CHOPYIBABY...!!! - TEGO NIEśWIADOMBYŁEM, ZE NAS JARECEK

Data: 2009-12-22 04:43:43
Autor: MH
CHOPYIBABY...!!! - TEGO NIEśWIADOMBYŁEM, ZE NAS JARECEK

z BABSKIMI TOREBECKAMI loto...

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/5,80291,7386294,Polska_2009__zdjecia_fotoreporterow_Agencji_Gazeta.html?i=15

JEZUSICKUśWINTY I MARYNOMATKOJEGO PSENIGDY NIEWYMOLESTOWANO...!!!

jeśli wdodatku STRIMGI dotego nosi i wargi sminkom farbuje to jus wim syćko...!!!

--
Cosik Ci Baco pedzieć musem !!  Kiej mój synek mniejsym był , sbierał Peko.. ,
Pako... , Pokemony !!  Wyrosnoł juz s tego sbieractwa , a śkoda !!  MH

--

CHOPYIBABY...!!! - TEGO NIEśWIADOMBYŁEM, ZE NAS JARECEK