CHOPYIBABY...!!! - UśWIADOMCIE MNIE, CIMNIOKA...!!!

Data: 2010-11-05 10:25:07
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - UśWIADOMCIE MNIE, CIMNIOKA...!!!

- wyście skolone i mondre CHOPYIBABY som, to moze jakomsik semsownom łodpedź mi
nato zapydanie docie:

- JAKIM PRAWEM, Z NASYCH DUTKUW, POSTRONNE ŁOBYWATELE ŁOCHRONEM BOR-u MAJOM...!?

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8616783,BOR_chroni_Kaczynska__Policja__lepiej_nie_oglaszac_.html

Cy nima jus wtym Kroju nikogo NORMALNEGO...!?

PS - a syćko pocenło siem łod dwuch PSYKRUTKICH PRYSCY...

Data: 2010-11-05 11:13:22
Autor: MH
[...]

Tes mnie to straśliwie frapuje..  Do BORU to my se z Wondusiem nagzyby chodzemy
, abo coby Maryny siem niespostsegły jakomsik flaseckem abo dwie psewrócić.
Casem staro Pisdroniowa s nami idzie coby nom tłumacyć ło skodliwości
łokowitki.Po flasecce piknie psekonywoć umi...

MH

MH

Data: 2010-11-05 11:14:40
Autor: Michał Sz.

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:0ef8.00000256.4cd3cd73newsgate.onet.pl...

[...]

Polok czy widzisz związek między Kaczyńską a wydarzeniami w Łodzi?

Data: 2010-11-05 12:45:40
Autor: MH
> [...]

> -- >

Polok czy widzisz związek między Kaczyńską a wydarzeniami w Łodzi?

============

Można powiedzieć , że tak , bo to bratanica brata-wariata , którego inny wariat
podobno chciał odpalić. Ale nie o to chodzi !!  Pani Marta może czuć się
zagrożona ..  I wcale mnie to nie dziwi. Wariatów jest od cholery , baaa ma
nawet takowego w najbliższej rodzinie. A teraz dlaczego uważam , że NIE !!  Po pierwsze dlatego , że jest osobą prywatną i gówno ma do tego BOR. Borowcy są
opłacani przez Ciebie i przeze mnie. Pani Marta zainkasowała ponadto parę groszy
z polisy wykupionej przez Ciebie i przeze mnie. I tutaj mam akurat pretensje do obecnego rządu (PO) , że wyraża na to zgodę..
A dlaczego godzi się na to ?? PROSTE!!  Po wyborach samorządowych , Pani Marta
będzie musiała wynająć sobie łysych do ochrony...  JASNE ?!

MH

Data: 2010-11-05 13:38:48
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - UśWIADOMCIE MNIE, CIMNIOKA...!!!
> -- >

Polok czy widzisz związek między Kaczyńską a wydarzeniami w Łodzi?

Widzem..., widzem...

- takisom zwionzek, jak pomindzy Iranem, tarcom antyrakietowom w Polcce, a
PINGWINAMI na Gremlandji...

Pozatym,
- Jontek tes ŁOCHRONY BORu potsebuje, bo na łostatniej deskodesce ciupaskom mu
grozono, amie psytym niebyło...!

Niewim ino, kaj udać siem musem, coby Jontkowi psynojmniej dwuch BORowcuw
dołochrony psydzieliły...

Data: 2010-11-05 12:10:53
Autor: rAzor
CHOPYIBABY...!!! - UśWIADOMCIE MNIE, CIMNIOKA...!!!
Darz bór! Użytkownik... he he - Polok_Prawdziwy raczył napisać:

Tak, jesteś ciemniakiem. Wypad.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-05 13:54:31
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - UśWIADOMCIE MNIE, CIMNIOKA...!!!
Darz bór! Użytkownik... he he - Polok_Prawdziwy raczył napisać:

Tak, jesteś ciemniakiem. Wypad.

Popirse
- mojich godek powtozać mi niepotsebujes, botak ino CIMNOTY STRAśLIWE cyniom,
apodrugie,
- cyśtysiem dobze zastanowił, cośty wypedzioł...!?

Widzem, ześ cheba jesce na pożondnej deskodesce niebył i niewis, coto "ustompić
miejsca dotańcowanio" łoznaco...!!!

Chebaś świadom tego jest, ze NFZ dutkuw jus nimo i wtym rocku do lecnic
niepsyjmuje. Tymbardzij do specjalistycnych lecnic, znacysiem do połurazowej w
Piekarach Slonckich...!!!

Ino zewzglendu nastarom znajomość z PESPE, dobrotliwy jesce troseckem bedem, ale
nierencem zasiebie, ze długo tobedzie...

--

CHOPYIBABY...!!! - UśWIADOMCIE MNIE, CIMNIOKA...!!!