CHOPYIBABY...!!! - UśWIADOMCIE MNIE, CIMNIOKA...!!!

Data: 2010-11-05 11:13:22
Autor: MH
CHOPYIBABY...!!! - UśWIADOMCIE MNIE, CIMNIOKA...!!!

- wyście skolone i mondre CHOPYIBABY som, to moze jakomsik semsownom łodpedź mi
nato zapydanie docie:

- JAKIM PRAWEM, Z NASYCH DUTKUW, POSTRONNE ŁOBYWATELE ŁOCHRONEM BOR-u MAJOM...!?

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8616783,BOR_chroni_Kaczynska__Policja__lepiej_nie_oglaszac_.html

Cy nima jus wtym Kroju nikogo NORMALNEGO...!?

PS - a syćko pocenło siem łod dwuch PSYKRUTKICH PRYSCY...

--

Tes mnie to straśliwie frapuje..  Do BORU to my se z Wondusiem nagzyby chodzemy
, abo coby Maryny siem niespostsegły jakomsik flaseckem abo dwie psewrócić.

MH

MH

--

CHOPYIBABY...!!! - UśWIADOMCIE MNIE, CIMNIOKA...!!!