CHOPYIBABY...!!! - PSYJEMNIE, PIKNIE I CIEPLU¶KO WTEJ NASEJ KAPITULISTYCNEJ POLCCE MOMY...!!!

Data: 2009-12-15 09:33:10
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - PSYJEMNIE, PIKNIE I CIEPLU¶KO WTEJ NASEJ KAPITULISTYCNEJ POLCCE MOMY...!!!

http://polskalokalna.pl/wiadomosci/lubelskie/lublin/news/znaleziono-cialo-55-latka-zamarzl-na-smierc,1410608

Narazie to dopiro pocontek zimy....

W marcu siem dopiro łokaze, jakom to wspaniałom Łojcyznem momy, wturo ło swojich
Łobywateli siem łokrutnie staro...

Anieino Łojcyzna - nas JEDYNY ¶WINTY KO¶CIUŁ prawdziwie wspomoze potsebujoncych,
pseca Polok to KATULIK....

Data: 2009-12-15 09:53:33
Autor: MH
[...]

Witoj Baco... Zaroski i ja zamarzmnem !!!  WeĽ mi jakomsik poradem dej!!
Na pientse karolyfery piknie gzejom , a napoddasu tako ino , ino...
Pomy¶lołzem , ze zaluftowane som.. Łodrenciłem tom małom ¶rubeckem do
odluftowania , i nic niesycało , jeno zarozki woda siem loła.. Znacy cheba ,
zaluftowane niesom ...  Cóz cynić mom ?? Wondusia siem niełopytom , bo chop
tako siem wystrasył tej ¶wińckiej grypy , ze codzień scepienia psyjmuje łod
tygodnia.. Łokrutnie chop łosłabiony temi scepionkami jez ...

MH

Data: 2009-12-15 10:31:42
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

ŁOJEZUSICKU...!!!
- tosto utropem teroski mieć mozes...!

Coprowdem, som jesce inkse sposoby na gzonie - tosiem "łogzewanie wewnętsne"
nazywo, ino niewim, cyby to twoja Maryna wytsymała...

Ten PLEWA, cy ZLEWA, coci cosik poblebloł, troseckem racjem mo...

Ale ino troseckem...!

Bojak wce¶nij syćko fungowało, a teroski nie, to niemoze nicego brakować.

Moze być, zeta pumpka niefunguje, a nadole cieplu¶ko mos, bo niejako
nagrawitacjem ciepło siem roznosi...

Coby dugo niebeblać, to powim ci postomp tak:

- sprawdzić ci¶nienie i jewentułalnie wody dopu¶cić...
- łodluftować, ale nie ŁODWIRCHU...!
Pokoleji łodluftuwuj ŁODDOŁU (jak z Marynom - nojpirw siem łodzadku NADOLE wtyko
i ruso, apotem siem UWIRCHU za cycory chyto i tsymo...!)

Jak to niepomoze, to te ćerpadlo (znacysiem pompkem) sprawdzić tsa...
Mogła ino w tzw "niezyjoncym punkcie" siem zatsymać i pseto niefunguje...

Nochebaze wysiadła - to tsa jom podminić...

Jakto porobis idalej ciepła niebedzie, tosiem zamelduj - cosik łobmy¶limy...

Data: 2009-12-15 22:54:11
Autor: MH
> [...]

Nochebaze wysiadła - to tsa jom podminić...

Jakto porobis idalej ciepła niebedzie, tosiem zamelduj - cosik łobmy¶limy...

================

PóĽnom ku chaupie ¶ci±gnom , ale juzem jez ...  Cosik mi siem wydawo Baco ,
ze racjem mos !!!  Ćerpadła wewtym moim Valjan .. ,, Vajlamcie dotkonć siem
niedo.. Takie goromce jez ...  Abo tak jak radzis , w niezyjocnum punkcie mu
stanęło , abo dowyciulanio jez ... Ponikomd , bedem mioł prezemta dla Maryny
podchoinked !!!  Pompkem nowom jej kupiem , coby rozegzana psez zimem było ..

MH

Data: 2009-12-16 00:01:48
Autor: raff
MH pisze:
[...]

pumpka, funguje, cerpadlo - to niech sie zdecyduje czy jest bacom czy Czechem.

R.

CHOPYIBABY...!!! - PSYJEMNIE, PIKNIE I CIEPLU¶KO WTEJ NASEJ KAPITULISTYCNEJ POLCCE MOMY...!!!