CHOPYIBABY...!!! - WSTYD..., ŁOKRUTNY WSTYD ZA POLOKUW MIE BIEZE...!!!

Data: 2010-04-28 14:23:13
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - WSTYD..., ŁOKRUTNY WSTYD ZA POLOKUW MIE BIEZE...!!!

- co ćworty FRATER na Swiecie, to Polok...!!!

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7821786,Coraz_mniej_klerykow_i_siostr.html

Cheba wicie jus teroski, dlocego takom władzem w Polcce majom...

Data: 2010-04-28 14:35:26
Autor: MH
[...]

=============

Dyć to Sadomnia i Gamornia jez !! Tsa Wetykanowi pomocy udzielić.. Carnom
kieckem załozyć i molestować we Wty.. , wety . Watykonie dwunactolatki..
Cosik Ci łopowim ..  Kiejzek mioł seśnaście roków , tozem na priwatce łobmacoł
jedenastolatkem.. Siostrem solenizamtki.. Łokrutnie śliska było ...
Znacy siem , na ksiemdza siem nadajem !!!

MH --

Data: 2010-04-28 07:48:07
Autor: Tomy

"MH" <logiznam@op.pl> wrote in message news:3461.00001f8c.4bd82b8enewsgate.onet.pl...

Dyć to Sadomnia i Gamornia jez !! Tsa Wetykanowi pomocy udzielić.. Carnom
kieckem załozyć i molestować we Wty.. , wety

Esperantem teraz se PeOwce zasuwają, widać zaraz że
wykształcone takie że fiu fiu, ale o co wam urwa
chodzi to tylko koń Przewalskiego zrozumie.

Data: 2010-04-28 14:49:35
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

Esperantem teraz se PeOwce zasuwają, widać zaraz że
wykształcone takie że fiu fiu, ale o co wam urwa
chodzi to tylko koń Przewalskiego zrozumie.

Musis siem troseckem z jendzyka polckiego podciongnońć, boci problemy sprawio...

Data: 2010-04-28 07:58:01
Autor: Tomy

"Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> wrote in message news:3461.00001f92.4bd82edfnewsgate.onet.pl...

> [...]

chodzi to tylko koń Przewalskiego zrozumie.

Musis siem troseckem z jendzyka polckiego podciongnońć, boci problemy sprawio...

Ni muse, bo z koniem gadam wyłacznie przy użyciu bata.
Rozumiesz "wio" ? A "nastąp sie" też rozumiesz ?

Data: 2010-04-28 15:50:19
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - WSTYD..., ŁOKRUTNY WSTYD ZA POLOKUW MIEBIEZE...!!!

Ni muse, bo z koniem gadam wyłacznie przy użyciu bata.

Z kuniem beblos...!?

Chmmm....
- jo tulerancyjny jezezem, ale, gdy widzem, jak niewture zgadzinom powazne
dyskusje prowadzom, to powimci, ze cofnońć siem wolem...

PS - nieto, zebym siem łobowioł, ino WARYJOTA zatłuces, aza zdrowego siedzieć
bedzies...

Data: 2010-04-28 08:57:48
Autor: Tomy

"Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> wrote in message news:3461.00001fa0.4bd83d1bnewsgate.onet.pl...

Ni muse, bo z koniem gadam wyłacznie przy użyciu bata.

Z kuniem beblos...!?

Chmmm....
- jo tulerancyjny jezezem,

Nie wiem o czym rżysz, pisz po ludzku albo wcale.

Data: 2010-04-28 16:52:44
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - WSTYD..., ŁOKRUTNY WSTYD ZA POLOKUW MIEBIEZE...!!!
Nie wiem o czym rżysz, pisz po ludzku albo wcale.

Boś CIMNIOK AFRYKAńCKI...!

Data: 2010-04-28 14:46:41
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

jedenastolatkem.. Siostrem solenizamtki.. Łokrutnie śliska było ...
Znacy siem , na ksiemdza siem nadajem !!!

ŁOKACEBLADE...!!!
- wdohtoruw siem jus jakosiktak psy łośmiu rockach bawić poconłem - cyzbym siem
tes na FRATRA nadawoł...!?

Piknie bytobyło - rence wkiecach zanuzyć, jojkami wywijać, bahoruw zkierpca
potraktować i jakomsik nowom Maryśkem nadocesne uciechy sem wybrać...

Data: 2010-04-28 14:50:40
Autor: raff
[...]

Boszzz...
Hm, rence i nogi siem uginajom...
I ty miałeś czelność kogoś innego ogłosić "idiotą miesiąca"?
He, he, he, jestes niewyobrażalnie skromny, he, he...
Piotr

Ale za to jak ladnie sie "po sparkach całujom" z goralickiem ;)

R.

Data: 2010-04-28 14:52:00
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

> Piotr

Ale za to jak ladnie sie "po sparkach całujom" z goralickiem ;)

RAFAŁELO, psestoń jus tego Pietroska publicnie molestować...!

- niewstyd wom...!?

Kaj Pietrosek, to Rafałela zanim...

Musicie siem cheba miłować...

--

CHOPYIBABY...!!! - WSTYD..., ŁOKRUTNY WSTYD ZA POLOKUW MIE BIEZE...!!!