CHOPYIBABY...!!! - ŁO POWODZIACH I DESCU GODAć BEDEM...!!!

Data: 2009-06-30 09:13:33
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - ŁO POWODZIACH I DESCU GODAć BEDEM...!!!

Wyście mondre CHOPYIBABY som, wytłumaccie mi jednom zec

- niedowno nase politykiery MSEŁODESCE w Sejmie łodprawiały, a jak jus siem
Ponbucek zlitowoł i troseckem pokropił, to zaś wielkie ksyki wyprowiajom, ze
dość descuw majom...!!!
Niedugo cheba bedom w Sejmie MSEŁONIEPADZENIE łodprawiać, bo jus mokro wgalotych
majom...

Powidzcie mi jedno - cyto ino ta nasa religijo, abo my syćkie takie gupie som...?

--

CHOPYIBABY...!!! - ŁO POWODZIACH I DESCU GODAć BEDEM...!!!