CHOPYIBABY...!!! - ŁOKRUTNIEM CIEKAWY...!!!

Data: 2010-11-04 12:36:07
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - ŁOKRUTNIEM CIEKAWY...!!!
- gdzie siem nas gupielok i żebrok grupowy, niejaki AWEMARYNA zapodzioł...?

Cyzby elektrykem, imternat i łogzewanie mu łodłoncyły, bo naśmietnikach złomu i
butelek nima....?

Noale....
- nieżałujem go wcale - chcioł "wolności, kapitulizmu, demokracyji i
Bug-Honor-Łojcyzny", to teroski mo...!

Data: 2010-11-04 04:45:17
Autor: zbig
On 4 Lis, 12:36, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
[...]

W kapitalizmie jakoś nigdy mi jeszcze prądu na czas dłuższy niż
potrzebny do usunięcia drobnej awarii jeszcze nigdy mi nie wyłączyli.
A za komuny to zdarzało sie bardzo często bo akurat mieliśmy którys
stopień zasilania.

Data: 2010-11-04 12:48:14
Autor: Grzegorz Z.
[...]

No tak. Teraz nie zdarzają się już "stopnie zasilania" a jedynie awarie z
gatunku "bardziej drobnych" takie choćby jak ta w Ciecinie w kwietniu 2008.

http://energetyka.wnp.pl/blackout-sparalizowal-szczecin,47130_1_0_0.html

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-04 04:56:42
Autor: zbig
On 4 Lis, 12:48, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Pisałem o swoich doświadczeniach. Nie mieszkam w Szczecinie.
Oczywiście jakaś poważniejsza awaria może się kiedyś zdarzyć, ale nie
ma takiej sytuacji, kiedy podczas ważnego meczu czy interesującego
filmu zastanawiasz się czy władza pozwoli ci obejrzeć program do końca
czy też wyłączy ci nagle prąd.

Data: 2010-11-04 13:42:13
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Noto pocekejmy jesce porem rockuw, az SUCJOLISTYCNE druty i psewody sypać siem
pocnom, bojak narazie, cołko jenergetyka natych instalacjach bazuje...

Data: 2010-11-04 07:01:07
Autor: zbig
On 4 Lis, 13:42, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
> W kapitalizmie jako nigdy mi jeszcze pr du na czas d u szy ni
> potrzebny do usuni cia drobnej awarii jeszcze nigdy mi nie wy czyli.
> A za komuny to zdarza o sie bardzo cz sto bo akurat mieli my kt rys
> stopie zasilania.

Noto pocekejmy jesce porem rockuw, az SUCJOLISTYCNE druty i psewody sypa siem
pocnom, bojak narazie, co ko jenergetyka natych instalacjach bazuje...

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Już się ten syf peerelowski sypie. 30% sieci  jest do wymiany.

Data: 2010-11-04 15:33:38
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - ŁOKRUTNIEM CIEKAWY...!!!
Już się ten syf peerelowski sypie. 30% sieci  jest do wymiany.

Łotym godom...!

Cemuto te wspaniałomyśne kapitulisty tego "syfu" łodzaroz niewyminiały, ino psez
20 lot natym, co Społeceńctwo wytwozyło, bazowały...!?

I cemu te wspaniałomyślne kapitulisty dodzisioj "psesyłowe" i inkse łopłaty
kasujom...!?

Ate te 30% potseba jesce wyminić...!

I niełudź siem, ze kapitulisty to ucyniom - wyciongneły, cosiem dało, ajak mruz
trakcje popserywoł, to pryntko "nogem" z Polcki dajom...!!!

Połobserwuj sem ino polcki rynek jenergetycny, a GUPOT nieplitej...!!!

Data: 2010-11-04 08:28:24
Autor: zbig
On 4 Lis, 15:33, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
> [...]

I niełudź siem, ze kapitulisty to ucyniom - wyciongneły, cosiem dało, ajak mruz
trakcje popserywoł, to pryntko "nogem" z Polcki dajom...!!!

Polska energetyka niestety była prywatyzowana na koniec i do końca nie
jest. Warszawski STOEN (sprywatyzowany) od początku inwestuje ogromne
pieniądze w sieci przesyłowe z wizją przyszłych zysków.W to aby
kapitaliści pozbawią się zysków trudno mi uwierzyć, nikt stąd nie
ucieknie a będą przybywać nowi.

Data: 2010-11-04 16:48:54
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

pieniądze w sieci przesyłowe z wizją przyszłych zysków.W to aby
kapitaliści pozbawią się zysków trudno mi uwierzyć, nikt stąd nie

Bedom..., bedom...
- niegodom, ze niebedom....
Wkońcu jenergetyka, to jedna z najbardzij dochodowych branżuw...

Ino, jeśli nowe intalacje porobiom, to niełudź siem, ze prond jelektrycny, jak
dotychcas kostować bedzie...

Data: 2010-11-04 15:23:21
Autor: matodont
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:0ef8.000001e5.4cd29aa7newsgate.onet.pl...
[...]

Awe to Ryszard C. Podpisał z PiS umowę na pozorowany zamach, nie wiedział że mu dadzą prawdziwą spluwę do ręki i go wrabiają...:)

Data: 2010-11-04 15:22:09
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - ŁOKRUTNIEM CIEKAWY...!!!
Awe to Ryszard C. Podpisał z PiS umowę na pozorowany zamach, nie wiedział że mu dadzą prawdziwą spluwę do ręki i go wrabiają...:)

Aaaaaa....!

- toby siem nawet i zgodzało, bo GUPIELOK ŁOKRUTNY tobył...!

--

CHOPYIBABY...!!! - ŁOKRUTNIEM CIEKAWY...!!!