CHOPYIBABY...!!! - SUZBY ZDROWIO W POLCCE TEROSKI NIEPOTSEBUJEMY...!!!

Data: 2011-05-02 21:54:58
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - SUZBY ZDROWIO W POLCCE TEROSKI NIEPOTSEBUJEMY...!!!

- tsa Mimister Kopac łodwołać i cołkie do mimisterstwo ZLIKWIDOWAć...!!!

Łoddzisioj wystarcy świnty łobrozecek, albo jakomsik inksom relikwiem (napsykład zdjińcie jego pampersa zzasusonym guwnem) nasego NOJWINKSEGO I NOJMONDZEJSEGO CHOPA-śWINTEGO-POLOKA-PAPIOża JPII wdoma zawiesić i nowet STAżEć siem niebedziemy, acodopiro chorować...

Data: 2011-05-02 22:03:11
Autor: u2
W dniu 2011-05-02 21:54, Polok_Prawdziwy pisze:
- tsa Mimister Kopac łodwołać i cołkie do mimisterstwo ZLIKWIDOWAć...!!!

A co na to twoja koza i burek ?

Data: 2011-05-02 22:08:12
Autor: Polok_Prawdziwy
u2 wrote:

W dniu 2011-05-02 21:54, Polok_Prawdziwy pisze:
- tsa Mimister Kopac łodwołać i cołkie do mimisterstwo ZLIKWIDOWAć...!!!

A co na to twoja koza i burek ?

ŁOKEJ, mogem tes jego zdjeńcie WCHLEWIE powiesić...

Data: 2011-05-02 22:13:59
Autor: u2
W dniu 2011-05-02 22:08, Polok_Prawdziwy pisze:
A co na to twoja koza i burek ?
ŁOKEJ, mogem tes jego zdjeńcie WCHLEWIE powiesić...

A nie masz jeszcze, sodomito spod nowego targu ? :)

Data: 2011-05-02 20:21:58
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> ŁOKEJ, mogem tes jego zdjeńcie WCHLEWIE powiesić...

A nie masz jeszcze, sodomito spod nowego targu ? :)

====================

Weś jus jutu psestań molemdzić ło tym targu..  Dyć syćka wimy ześ na targu
pocentym jez. :)))

MH

Data: 2011-05-02 22:28:27
Autor: u2
W dniu 2011-05-02 22:21,  MH pisze:
A nie masz jeszcze, sodomito spod nowego targu ? :)
====================

Weś jus jutu psestań molemdzić ło tym targu..  Dyć syćka wimy ześ na targu
pocentym jez. :)))

Serio na targu to robisz, sodomito ? :)

Data: 2011-05-02 20:34:57
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> ====================
> pocentym jez. :)))
> Serio na targu to robisz, sodomito ? :)

=====================

Casami na targu robiem. Ale to nie jo zek Ciem zrobił..  Ło amile.. , amele..
, amilmenty siem ku mnie nieupominoj !!

MH --

Data: 2011-05-02 22:37:30
Autor: u2
W dniu 2011-05-02 22:34,  MH pisze:
Serio na targu to robisz, sodomito ? :)
=====================

Casami na targu robiem. Ale to nie jo zek Ciem zrobił..  Ło amile.. , amele..
, amilmenty siem ku mnie nieupominoj !!

To i alimenty masz do zaplacenia. Pewnie swojej kozie :)

Data: 2011-05-02 20:46:16
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> =====================
> , amilmenty siem ku mnie nieupominoj !!

To i alimenty masz do zaplacenia. Pewnie swojej kozie :)

==================

Juzek Ci ni roz ni dwa jutu radził , ze komzy nimom. Koziołka mom , co brykać
lubi. Amilmemtów Ci bulił niebemdem , bo takiego kozioła niewystukałem !! :)))

MH

Data: 2011-05-02 22:53:41
Autor: u2
W dniu 2011-05-02 22:46,  MH pisze:
[...]

A jakiego stukales, zboku spod nowego targu ? :)

Data: 2011-05-02 21:11:23
Autor: MH
)
> A jakiego stukales, zboku spod nowego targu ? :)

==============

Com sem postukoł , tom sem postukoł...  Spokojnym mozes być !!  Takowego
gupiloka to byk niewystukoł !! -:)))

MH

Data: 2011-05-02 23:28:06
Autor: Polok_Prawdziwy

)
> A jakiego stukales, zboku spod nowego targu ? :)

==============

Com sem postukoł , tom sem postukoł...  Spokojnym mozes być !!  Takowego
gupiloka to byk niewystukoł !! -:)))

Ten GUPIEC łokrutnie namojego Burka nalatuje...

- nowet termin u Burka zrobiłem, cobymu (Burkowi, łocywistałocywistość!)  wdupem podmuchać mugł...

A Burek straśnie takie wdupem dmuchanie uwielbio...

Data: 2011-05-02 21:41:50
Autor: MH
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 MH wrote:

> [...]

A Burek straśnie takie wdupem dmuchanie uwielbio...

Hah !! no dyć , Burek moze by kcioł , jutu tys by kcioł , ino nimo cym tego
ucynić !! :)))

MH

--

CHOPYIBABY...!!! - SUZBY ZDROWIO W POLCCE TEROSKI NIEPOTSEBUJEMY...!!!