CHOPYIBABY...!!! - MONDROM WYPEDź ŁO ŁORENDZIU I POKRACE WYCYTOŁEM...!!!

Data: 2010-11-18 10:16:40
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - MONDROM WYPEDź ŁO ŁORENDZIU I POKRACE WYCYTOŁEM...!!!
"Cóż, w sumie to chory człowiek. Jak widać przegrana w wyborach prezydenckich
całkiem odjęła mu rozum i teraz wygłasza "orędzie" w gazecie Rydzyka. Pewnie jak
go Rydzyk kopnie w d..ę, będzie drukował swoje orędzia sam i ksero rozdawał w
kościołach. Biedny przegrany dureń. Tylko nadal szkodliwy, bo razem ze swoimi
wiernymi przygłupami ośmiesza Polskę. "

- komentować niebedem, bo syćko jasne...!

Data: 2010-11-18 11:11:21
Autor: MH
CHOPYIBABY...!!! - MONDROM WYPED¼ £O £ORENDZIU I POKRACEWYCYTO£EM...!!!
"Có¿, w sumie to chory cz³owiek. Jak widaæ przegrana w wyborach prezydenckich
ca³kiem odjê³a mu rozum i teraz wyg³asza "orêdzie" w gazecie Rydzyka. Pewnie jak
go Rydzyk kopnie w d..ê, bêdzie drukowa³ swoje orêdzia sam i ksero rozdawa³ w
ko¶cio³ach. Biedny przegrany dureñ. Tylko nadal szkodliwy, bo razem ze swoimi
wiernymi przyg³upami o¶miesza Polskê. "

- komentowaæ niebedem, bo syæko jasne...!

--

1. Braciska - ni mo
2. Komta bamkowego - ni mo

MH

--

CHOPYIBABY...!!! - MONDROM WYPEDź ŁO ŁORENDZIU I POKRACE WYCYTOŁEM...!!!