEC, to jesce włosnej woli nimo...!

Data: 2010-09-20 20:51:21
Autor: Polok_prawdziwy
jadrys wrote:

[...]

Chemmm....!?

- jo tes sefem nasego KLUBU TESTOWANIO POKUJUWEK, wtury my z Jontkiem załozyły, jezem, a ałta z kierownikiem i łobstawy nimom...!

Atak na powaznie, to cheba ino w Polcce tak być moze...!

Data: 2010-09-20 21:00:30
Autor: mastodont
Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:k6mkm7-1b9.ln1server.linuxfan.de...
jadrys wrote:

[...]

A idzze, idzze...tak godosz. Jakzek straśnie popił w remizjio ( a byłek sefem klubu sikawek) to mnie Jontek z Łantkiem spopod Żuka co u nos robi za strażacki wóz, wyciongli i do chałpy zanieśli. To co godos ze nie sytki sefy łobstawy ni majom? :)
--
mastodont
www.polityczni.eu

Data: 2010-09-20 22:33:30
Autor: Polok_prawdziwy
mastodont wrote:

[...]

Ale tyś wnasym KLUBIE niejest...!!!

- ino jo i Jontek mysomy...

Ale tesmie jus tak łod Letochy (restałratora!) dodom transportowały. Ale powimci sceże, żenie Zukiem, ino tockom zdwoma kułkami...

Data: 2010-09-20 20:57:52
Autor: Marek Fafka
[...]

To proste. Podobny jest do jednego króla pochowanego na Wawelu. Jak tego króla podstępnie utopili w ruskim błocie to nasza Polska króla nie ma. Dlatego chcemy Jezusa na króla Polski bo tron jest chwilowo wolny.
mf

CHOPYIBABY...!!! - ŁO POKRAKEM SIEM ROZCHODZI, MOZECIE MIE UśWIADOMIć,