CHOPYIBABY...!!! - TEGO NIEśWIADOMBYŁEM, ZE NAS JARECEK

Data: 2009-12-21 16:29:33
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - TEGO NIEśWIADOMBYŁEM, ZE NAS JARECEK

z BABSKIMI TOREBECKAMI loto...

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/5,80291,7386294,Polska_2009__zdjecia_fotoreporterow_Agencji_Gazeta.html?i=15

JEZUSICKUśWINTY I MARYNOMATKOJEGO PSENIGDY NIEWYMOLESTOWANO...!!!

jeśli wdodatku STRIMGI dotego nosi i wargi sminkom farbuje to jus wim syćko...!!!

Data: 2009-12-21 15:51:05
Autor: Hans Kloss
CHOPYIBABY...!!! - TEGO NIEśWIADOMBYŁEM, ZE NAS JARECEK
Polok_Prawdziwy <baca_nowocesny@onet.eu> napisał(a): Nieświadomość to u ciebie stan permanentny. Powiadom lepiej grupowiczów jak
już będziesz czegoś świadomy, najlepiej swoich wyników rozpoznania
psychiatrycznego

jeśli wdodatku STRIMGI dotego nosi i wargi sminkom farbuje to

.. to byłby już dawno w peło, i to co najmniej jako senator. Możesz więc się
uspokoić, Pan Jarosław do peło nie należy a wiec tę torebkę powiesiła na
sejmowej ławie najpewniej  kobita siedząca za Panem Prezesem. J-23

Data: 2009-12-21 16:53:27
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - TEGO N IEśWIADOMBYŁEM, ZE NAS JARECEK
tę torebkę powiesiła na
sejmowej ławie najpewniej  kobita siedząca za Panem Prezesem.

Nietłumac siem jus tak bardzo, nietłumac...

- my jus tam swoje wimy....

Data: 2009-12-21 16:16:45
Autor: Hans Kloss
CHOPYIBABY...!!! - TEGO N IEśWIADOMBYŁEM, ZE NAS JARECEK
Polok_Prawdziwy <baca_nowocesny@onet.eu> napisał(a):
Nietłumac siem

" Siem" ? To oznacza najwyraźniej że mnie za Jaroslawa Kaczyńskiego
uważasz...w takim razie wstępna diagnozę już można ci postawić bez ryzyka
dużej pomyłki. Paranoidalna.
J-23

Data: 2009-12-21 22:35:22
Autor: raff
Hans Kloss pisze:
[...]

Nie. To ten baranek co go sturchoł.

R.

Data: 2009-12-21 22:45:45
Autor: Polok_prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

Nieza Jarecka, nieza Jarecka - toby ino konplen.., konplement dociebie był,
boś nato ZAGUPI jest...!!!

- zajego PACHOŁKA ciem mom...

Data: 2009-12-22 06:23:30
Autor: MH
CHOPYIBABY...!!! - TEGO N IEśWIADOMBYŁEM, ZE NAS JARECEK
Polok_Prawdziwy <baca_nowocesny@onet.eu> napisał(a):  > Nietłumac siem " Siem" ? To oznacza najwyraźniej że mnie za Jaroslawa Kaczyńskiego
uważasz...w takim razie wstępna diagnozę już można ci postawić bez ryzyka
dużej pomyłki. Paranoidalna.
=====================

Tyś chłopie już nie raz , nie dwa pokazał swoje szczyty intelektu..
Teraz uzewnętrzniasz swoje wyprostowane zwoje poraz n-ty...  OK , rozumiem ,można mieć inne poglądy , można je "wypastować" jak Kawecki ,
można prowokować jak Tzva , lub wznieść się na szczyty twojego intelektu ,
i tylko kogoś zbluzgać ...  Ot. taki podwórkowy element .. Przeanalizuj swoją wypowiedź:

1) Nie na temat !!
2) Błędy interpunkcyjne (nie literówki) , jako niepolonista je widzę !!
3) Również nie jestem "medykiem" , w związku z czym  nie ryzykowałbym    orzeczenia diagnozy bez  "ryzyka" , jako Waść autorytatywnie ogłaszasz
   na grupie !!  KASZPIROWSKI czy co ??
4) Raczej sugerowałbym , abyś Waść zasięgnął porady ... (To tylko sugestia ,
   a  nie orzeczenie , jakie Waść sugerujesz adwrsarzom przy braku argumentów)

Proponuję: Zanim napiszesz 2  słowa , zastanów się 4 razy.. MH

Data: 2009-12-21 22:15:21
Autor: raff
Hans Kloss pisze:
[...]

albo Piesiewicz powiesil.

R.

Data: 2009-12-22 04:43:43
Autor: MH
[...]

Cosik Ci Baco pedzieć musem !!  Kiej mój synek mniejsym był , sbierał Peko.. ,
Pako... , Pokemony !!  Wyrosnoł juz s tego sbieractwa , a śkoda !!  MH

--

CHOPYIBABY...!!! - TEGO NIEśWIADOMBYŁEM, ZE NAS JARECEK