CHOPYIBABY...!!! - NAREśCIE KONIEC...!!!

Data: 2011-10-09 00:07:57
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - NAREśCIE KONIEC...!!!

- niech ino Palikoty wygrajom to skońcom sie syćkie CIULSTWA....

- KONIEC z WATYKOńCKIMI ŁOKUPANTAMI I ZŁODZIEJAMI WKIECACH...!!!
- KONIEC Z PŁACENIEM NA KROWIOżY...!!!
- KONIEC ZPIERDOLONYMI IPN-ami...!!!
- KONIEC ZINDOKTRYNACJOM KATOLSKOM SPOŁECEńCTWA...!!!
- KONIEC ZTEŁOLOGIOM NA PAńCTWOWYCH UCELNIACH...!!!
- KONIEC ZMERTYLOLOGIOM IDIOTYZMUW...!!!
- KONIEC  Z...
- KONIEC  Z...
- KONIEC Z TYSIONCEM GUPIELOCTW POLCKICH, WTURE WCINGU 20 LOT NASE POLITYKIERY WYMIśLIŁY...!!!

Noreście NORMALNOść psyjdzie...

Data: 2011-10-09 00:14:43
Autor: raff
CHOPYIBABY...!!! - NAREśCIE KONIEC...!!!
Przydaloby sie przegonic te cala wasza halastre od poniedzialku.

R.

Data: 2011-10-09 01:41:51
Autor: Antenka
On 9 Paź, 00:14, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
Przydaloby sie przegonic te cala wasza halastre od poniedzialku.

R.

Baca fałszywy jest narąbany.  Siedzi w tym szałasie, łowce pilnuje i
molestuje, berbeluchę pociąga to i nie dziwota, że takie farmazony
tworzy. Pijacki bełkot niemożliwy do realizacji w Najjaśniejszej
Rzeczpospolitej ot i wszystko. :-o))

Antenka

P.s. A poniedziałek obudzi się w łowczarni z łapą w owczych bobkach :-D

Data: 2011-10-09 11:51:53
Autor: Polok_Prawdziwy
Antenka wrote:

[...]

Niedugo skońcy siem babcisranie...!

- ponad 130 milijarduw rocnie Polcce wykrodocie, wy WATYKOńCKIE ZŁODZIEJE...!!!

Data: 2011-10-09 00:44:05
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 09 Oct 2011 00:07:57 +0200, Polok_Prawdziwy napisał(a):

niech ino Palikoty wygrajom to skońcom sie syćkie CIULSTWA....

Te same, co kajdyś katolickom gazete wydawały?
:-]
--
XL
Tak, Wildstein ma rację. Głosuję na PiS!

Data: 2011-10-09 01:21:36
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 9 Oct 2011 00:44:05 +0200, Ikselka napisał(a):

Dnia Sun, 09 Oct 2011 00:07:57 +0200, Polok_Prawdziwy napisał(a):

niech ino Palikoty wygrajom to skońcom sie syćkie CIULSTWA....

Te same

Palykoty

, co kajdyś katolickom gazete wydawały?
:-]

j.p.

Data: 2011-10-09 11:49:10
Autor: Polok_Prawdziwy
Ikselka wrote:

[...]

Poglondy zminiać możno...

- jotes kiedysik, jak jesce modzikiem byłem, tobym na 35-letniom Marynem nowet niezerknoł...

A teroski...

- gdyby jesce cycory wielgachne miała, tobym jom nowet bezpodmycio wychendożył...!

PS - aty, jakimi cycorami dysponujes...?

Data: 2011-10-09 16:32:11
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 09 Oct 2011 11:49:10 +0200, Polok_Prawdziwy napisał(a):

Ikselka wrote:

[...]

Zminioć to mozno gacie.  Chyba ze sie mu poglondy z gaciami pomeleły, takie
ma łobsrane...

Cy co????

Data: 2011-10-10 08:27:36
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - NAREśCIE KONIEC...!!!
> PS - aty, jakimi cycorami dysponujes...?

Cy co????

Nojakto "cyco"...!?

- CYCORY to CYCORY...!!!

Mogom wielgachne i piknie napakowane być, łoklapninte, ale długachne, ale mogom
tes, jak wypryski na pirsiowej klacie być...

Wypryskuw nielubiem, ale jak mos cycory wielgachne, to ło szturchaniu pogodać
sem mozemy, bo takie straśnie uwielbiom...

Data: 2011-10-10 19:30:54
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 10 Oct 2011 08:27:36 +0200, Polok_Prawdziwy napisał(a):

[...]

O szturchaniu to chyba zecywiście se mozes pogodać tylko, chociaz mom
napakowane :-)
--
XL
Los demokracji tak naprawdę spoczywa w rękach opozycyjnej partii, na ile ona się nie podda.

Data: 2011-10-10 12:37:53
Autor: Antenka
CHOPYIBABY...!!! - NAREśCIE KONIEC...!!!
On 10 Paź, 19:30, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Mon, 10 Oct 2011 08:27:36 +0200, Polok_Prawdziwy napisa (a):

> Nojakto "cyco"...!?

> - CYCORY to CYCORY...!!!

> Mogom wielgachne i piknie napakowane by , oklapninte, ale d ugachne, ale mogom
> tes, jak wypryski na pirsiowej klacie by ...

> Wypryskuw nielubiem, ale jak mos cycory wielgachne, to o szturchaniu pogoda
> sem mozemy, bo takie stra nie uwielbiom...

O szturchaniu to chyba zecywi cie se mozes pogoda tylko, chociaz mom
napakowane :-)

Witam w klubie, Ikselko! :D
Antenka

Data: 2011-10-11 00:54:16
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 10 Oct 2011 12:37:53 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Tyz ciem chcioł poszturchać?
;-P

Data: 2011-10-11 11:45:28
Autor: Antenka
On 11 Paź, 00:54, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

Tyz ciem chcioł poszturchać? <

 ;-P

A bo to jeden raz?! Tylko Cię muszę uprzedzić - to wyjątkowy zboczek i
świntuch wszystkim tutaj znany na psp. Podobno molestuje swoje łowce
na hali! Zoofil obleśny! fuj!:-o))

Antenka

Data: 2011-10-12 08:32:47
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

A bo to jeden raz?! Tylko Cię muszę uprzedzić - to wyjątkowy zboczek i

świntuch wszystkim tutaj znany na psp. Podobno molestuje swoje łowce

Zazdrosno jeześ...!?

- nopseca tela razy ci godołem, ze łowiecki dlo cepruw (znacysiem turystuw)
psygotowujem...
Idem sem takie pohali, wygłodniałe toto..., uciech zaciowych spragnione..., noto
niech im jus bedzie - wynajmem im jakomsik łowieckem nagodzinkem...

Aleto żodne niejezd...!
- nikasujem wiela dutkuw, ino COŁASKA...

Data: 2011-10-12 22:14:53
Autor: Polok_Prawdziwy
Ikselka wrote:

[...]

Syćkie Maryny zwielgachnymi cycorami sturchać uwielbiom...

Data: 2011-10-11 12:43:15
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

> sem mozemy, bo takie straśnie uwielbiom...

O szturchaniu to chyba zecywiście se mozes pogodać tylko, chociaz mom

Noto takie uwielbiom...!!!

- wtakimrozie TY belos, a JO sturchać bedem...

Data: 2011-10-11 23:21:13
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 11 Oct 2011 12:43:15 +0200, Polok_Prawdziwy napisał(a):

[...]

Daj ać ja pobruszę a ty pociwaj :-)

Data: 2011-10-12 08:27:20
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - NAREśCIE KONIEC...!!!

mogom

> Noto takie uwielbiom...!!!

> - wtakimrozie TY belos, a JO sturchać bedem...

Daj ać ja pobruszę a ty pociwaj :-)

ŁOJ...!!!!
- tes piknie tobyć moze....

Jesce tak nierobiłem, ale nic pseciwko suksełalnym esk..., eps...,
KACEZIMNEIGNIJONCE...!!!
- ESPERYMENTOM nimom....

Mom ino jednom uwagem - musis być piknie wygolono pomindzy wielgimi paluchami
uprawej i i ulewej nogi, bo cołkom sparkem podziwiać straśnie lubiem...

Ajak piknie ukstałtowano bedzie, toi patelniem tsasnąć mogem...

Data: 2011-10-12 22:13:51
Autor: Polok_Prawdziwy
Polok_Prawdziwy wrote:

[...]

Ijesce jedno...

- SEPULKI musis sesobom psynieść...

Data: 2011-10-12 22:32:05
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 12 Oct 2011 08:27:20 +0200, Polok_Prawdziwy napisał(a):

[...]

Aleś się ta rozuochocił.
A tam ani słowa o seksie ni ma 333-)

Data: 2011-10-14 10:59:31
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

> uprawej i i ulewej nogi, bo cołkom sparkem podziwiać straśnie lubiem...

> Ajak piknie ukstałtowano bedzie, toi patelniem tsasnąć mogem...

Jezd, cynima, tonietakie wazne...!!!

- wazniejse, ze łorgasmusami tom deskusjem zakońcymy...

--

CHOPYIBABY...!!! - NAREśCIE KONIEC...!!!