CHOPYIBABY...!!! - ŁOKRUTNIE MONDRE SKOMENTOWANIE WYCYTOŁEM...!

Data: 2009-09-02 08:22:10
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - ŁOKRUTNIE MONDRE SKOMENTOWANIE WYCYTOŁEM...!

http://fakty.interia.pl/raport/70-rocznica-wybuchu-ii-wojny/news/rosja-kaczynski-powtorzyl-podlosc/komentarze,1361680,,25494614

Musem pedzieć, ze som jesce mondre chopy w Polcce - w jednym pedzyniu cołkom
prowdem skomentować umiom...

Data: 2009-09-02 08:49:04
Autor: boukun

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:33ae.000003d4.4a9e0f12newsgate.onet.pl...

[...]

 Rządzą Polską dzisiaj tacy sami
"wielcy wodzowie" jak w 1939r. Wówczas też pluli
na wszystkich, dla władzy gotowi byli mordować się
wzajemnie, krzyczeli o swojej mądrości, wielkości
i sile, a gdy wybuchła wojna, to jak obite psy
zwiewali przed wrogiem zostawiając naród. I
wiecie, gdyby nie socjalizm, to po dzisiejszy
dzień 90% narodu żyło by w ruinach,
analfabetyzmie, zacofaniu.

Krótko mówiąc, dla władzy gotowi są zgotować rzeź całemu narodowi!

boukun

Data: 2009-09-02 08:59:00
Autor: Slavinka

wiecie, gdyby nie socjalizm, to po dzisiejszy
dzień 90% narodu żyło by w ruinach,
analfabetyzmie, zacofaniu.

Bzdet. COP był budowane bez socjalizmu Gdynia też.

Krótko mówiąc, dla władzy gotowi są zgotować rzeź całemu narodowi!

A to wszyscy demokraci i liberałowie oraz lewizna tak mają.
boukun

Data: 2009-09-03 03:03:36
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Slavinka wrote:

wiecie, gdyby nie socjalizm, to po dzisiejszy
dzień 90% narodu żyło by w ruinach,
analfabetyzmie, zacofaniu.

Bzdet. COP był budowane bez socjalizmu Gdynia też.

Ale te zakłady mięsne, skąd bekon kradł mięcho i torbami do domu wynosił
były budowane za socjalizma. Dlatego mu tęskno za tamtymi czasy.
--
Pit

Data: 2009-09-03 10:15:14
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:h7n4ca$6mn$1news.onet.pl...
Slavinka wrote:

[...]

Aleś dowcipny... Wszystkie zakłady i kombinaty były budowane za PRL, za którymi teraz ludzie tęsknią masowo w zniewolonej Polsce...

boukun

Data: 2009-09-02 08:59:05
Autor: Chiron
> [...]

i sile, a gdy wybuchła wojna, to jak obite psy
zwiewali przed wrogiem zostawiając naród. I
wiecie, gdyby nie socjalizm, to po dzisiejszy

MANIPULATOR. Nie wiesz tego. Ba! Przeciwnie- można napisać, że mimo 45 lat
demoralizowania narodu przez komunę- nie jest aż tak źle, jak np w innych
byłych komunach.

pozdrawiam

Chiron

Data: 2009-09-02 16:13:58
Autor: MH
[...]

Pedzieć Ci Baco musem , ze łokrutnie siem chop myli. Dyć nas WIELGISTRATEG
wystsałow siem nieboi...  MH

Data: 2009-09-03 08:24:16
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

> prowdem skomentować umiom...
> Pedzieć Ci Baco musem , ze łokrutnie siem chop myli. Dyć nas WIELGISTRATEG

Aaaaa....!
- łon tocoinksego - wielgachnom komurkem mo i nałokrongło zniom loto, ajak
wiadomo tako komura łod wselakiego zła łochronić moze...

PS - tsa ino jom na Jasnej Guze łodpowiednio (za sumkem łokrongłom!) wyświńcić...

--

CHOPYIBABY...!!! - ŁOKRUTNIE MONDRE SKOMENTOWANIE WYCYTOŁEM...!