CHOPYIBABY...!!! TAJEMNICEM WIELGOM WOM ZDRADZEM...!!!

Data: 2012-03-19 00:37:58
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! TAJEMNICEM WIELGOM WOM ZDRADZEM...!!!

- niedowno zniejakom Hachulskom Genowefom, nasym wioskowym psechologiem, znachorem i psechyjatrom to psekonsultowołem...

Pokozołem jej syćkie posty niejakiego ŁOBESROŁKA i spytołem jakom diegnozem mu postawi...?

Awicie cheba łotym, ze Ginia mondrom, amondrom Marynom jezd, bo kiedysik wtechnicnej bilibiotece za pcontackem robiła i łokrutnie wiela mondrych ksionżek psy łodkużaniu wertowała...

I wicie comi łodpedziała...?

- zeto KOMPLEX MALU¶KIEGO KUKARACKI jezd, adodatku ŁOBESROŁKOWI MUSI JUS NIEWSTOWAć....

CHOPYIBABY...!!! TAJEMNICEM WIELGOM WOM ZDRADZEM...!!!