CHOPYIBABY...!!! - POWIM WOM PRAWDZIWOM PROWDEM...

Data: 2009-11-23 23:04:09
Autor: Polok_prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - POWIM WOM PRAWDZIWOM PROWDEM...

do 89-tego byłymy prawdziwie bezpiecne i wolne...

Na nase niebo nieśmioł zoden łobcy fruwać wlatywać...

Atymbardzij hamerykońcki...!!!

Zodno GNOJUWA niewmowiała nom, ze epdemiem grypy świnskiej, ftosiej, sarsy i
jesce stu inksych chorubsk momy...!!!

Niemusiałymy chemiem chemiom zwalcać - ito łodpłatnie...!

Mogłymysem w robotach psebirać...

Zaplanować mogłymysem COŁKIE nase zycie...

Spokuj my miały i rodzinne zycie...

Łopał nazimem, a wywcasy latem (syćkie!)

Nase dziecioki wychowywały siem wspokoju i humi... humu... humanitaryźmie...

Niemusiały mysiem łobowiać, cy wpsysłości robotem dostanom i zycie sem
ułozom...

Niebyłymy COŁKIM NARODEM zadłuzone...

Moze i skromniej my miały, ale NASE tobyło...

I wkozdej chwilce mogłem sem pedzieć: MOJA POLCKA, MOJA ŁOJCYZNA, MUJ
KROJ...!!!

A teroski...

- nowet dokładnie nieświadome mysom dokogo nalezymy...

Data: 2009-11-23 14:46:03
Autor: Hans Kloss
On 23 Lis, 23:04, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
do 89-tego byłymy prawdziwie bezpiecne i wolne...
Ja bym ci chętnie tą wolność przypomniał.....zobaczyłbyś saksy w
rajchu jak świnia niebo. Zmywałbyś rzygowiny i wynosił baseny  w
polskim szpitalu za 15 dolców miesięcznie albo nastawiał dupy
wyrokowcom w anclu jako uchylający się od pracy ;).
Na nase niebo nieśmioł zoden łobcy fruwać wlatywać...
Atymbardzij hamerykońcki...!!!
Kacapski też nie, bucu?
> Zodno GNOJUWA niewmowiała nom, ze epdemiem grypy świnskiej,
ftosiej, sarsy i
jesce stu inksych chorubsk momy...!!!
Ale nam zasrała kacapska kanalia pół kraju jakimś radioaktywnym syfem
od którego do dziś ludzie na raka umierają, tylko sami o tym nie
wiedzą.
Niemusiałymy chemiem chemiom zwalcać - ito łodpłatnie...!
Co ty pieprzysz?
Mogłymysem w robotach psebirać...
Tak głupku. Mogłeś wybierać miedzy robota za 20 dolców miesięcznie a
robotą za 20 dolców miesięcznie. No chyba że się uparłeś to dostałeś
robotę za 15 dolców.
Zaplanować mogłymysem COŁKIE nase zycie...
Tajest.Planowanie było proste pod warunkiem że brałeś przykład z rolki
papieru toaletowego i "zaplanowałeś" ze będzie szare i do dupy.
Spokuj my miały i rodzinne zycie...
Chyba WY, partyjna swołocz. Bo my nie, musieliśmy "rodzinne życie" w
kolejkach prowadzić.
> Niemusiały mysiem łobowiać, cy wpsysłości robotem dostanom i zycie
sem
ułozom...
Roboty kutasino wszędzie  w Polsce jest pełno, sam zatrudnię ze 20
ludzi. Problem barani łbie w tym ŻE IM NIE MAM CZYM ZAPŁACIĆ,  bo jak
im zaproponuję wzorem komuszych bydląd 20..a niechby i 50 dolców
miesięcznie to się chyba nie zgodzą ;)
A teroski...
"Teroski"  daj sobie spokój z opowiadaniem bajek  i ganiaj do tych
starych szwabów którym tyłki obesrane podcierasz, sio.
J-23

Data: 2009-11-23 23:48:51
Autor: raff
Hans Kloss pisze:
> [...]
"Teroski"  daj sobie spokój z opowiadaniem bajek  i ganiaj do tych
starych szwabów którym tyłki obesrane podcierasz, sio.

O, widze ze glupol dalej popierduje.

Tylko ze nikt tych jego bredni tutaj nie traktuje powaznie.

R.

Data: 2009-11-24 00:17:22
Autor: Konstanty Wycirowski
CHOPYIBABY...!!! - POWIM WOM PRAWDZIWOM PROWDEM...

"Hans Kloss" Roboty kutasino wszędzie  w Polsce jest pełno, sam zatrudnię ze 20
ludzi. Problem barani łbie w tym ŻE IM NIE MAM CZYM ZAPŁACIĆ, Wy to tak macie, "sam zatrudnię ze 20, ale nie zapłącę". No to się kurwa baranie zastanów, co ci się poprawiło?
Że nie stoisz w kolejce, bo i tak nie masz czym zapłacić.
bo jak
im zaproponuję wzorem komuszych bydląd 20..a niechby i 50 dolców
miesięcznie to się chyba nie zgodzą ;)

Ty masz idioto choć jedną pierdolnięta komórkę w tej kwadratowej czaszce? Co ty tu pierdolisz o dolarach? Czy ty kurwa wiesz co to było 50 dolarów wtedy, a co one warte dzisiaj? Jakoś na chleb zwykłemu robolowi, ani babci rencistce za tej "wstrętnej" komuny nie brakowało. A dzisiaj pełno mamy takich co to "sam zatrudnię ze 20, ale nie zapłącę". I nawet ten co pracuje, to go nie stać. Jesteś taka mała, piździasta kurwa, pewnie urodzona w 80 roku, co gówno widziała, gówno wie, a o komunie nasłuchała się od "solidarnościowców", co to się szybko do związków pchali, żeby ich za pijaństwo z roboty nie wypierdolili. Jak stan wojenny ogłosili, to pracowałem w odlewni żeliwa, tacy kowboje jak twoi kumple to sie w pięciu na hali zebrali i piece chcieli gasić. A jak jakiś biedny kapral pod brame podjechał, to tak sie wszyscy do roboty wzieli, że aż trzeszczało. Mordę tylko drzeć potrafiliście wtrdy i dzisiaj to samo. Co by zrobił Jaruzelski i jego WRONA, gdyby te "miliony" stanęły i nie poszły do pracy? W mordzie tylko jesteście mocni, ale jak trzeba się do czegoś zabrać, to was nie ma. Ty swoim nikiem nawet pokazujesz, jakis dureń, ale mocny tylko tu, na usenecie, schowany u mamy pod spódnicą?
A teroski...
"Teroski"  daj sobie spokój z opowiadaniem bajek  i ganiaj do tych
starych szwabów którym tyłki obesrane podcierasz, sio.

Żadna praca nie hańbi, tylko takim kutasinom jak ty, co nie wiedzą co to PRACA, trud i znój śmierdzą.

Data: 2009-11-23 23:43:51
Autor: Hans Kloss
Konstanty Wycirowski <kucio@pucio.de> napisał(a):
zastanów, co ci się poprawiło?
Poprawiła mi się (statystycznie rzecz jasna) choćby jakość rodaków. Albowiem
całe stado polackich untermenszów, ludzkich śmieci, durniów i pederastów tobie
podobnych wyjechało z mojego pięknego kraju na saksy ssać za kilka marnych
ojro zahivione kutasy podstarzałym szwabskim homosiom albo sprzątać niemieckie
gówna. I pozostało ci tylko pocieszać się że "żadna praca nie hańbi" pedrylu
;) oraz wmawiać sobie i innym ze Polakom w ich w Ojczyźnie jest bardzo źle a
będzie jeszcze gorzej.
J-23

Data: 2009-11-24 08:12:38
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Nov 2009 23:43:51 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Khem, khem, jeden już wrócił, a od tego ssania to zafarbował się na
"antysemitę" i udaje Polaka...
Piotr

Data: 2009-11-24 08:41:47
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - POWIM WOM PRAWDZIWOM PROWDEM...

Som sobie zapsecos ty BURKOWOWYWŁOKO...!!!

- łoto właśnie chodzi, ze wuwcas Poloki usiebie Ponami były, a teroski, by
egzystować mogły, po cołkim Swiecie jeździć i za parobkuw robić musom...!!!

A ztemi 20-ma do zatrudninio bez zopłaty...

- cheba wgowie łodbirać ci pocenło, bo wnormalnym muzgu takie GUPOTY siem
niewylengnom...

Doradzem ci cosik - łogranic konsumpcjem DYKTY, abo na KOMPOTY psejdź, bo jesce
trochem, a zgalot siem GUWNA niepozbendzies śMIERDZONCO POKRAKO UMYSŁOWO...!!!

Data: 2009-11-24 11:52:46
Autor: Jadrys
Hans Kloss pisze:

;) oraz wmawiać sobie i innym ze Polakom w ich w Ojczyźnie jest bardzo źle a
będzie jeszcze gorzej.
J-23

Dużej grupie Polaków nie trzeba tego wmawiać... Jest źle, a będzie jeszcze gorzej - wtedy gdy przyjdzie spłacać te wszystkie zaciągnięte kredyty. Znam "milionerów" którzy mają wille z basenami, jednak w rzeczywistości są to nędzarze biedniejsi od bezdomnych.. A to dlatego że bezdomni nie mają w banku  minus parę milionów.

Data: 2009-11-24 08:13:27
Autor: Piotr
Dnia Tue, 24 Nov 2009 00:17:22 +0100, Konstanty Wycirowski napisał(a):

Żadna praca nie hańbi, tylko takim kutasinom jak ty, co nie wiedzą co to PRACA, trud i znój śmierdzą.

A wy Wycieruchowski kiedyście ostatni raz "PRACOWALI", a?

Data: 2009-11-24 22:18:58
Autor: zeusx

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:nfdrt6-go8.ln1server.linuxfan.de...

Zodno GNOJUWA niewmowiała nom, ze epdemiem grypy świnskiej, ftosiej, sarsy i
jesce stu inksych chorubsk momy...!!!

Nawet jak pierdutło w Czarnobylu, to lugola był dla dzieci działaczy i mundurowych. A i też bez tłumaczenia czemu.

[...]
[...]

Każdy z czworaków, a potem z pgrowskich bloków przytaknie.

Moze i skromniej my miały, ale NASE tobyło...

A to trzeci rodzaj prawdy. Tylko było skromnie. Bardzo.

A teroski...

- nowet dokładnie nieświadome mysom dokogo nalezymy...

No mówiłem. Z czworaków...
zx

Data: 2009-11-24 23:04:45
Autor: Polok_prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - POWIM WOM PRAWDZIWOM PROWDEM...
zeusx wrote:

Zacytujem ci wypedź niejakiego JAMDRYSA, boto pasuje dokładnie do twojego
beblania gupielokowatego ty TEŁORETYKU-KAPITULISTO...!!!

Data: 2009-11-24 22:22:38
Autor: Karol
Polok_prawdziwy <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał(a):
[...]

niekoniecznie.  Capital Structure Irrelevance Principle znany jako teoremem
Franco Modiglianiego and Mertona &  Millera, zaklada, ze zadluzenie, moze byc czynnikiem wzrostu kapitalu (w systemie kapitalistycznym).
Ryzyko jest podwyzszone, ale skutek, moze byc bardzo ciekawy.

http://www.bankrz.com/index.php?title=Capital_structure_irrelevance_principle

Data: 2009-11-25 00:04:23
Autor: Konstanty Wycirowski

" Karol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hehmbe$dlr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak, tak, Karolku, tacy właśnie fachowcy od kapitału doprowadzili do tego co obecnie mamy.

Data: 2009-11-24 23:32:14
Autor: Karol
> [...]
> byc czynnikiem wzrostu kapitalu (w systemie kapitalistycznym).
> Ryzyko jest podwyzszone, ale skutek, moze byc bardzo ciekawy.
http://www.bankrz.com/index.php?title=3DCapital_structure_irrelevance_pri=
nciple
>=20

Tak, tak, Karolku, tacy w=B3a=B6nie fachowcy od kapita=B3u doprowadzili =
do tego co obecnie mamy.

jestes w bledzie. Gdyby to byli propolscy faktyczni fachowcy od gospodarki
kapitalistycznej, a nie przepoczwarzeni czerwoni ekonomisci, po kilku
godzinach kursow ekonomii kapitalistycznej na *wybranych uniweresytetach* USA,
to do tego stanu by na pewno nie doszlo.

Data: 2009-11-25 00:20:48
Autor: zeusx

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:rs1ut6-fr8.ln1server.linuxfan.de...
zeusx wrote:

[...]

Tyle różnimy się w ocenie przyczyn takiego stanu. Czerwoni, czy rózowi zawsze byli dobrzy w zaciaganiu długów. A to ,że teraz nazwali się liberałami, czy konserwatystami? Co z tego?
zx

Data: 2009-11-25 15:35:00
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

Tyle różnimy się w ocenie przyczyn takiego stanu. Czerwoni, czy rózowi zawsze byli dobrzy w zaciaganiu długów. A to ,że teraz nazwali się liberałami, czy konserwatystami? Co z tego?

Inoze winksość długuw po 89-tym porobiły...!!!

PS - dotego dochodzom jesce dutki za popsedowanom gospodarkem...!

--

CHOPYIBABY...!!! - POWIM WOM PRAWDZIWOM PROWDEM...