CHOPYIBABY...!!! - NOREśCIE, MOZE NOREśCIE ZDEMEGALIZUJOM TYCH GUPCUW...!!!

Data: 2010-10-03 11:34:39
Autor: Polok_prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - NOREśCIE, MOZE NOREśCIE ZDEMEGALIZUJOM TYCH GUPCUW...!!!
Data: 2010-10-03 11:38:58
Autor: VSS
CHOPYIBABY...!!! - NOREśCIE, MOZE NOREśCIE ZDEMEGALIZUJOM TYCH GUPCUW...!!!
Polok_prawdziwy wrote:
http://dyktatura4rp.pardon.pl/dyskusja/2921967/proponuje_delegalizacje

włączyli internet we wsi, że jak zwykle w niedziele napisałeś tyle postów.

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-10-03 11:51:47
Autor: bartez

Użytkownik "VSS" <vss@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i89ivj$bk0$1inews.gazeta.pl...
Polok_prawdziwy wrote:
http://dyktatura4rp.pardon.pl/dyskusja/2921967/proponuje_delegalizacje

włączyli internet we wsi, że jak zwykle w niedziele napisałeś tyle postów.

--

abo zniego taki wieśniok i górol jak z kozi dupy trąba.

V.

Data: 2010-10-03 12:58:04
Autor: awe

Polok_prawdziwy wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
to prymitywny amator tirowek. choroba weneryczna wyzarla mu moSg
awe

Data: 2010-10-03 13:09:33
Autor: Polok_prawdziwy

Polok_prawdziwy wrote:
[...]

SPIEPSZOJ DZIADU...!!!

Data: 2010-10-03 20:21:42
Autor: awe

Polok_prawdziwy wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -
ludzie jakies goralskie gowno sie do mnie przyczepilo i nie chce odpasc
awe

Data: 2010-10-03 14:38:36
Autor: Marek
On 3 Paź, 20:21, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowoce...@patryjot.pol> napisał w
wiadomościnews:314mn7-ng6.ln1server.linuxfan.de...

> SPIEPSZOJ DZIADU...!!!

-- -- -- -- -- -
ludzie jakies goralskie gowno sie do mnie przyczepilo i nie chce odpasc
awe- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

On mysli, ze jak bedzie pisal gwara, to go ten chinski program do
rozszyfrowywania danych personalnych nadawcy, jakiego uzywa Pentagon,
nie namierzy...
Pewnie maja go w dupie, a te przekrety, za ktore ma beknac to mu
wylicza  w odpowiednim czasie...

Data: 2010-10-04 22:10:19
Autor: Polok_prawdziwy
Marek wrote:

[...]

Itukej jest Burek pogzebany...!!!

- wiecnie byście "namiezały, łobserwowały, śledziły, syfrowały" itd, itp

I niepsyjdzie wom namyśl, KACAPSKIEWALONKI, ze w demokracyji możno sem godać, cosiem chce...!

Psyuwaz ino, jakom cemzurem na KOżDYM portalu robiom...

CHOPYIBABY...!!! - NOREśCIE, MOZE NOREśCIE ZDEMEGALIZUJOM TYCH GUPCUW...!!!