CHOPYIBABY...!!! - WRESCIE BRUń POTENZNOM MOMY...!!!

Data: 2009-08-10 09:04:28
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - WRESCIE BRUń POTENZNOM MOMY...!!!

http://fakty.interia.pl/raport/gruzja-osetia/news/polskie-rakiety-stracaly-rosyjskie-samoloty-w-gruzji,1350455,2943

Nawet te nase rakiety Kacapskie fruwace wojenne stroncały...!!!

Teroski troseckem zmodernizowane być musom, znacysiem - kozdom na Jasnejguze
siem wyświeńci, łokrutnom ŁOFIAREMPSENOJśWINTSOM ujiści i niepokonyne bydymy...!!!

Data: 2009-08-10 09:28:34
Autor: Alex

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:51d9.0000016a.4a7fc67cnewsgate.onet.pl...

[...]

Rakiety byly produkowane z indyjskiej stali, na procesorach malezyjskich i malowane chinska farba maskujaca.
Na dodatek Czesi dostarczyli zapalniki, Turcy paski do noszenia wyrzutni, finlandia elementy
celownikow, a Szwecja elementy szkalne.
Najdiwniejszy jest zas fakt, ze ladunek wybuchowy pochodzil z importu z Rosji.

Jakie bzdury mozna jeszcze wymyslec i nadac im medialnie wielka range, zeby nie pisac
o astronomicznych podatkach na ZUS, odbieraniu matkom narodzonych dzieci,
wyprzedazy majatku narodowego z doplata, rozdetej poza granice absurdu biurokracji i
praktycznym niewolnictwie, ktorego doswiadczamy.
Czy wiecie panstwo, ze gdy okoci sie wam owca, to macie 7 dni pod grozba kar wszelkich, by udac sie do wszechwladnego urzedu  III Rzeszy Narodu Biurokratycznego, by ja ZAREJESTROWAC mala owce i ja zakolczykowac.
Jest to zupelnie niezalezne od dopolat rolnych.
Po co to nie wiadomo.
Wiadomo zas, ze za okupacji hitlerowskiej podatki byly trzy razy mniejsze i kolczykowac trzeba bylo tylko krowy, owce i swinie juz nie.

Dobrego samopoczucia zycze i dalej zajmujcie sie bzdurami.

Alex

Data: 2009-08-10 11:16:52
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - WRESCIE BRUń POTENZNOM MOMY...!!!

Atak pozatym, to syćko jest ŁOKEJ w nasej Łojcyźnie Ukochanej...

PS - o łowiecek porem niemeldowołem - do turystuw je tsymom...

--

CHOPYIBABY...!!! - WRESCIE BRUń POTENZNOM MOMY...!!!