CHOPYIBABY...!!! - NAREśCIE PUSTE AWTOSTRADY MIEć BEDEM...!!!

Data: 2011-07-01 12:27:22
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - NAREśCIE PUSTE AWTOSTRADY MIEć BEDEM...!!!

- jus siem radujem, ze nasyćkich łodcinkach łopłaty zrobiom i wreście siem
roluźni, cobym pełne prendkości mojim łosiemnostoletnim FORDEM-TAŁNUSEM rozwijać
mugł.

Teroski, takie bidoki, jak U2, HAMKLOTZ, cy inkso AMTENKA starych rupieci
pokupowały i ciongle mi lewom stronem blokujom, jakjo straśliwom sybkościom 128
km/h poawtostradzie pruć chcem...

 --

CHOPYIBABY...!!! - NAREśCIE PUSTE AWTOSTRADY MIEć BEDEM...!!!