CHOPYIBABY...!!! - ZAJMUJECIE SIEM MOŁOWAżNYMI PIERDOŁAMI, A WAZNIEJSE PROBLEMY SOM...!!!

Data: 2010-10-08 11:12:34
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - ZAJMUJECIE SIEM MOŁOWAżNYMI PIERDOŁAMI, A WAZNIEJSE PROBLEMY SOM...!!!

http://fakty.interia.pl/nauka/news/apokalipsa-pszczol-dotarla-do-polski,1542017,2943

Ito jest wielgi problem....!!!

- jesce ze 50 lot KAPITULIZMU zeswojom "gospodarkom rynkowom i technicnym
rozwojem" i same siem tom technikom wykońcymy...

Data: 2010-10-08 11:19:52
Autor: Neko
CHOPYIBABY...!!! - ZAJMUJECIE SIEM MOŁOWAżNYMI PIERDOŁAMI, A WAZNIEJSE PROBLEMY SOM...!!!
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał

- jesce ze 50 lot KAPITULIZMU zeswojom "gospodarkom rynkowom i technicnym
rozwojem" i same siem tom technikom wykońcymy...

Ty baca nieudolny lepiej sie boj jak ci tusek zabroni zlopania
tego bimbru bo stwierdzi jakis sanepizd, ze ciagniesz dopalacz.

I wtedy bedzie dupa blada. :)

Data: 2010-10-08 18:55:44
Autor: Polok_prawdziwy
Neko wrote:

[...]

Eeetam...
- bladomdupem mom zawse...!!!

Cyjo Zioberek, abo inksy kotolubca jezem, cyco...!?

Data: 2010-10-08 13:04:43
Autor: Piotr
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:7d75.00000cfe.4caee082newsgate.onet.pl...

[...]

Po ile tam u was komunizdów składki partyjne? Może się zapiszę...

Data: 2010-10-08 14:53:44
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]
> rozwojem" i same siem tom technikom wykońcymy...

Po ile tam u was komunizdów składki partyjne? Może się zapiszę...

Wim..., wim PIETROSKU, ześ fanem POKRAKI był, noi włoblicu jego...,
zetakpowim... "niezruwnowazenia", renkem guwnem łocioprołeś... ;)

Nietsasiem było mondzejsego suchać...!?

Łodzawse ci godołem, zeto żoden chop niejes i dejse ztym inacejmyśloncym spokuj...

Ale niebedem ci morałuw prawić, bodo pisikowskich kukarac nienoleżem

Zewzglendu nastarom znajomość mogem ciem, ale narazie ino, jako KAMDYDATA
donasej partyji zapisać
Bedem jednym wprowadzajoncym, a drugim Jontek być moze - moje porencenie mieć
bedzies...

Musis mi ino pedzieć, cyci, jak chopowi wstowo, bo napodzim straśnie dużo
komferencji dydaktycnych znasymi kamdydatkami momy, noi łocywistałocywistość,
kukarace ciongle sprawne być musom...

--

CHOPYIBABY...!!! - ZAJMUJECIE SIEM MOŁOWAżNYMI PIERDOŁAMI, A WAZNIEJSE PROBLEMY SOM...!!!