CHOPYIBABY...!!! - TO SKAMDAL....!!!

Data: 2009-08-01 02:45:43
Autor: MH
CHOPYIBABY...!!! - TO SKAMDAL....!!!

- jakim prawem kasujom natym łodcinku dutki za psejezdzanie namotorkach i
aftami...!?

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/motocyklisci-3-godziny-blokowali-autostrade-a4,1346886

Ta aftostrada wybodowano była jesce za komuny i syćkie myjom
finansowały...!!!

No ba ... Tym ciulowatym chodnikiem porusom siem ze ¶tery abo i pinć razy w
wmiesioncu ... A pedzieć Ci musem , zem sem nowy motor fstawił w mojm P-74.
Wondu¶ mi łonego zaprawił .. Kopyto teroski łokrutne mo , i psez minutem
uzyskujem zawrotnom sybko¶ć łosiemdziesiont na godzinem !!!  Lechko mogem
syćkich pobić na Piersej Formule !!!  I zadne jakiesik ¦iumachery niepodskocom mi !!

A co siem tycy awtostrady , wnastępnym tydniu łoksycem ich strasliwie ...
Niebendem dawał dutkuf zanic !!!

MH

--

CHOPYIBABY...!!! - TO SKAMDAL....!!!