CHOPYIBABY...!!! - ŁO SPOWIEDZI PSENOJśWINTSEJ....!!!

Data: 2009-11-16 09:39:37
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - ŁO SPOWIEDZI PSENOJśWINTSEJ....!!!

Pocytejta sem cosik:

http://forum.interia.pl/watek-chronologicznie/skandal-w-konfesjonale,1066,898220,,c,1,44,0,0

Komentować tego niebedem, bo po psecytaniu łokrutnie zacenło mie w sparce scypać
- wiedziołem, ze KATOLE do nojmondzejsych siem niezalicajom, ale zeby az tak...!?

Data: 2009-11-16 09:38:11
Autor: boukun

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:395f.000000bb.4b010fc9newsgate.onet.pl...

[...]

"Skoro twój znajomy przeżył szok w konfesjonale to w końcu poco on tam poszedł? Mnie wydaje się że spowiedź ma dużo wspólnego z przesłuchaniem w sądzie , bo mniej więcej o to samo chodzi . Więc powinien był być przygotowany na zadawanie pytań jak jeszcze sam tam polazł".

boukun

Data: 2009-11-16 10:22:58
Autor: bicz prawdy
[...]

Wyciurcikowski!
Ty wyłuzdany zbookolu! Lepiej weź się za komentowanie "czarnych mszy", w których uczestniczą twoi znajomi sataniści!

bicz na zbookoli

Data: 2009-11-16 11:52:46
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

Ty wyłuzdany zbookolu! Lepiej weź się za komentowanie "czarnych mszy", w których uczestniczą twoi znajomi sataniści!

Mozes mie serdecnie wmojom niełobmytom sparkem cmoknońć...!!!

- no cheba, ze wolis Burkowom sparkem wymlaskać - łon nic pseciwko mieć niebedzie...

Data: 2009-11-16 12:46:39
Autor: Piotr
Dnia Mon, 16 Nov 2009 09:39:37 +0100, Polok_Prawdziwy napisał(a):

[...]

Jedna baba drugiej babie w maglu... Ty już naprawdę nie masz co robić,
tylko ploty roznosić z wałkunskiego magla?
Piotr

CHOPYIBABY...!!! - ŁO SPOWIEDZI PSENOJśWINTSEJ....!!!