CHOPYIBABY...!!! - ŁOKRUTNIE MONDRE SKOMENTOWANIE WYCYTOŁEM...!

Data: 2009-09-02 16:13:58
Autor: MH
CHOPYIBABY...!!! - ŁOKRUTNIE MONDRE SKOMENTOWANIE WYCYTOŁEM...!

http://fakty.interia.pl/raport/70-rocznica-wybuchu-ii-wojny/news/rosja-kaczynski-powtorzyl-podlosc/komentarze,1361680,,25494614

Musem pedzieć, ze som jesce mondre chopy w Polcce - w jednym pedzyniu cołkom
prowdem skomentować umiom...

Pedzieć Ci Baco musem , ze łokrutnie siem chop myli. Dyć nas WIELGISTRATEG
wystsałow siem nieboi...  MH

Data: 2009-09-03 08:24:16
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

> prowdem skomentować umiom...
> Pedzieć Ci Baco musem , ze łokrutnie siem chop myli. Dyć nas WIELGISTRATEG

Aaaaa....!
- łon tocoinksego - wielgachnom komurkem mo i nałokrongło zniom loto, ajak
wiadomo tako komura łod wselakiego zła łochronić moze...

PS - tsa ino jom na Jasnej Guze łodpowiednio (za sumkem łokrongłom!) wyświńcić...

--

CHOPYIBABY...!!! - ŁOKRUTNIE MONDRE SKOMENTOWANIE WYCYTOŁEM...!