CHOPYIBABY...!!! - TROCHEM PROWDY ŁO GIERKU...

Data: 2009-09-23 13:21:41
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - TROCHEM PROWDY ŁO GIERKU...

- wysukołem sem wtym mondrym imternacie cosik takiego:

http://krzysztofmroz.blog.onet.pl/

I co teroski nato powicie BIDOKI zadłuzone do tseciego pokolenia...!?

Data: 2009-09-23 07:44:58
Autor: J-23
On 23 Wrz, 13:21, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
- wysukołem sem wtym mondrym imternacie cosik takiego:

http://krzysztofmroz.blog.onet.pl/

I co teroski nato powicie BIDOKI zadłuzone do tseciego pokolenia...!?

Jak chodzi o PRL, to ze Polska byla panstwem bezwyznaniowym!

J-23 itede

Data: 2009-09-23 16:51:03
Autor: Piotr
Dnia Wed, 23 Sep 2009 07:44:58 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

Jak chodzi o PRL, to ze Polska byla panstwem bezwyznaniowym!

Nie?! :-)
A socjalizm? Nie wyznawali¶ta socjalizmu, w osobie sekreciorza,
realnego?
Piotr

Data: 2009-09-23 10:04:38
Autor: J-23
On 23 Wrz, 16:51, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Nie?! :-)
A socjalizm? Nie wyznawali¶ta socjalizmu, w osobie sekreciorza,

A juzci, wielki ponie. Ailsci un byl. Calusienki! Z krwie, i kuosci.
Zas tygo wasygo pamaboga, w zadyn sposob zobocys sie ni da.

J-23 itede

Data: 2009-09-24 08:22:31
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

A juzci, wielki ponie. Ailsci un byl. Calusienki! Z krwie, i kuosci.
Zas tygo wasygo pamaboga, w zadyn sposob zobocys sie ni da.

Ale¶ mu ponasemu stra¶nie psysroł - PODOBO MISIEM TO...!!!

- dopowidz temu CIUćMOKOWI jesce, ze lepsy bochenek chleba w rełalu, niĽli kacka
¶liwkami nadziewano w wirtułalu...!!!

A swojom drogom, zastanowiom siem skond wtym Pietrosku tela KAPITULISTYCNEJ
GUPOTY - cyzby jesce dutkuw mu starcało...?

Aletam..., pocekomy jesce troseckem, az go bida psyci¶nie - zapiscy potem inacej...

Data: 2009-09-23 13:28:39
Autor: Piotr
Dnia Wed, 23 Sep 2009 13:21:41 +0200, Polok_Prawdziwy napisał(a):

- wysukołem sem wtym mondrym imternacie cosik takiego:

http://krzysztofmroz.blog.onet.pl/

I co teroski nato powicie BIDOKI zadłuzone do tseciego pokolenia...!?

Prowda, cołko prowda, tysz prowda i gówno prowda, równo wymieszane.
Nasz drogi, zadłużony do trzeciego pokolenia bidoku.
Piotr

Data: 2009-09-23 15:13:30
Autor: awe
CHOPYIBABY...!!! - TROCHEM PROWDY ŁO GIERKU...
Cycol znal go osobiscie - on ci powie
awe

Data: 2009-09-23 19:58:26
Autor: raff
CHOPYIBABY...!!! - TROCHEM PROWDY ŁO GIER KU...
- wysukołem sem wtym mondrym imternacie cosik takiego:

http://krzysztofmroz.blog.onet.pl/

I co teroski nato powicie BIDOKI zadłuzone do tseciego pokolenia...!?

Pojedziemy wyrobic sobie Reisepass i uciekniemy od tego zadluzenia, przyglupie ;>

R.

Data: 2009-09-23 20:14:44
Autor: Anatol
CHOPYIBABY...!!! - TROCHEM PROWDY ŁO GIERKU...

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:506a.0000008e.4aba04c5newsgate.onet.pl...

- wysukołem sem wtym mondrym imternacie cosik takiego:

http://krzysztofmroz.blog.onet.pl/

I co teroski nato powicie BIDOKI zadłuzone do tseciego pokolenia...!?

Prawda jest taka że w ci±gu 10-lat Gierek zwiększył dług zagraniczny 25-krotnie, a 65% tego długu poszło na import surowców i komponentów do produkcji (w tym 8 mld USD na import zbóż i pasz co wynikało z katastrofalnej polityki rolnej)j. W 1980 raty kapitałowe i odsetkowe osi±gnęły poziom 100% eksportu na potrzeby którego ogołocono rynek wewnętrzny co doprowadziło do masowych protestów społecznych i w efekcie upadku ekipy.

http://www.youtube.com/watch?v=fwxwwytv2wc

http://www.youtube.com/watch?v=x8X4nzAVul8

Przy analogicznej dynamice wzrostu zadlużenia zagranicznego w latach 90-tych, dług zagraniczny w roku 2000 powinien wynosić 1050 mld USD.

Anatol

CHOPYIBABY...!!! - TROCHEM PROWDY ŁO GIERKU...