CHOPYIBABY...!!! - MY, TAKO POTENGA GOSPODARCO I MILUTARNO,

Data: 2009-03-04 09:50:31
Autor: jadrys
CHOPYIBABY...!!! - MY, TAKO POTENGA GOSPODARCO I MILUTARNO,
Polok_prawdziwy pisze:
a jednak łostałymy CIULAMI...!!!

http://fakty.interia.pl/raport/tarcza-antyrakietowa/news/ft-polska-i-czechy-wystawione-do-wiatru,1269003,2943

No cuz...
- nawet Cesi mondzejse łostały, bo cyten radar tam bedzie, cy nie...

Ciulami to zostali nasi rządzący.. Chwała Obamie że nie wciąga Polski w to bagno wytworzone przez Busha.. I nie robi z Polski tarczy.. Gość coraz bardziej mi się podoba..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-03-04 10:00:25
Autor: Polok_prawdziwy
jadrys wrote:

Polok_prawdziwy pisze:
[...]

Podziwomy sem co w psysłości robić bedzie, wis pseca, ze Hamerykonom ufać
siem niedo...

Data: 2009-03-04 10:24:25
Autor: jadrys
Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

Polok_prawdziwy pisze:

[...]

Oczywiście, ale pierwsze ruchy Baracka pozwalają z optymizmem patrzeć na przyszłe stosunki Polsko - Amerykańskie.. Tym niemniej z rzeczywistą oceną jego działań lepiej poczekać do końca  kadencji..

Data: 2009-03-04 10:34:42
Autor: Polok_prawdziwy
jadrys wrote:

Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

Polok_prawdziwy pisze:

[...]

A jesce jedna mozliwość jest mozliwo - słysołeś kiedysik ło niejakim
KENEDYM..?

W anelogicnej sytułacji politycnej ZACIUKALI chopa

Potem niejaki NIXON nazondy psysedł...

No i łosiongnęły co chciały - wojnem w Wietnamie...

PS - pomimo, zeten ŁOBAMABARAK troseckem asfaldowaty jest, to zycem mu, coby
wytsymoł do kuńca kodencji...

Data: 2009-03-04 10:50:33
Autor: jadrys
Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

Polok_prawdziwy pisze:

[...]

A ja jeszcze się wstrzymam z życzeniami.. Do końca to jeszcze nie wiadomo co to za ptica.. Gdy odchodził Clinton (rzeźnik Jugosławii) to myślałem że nie może już być gorszego prezydenta, a popatrz znalazł się godny następca w osobie "diablu" Busha..

Data: 2009-03-04 11:54:00
Autor: Polok_prawdziwy
jadrys wrote:

[...]

Siły nabywcej jus nimajom...

Tsa siem ino jesce ich milutarnej siły troseckem łobawiać...

Ale to tes siem niedugo skońcy, jak ich WASALOM (NATO) dutkuw braknie, to
ino im GRY KOMPUTROWE łostanom...

Ale tsa psyznać, ze co na barkach inksych naroduw pozyli, to pozyli....

SKOńCYŁO SIEM BABCI SRANIE...!!!

Data: 2009-03-04 15:15:23
Autor: jadrys
Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

[...]

Oj, moim zdaniem to na triumf trochę za wcześnie, mimo kryzysu to jednak nadal największa potęga militarna i najsilniejsza gospodarka na świecie..

Data: 2009-03-04 11:58:06
Autor: CeSaR
[...]

I jeśli myślisz, że którykolwiek z nich robi/robił cokolwiek, mając na uwadze dobro Polski to IMO dość poważnie się mylisz.

Data: 2009-03-04 14:28:44
Autor: jadrys
CeSaR pisze:
[...]

Wcale tak nie myślę. Sądzę nawet że nie zrobili nic dla żadnego kraju no może poza Izraelem .. Pozornie mogłoby się wydawać że ich pomoc w postawieniu na nogi Japonii i Niemiec była bezinteresowna, nic bardziej mylnego - zrobili z tych państw wasali,  gotowych służyć swemu panu na każde skinięcie..
A z Obamą  wiąże nadzieje na to że może przestanie nas wciągać w swoje wojenki i znacznie ograniczy swoje "interesy " robione z Polską.. Dla Polski te interesy to nic korzystnego..