CHOPYIBABY...!!!! - WAZNE ZAPYTANIE MOM...!!!!

Data: 2011-04-20 19:44:10
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!!! - WAZNE ZAPYTANIE MOM...!!!!

Wyście mondre chopyibaby som, syćko wicie ina syćkim siem wyznajecie, to wiedzieć bedziecie...

- dosły mie słuchy, ze PSYKRUTKIEMU łodjakiegoś casu łokrutnie ZJAPY zajeżdżo, gdy swoje psemuwienia wyksykuje...

I ztego powodu coroz meni ludziuw na te ksyki psychodzi i wysłuchiwać go chce, bo ponosik na cołkiej sali, jus po krutkiej godce, gnojuwkom zajezdzać pocyno...

Jakby to prowda była, to myślemze dolata z PISikami koniec bedzie, bo pseca wtakich upałach psy gnojowniku psebywać siem niedo...!

Data: 2011-04-20 19:25:53
Autor: MH
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):

[...]

==================

Witoj Kumie !!  Byłzek zagranicom..  Radzis  , ze psykrutkiemu poparcia nieudzielajom ??!!  Baa!! Dyć i niedziwota :

http://www.youtube.com/watch?v=EDDKXIWlIEY

A teroski łobacys jako pluć siem bemdom CIULE :
1)Chams Klotz
2) Łobsrywator
3) ... i inkse gupie ciule , Raffałela i takietam...

Jakby to prowda była, to myślemze dolata z PISikami koniec bedzie, bo pseca wtakich upałach psy gnojowniku psebywać siem niedo...!

Eeee tam... A nieksem pisiki stawiajom kżyże kdzie sem kcom !!

MH

Data: 2011-04-20 21:43:36
Autor: Polok_Prawdziwy
 MH wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=EDDKXIWlIEY

ŁOJEZUSICKUśWINTYIMATKOJEGONIGDYNIEPSEMOLESTOWANO...!!!

- toćto nieino GNOJNIK, to COŁKOKUPAGNOJU...!!!

Data: 2011-04-20 21:47:27
Autor: u2
W dniu 2011-04-20 21:43, Polok_Prawdziwy pisze:
- toćto nieino GNOJNIK, to COŁKOKUPAGNOJU...!!!

To odkryłeś u swojej kozy ? :)

Data: 2011-04-20 23:30:17
Autor: raff
[...]

Nie. Nie chce mi sie z ciulami zadawac.

Zrobcie sobie dobrze, chlopaki. Tak jak tam lubicie.

R.

Data: 2011-04-21 08:19:43
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ionj9h$cte$1news.onet.pl...
[...]

Uchuchu, pisior namawiający do homoseksualizmu.

--
stevep

Data: 2011-04-20 21:33:31
Autor: u2
W dniu 2011-04-20 19:44, Polok_Prawdziwy pisze:
wtakich upałach psy gnojowniku psebywać siem niedo...!

Ale ze swoją kozą to ciupciasz.

Data: 2011-04-20 20:28:04
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-04-20 19:44, Polok_Prawdziwy pisze:
> wtakich upałach psy gnojowniku psebywać siem niedo...!

Ale ze swoją kozą to ciupciasz.

================

A te kozy , to ci tak po łebie chodzom , ze syćko ci siem tak pierdoliło , ze
som nie wis komu łodpedzi udzielos !! Wyjmnij sem JUTU kozem z mnosa , i sem
jom połknij !!

MH

Data: 2011-04-20 22:29:15
Autor: u2
W dniu 2011-04-20 22:28,  MH pisze:
A te kozy , to ci tak po łebie chodzom , ze syćko ci siem tak pierdoliło , ze
som nie wis komu łodpedzi udzielos !! Wyjmnij sem JUTU kozem z mnosa , i sem
jom połknij !!

Kozie gwno tobie smakuje gwnozjadzie ? :)

Data: 2011-04-20 20:50:35
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> jom połknij !!

Kozie gwno tobie smakuje gwnozjadzie ? :)

===========

Miałem o tobie oniegdaj dobre zdanie....  Hmmm , człek omylnym jest...

MH

Data: 2011-04-20 22:59:09
Autor: Polok_Prawdziwy
 MH wrote:

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Miałem o tobie oniegdaj dobre zdanie....  Hmmm , człek omylnym jest...

To ZNOSONO ŁONUCA KACAPSKO...!!!

- śmierdzi łokrutnie...!!!

PS - niedość ze GUPI, toi BIDNY...

CHOPYIBABY...!!!! - WAZNE ZAPYTANIE MOM...!!!!