CHOPYIBABY...!!! - WYKAPOWOŁEM ABECADŁA...!!!

Data: 2011-09-23 20:52:39
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - WYKAPOWOŁEM ABECADŁA...!!!

Podziwiejcie siem ino natejego PIERDOŁY...

- dokażdego HUJSTWA numerek psyklejo, awinc...?

PŁACOM GNOJOżOWI ZATO...!!!

Data: 2011-09-23 12:31:34
Autor: Hans Kloss
CHOPYIBABY...!!! - WYKAPOWOŁEM ABECADŁA...!!!
On 23 Wrz, 20:52, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
Podziwiejcie siem i
 Tak, wiemy, kapowanie to druga natura podobnych tobie gównozjadów
J-23

Data: 2011-09-23 22:20:24
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

On 23 Wrz, 20:52, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
Podziwiejcie siem i
 Tak, wiemy, kapowanie to druga natura podobnych tobie gównozjadów

Inożemi skurki wmodości niewycienły ijom dosisioj mom, wpseciwiństwie dociebie śMIERDZONCY GNOJOżU...!!!

Data: 2011-09-23 13:55:32
Autor: Antenka
CHOPYIBABY...!!! - WYKAPOWOŁEM ABECADŁA...!!!
On 23 Wrz, 20:52, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
Podziwiejcie siem ino natejego PIERDO Y...

- doka dego HUJSTWA numerek psyklejo, awinc...?

P ACOM GNOJO OWI ZATO...!!!

Ś-M-A-W-N-W-W-A-P-Z-Z-D-B-N-O!
O-G-B-P-R-O-T-P-P-A-T-W-N-Z-S-I-I-D-Z
K-N-Z-D-L-P-T-Ś-K-M-B-S-D-P-A!

Antenka

Data: 2011-09-24 00:37:04
Autor: Polok_Prawdziwy
Antenka wrote:

[...]

Wsadziłaś sem nowe bateryjki wkutasa, cyco...!?

Data: 2011-09-24 00:27:53
Autor: MH
CHOPYIBABY...!!! - WYKAPOWOŁEM ABECADŁA...!!!
Użytkownik - Polok_Prawdziwy napisał:

Podziw

Cieniutki jesteś stary dziadu. Cieniutki jak herbatka z lipy, którą pijesz 3x dziennie. Współczuję ci Przemysław W
.. Jesteś biednym człowiekiem. Przerżnąłeś życie, nic nie  osiągnąłeś. Teraz u jego schyłku zioniesz nienawiścią do świata i ludzi. Obrzucasz innych inwektywami. Czyżby zachowania o których piszesz wyżej były częścią twego życia? Biedaku, miałeś marne życie i taka sama czeka cię starość. Żyj w spokoju, Przemysław W
..

Data: 2011-09-24 00:00:19
Autor: MH
MH <jedzcje@dorsze.bo.sljedzje.guorsze.peo> napisał(a):
> [...]

.. Jesteś biednym człowiekiem. Przerżnąłeś życie, nic nie  osiągnąłeś. Teraz u jego schyłku zioniesz nienawiścią do świata i ludzi. Obrzucasz innych inwektywami. Czyżby zachowania o których piszesz wyżej były częścią twego życia? Biedaku, miałeś marne życie i taka sama czeka cię starość. Żyj w spokoju, Przemysław W

===============

Pijany jesteś synku czy co ??  A może jesteś zagranicą i wydaje ci się , że
jesteś nieuchwytny?  Jeżeli jesteś zagranicą , to za takie "dupstwa" cię smyku
namierzą. A jeżeli jesteś w PL , to mogę ci smyku narobić SMRODU  , że hoho !!
 Chcesz tego ??  MH

Data: 2011-09-24 23:02:25
Autor: Polok_Prawdziwy
 MH wrote:

> [...]

smyku
namierzą. A jeżeli jesteś w PL , to mogę ci smyku narobić SMRODU  , że

Ostow GUPCA, bomusiem ino bluzganie ostało...

Niedługo robotem straci (jeśli jus niestracił!) i wniedalekiej psysłości BRUK MU WGAŁY ZAśWICI...

Amy, Kumie...
- myślem zesiem na jakiesik Ukrajinki nasym Marynom wyrwiemy ;)

Data: 2011-09-25 19:23:54
Autor: raff

" MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:j5j6ij$dkj$1inews.gazeta.pl...
> [...]

namierzą. A jeżeli jesteś w PL , to mogę ci smyku narobić SMRODU  , że hoho !!

Narob smrodu, MH, prosze...

Ale nie tutaj, bo tu i tak juz smierdzi.

R.

CHOPYIBABY...!!! - WYKAPOWOŁEM ABECADŁA...!!!