CHOPYIBABY...!!! - ZAKOMUNY TOI PODRUZOWANIE PEKAPE LEPSE BYŁO...!!!

Data: 2010-11-16 14:06:21
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - ZAKOMUNY TOI PODRUZOWANIE PEKAPE LEPSE BYŁO...!!!

- jezeli ło wygodem chodzi, tomoze itak samo siem jeździło, ale zato wiela
połonceń wincyj mymiały...!

http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,8668414,Tak_sie_podrozuje_PKP__Alertowiczow_historie_kolejowe,,ga.html

Data: 2010-11-16 05:23:17
Autor: Hans Kloss
CHOPYIBABY...!!! - ZAKOMUNY TOI PODRUZOWANIE PEK APE LEPSE BYŁO...!!!
On 16 Lis, 14:06, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
- jezeli o wygodem chodzi, tomoze itak samo siem je dzi o, ale zato wiela
po once wincyj mymia y...!

Jeden drobiazg głupku- teraz to każdy sobie może bez problemu  kupić
samochód, nawet taka łajza jak ty. I benzynę też kupic mozna bez
problemu, bez żadnych kartek czy innych talonów. Dzięki temu KAŻDY
może mieć najlepsze możliwe połączenie- na dowolną godzinę, dowolną
trasa i bez niepotrzebnych przystanków po drodze.
J-23

Data: 2010-11-16 16:25:16
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-16 14:06, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Pamiętam te wygody.. Kiedyś do pociagu do Zakopanego wchodziłem przez okno. jednak i tak nie załapałem sie na miejsca siedzące. Przez całe bite 9 godzin w korytarzu na jednej nodze. Śledzi nie dałoby się ubić więcej w beczce..

Data: 2010-11-16 17:04:47
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ibu7pl$8sp$2news.onet.pl...
[...]

Też mi się to zdarzyło, ale pamiętam też, że kilka osób jechało w ubikacji, gdy ktoś przychodzil się załatwić to się odwracali.

--
stevep

Data: 2010-11-17 00:23:03
Autor: zeusx

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:ibua3c$1m1$1news.vectranet.pl...
[...]

Polok pewno zerkał to mu teraz się za tym ckni.
zx

Data: 2010-11-17 10:54:49
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-16 17:04, cirrus pisze:
[...]

Ale chociaż bilety były tanie jak barszcz. Teraz nie wszyscy mogą sobie pozwolić na jazdę pociągiem.

Data: 2010-11-17 05:41:28
Autor: MH
CHOPYIBABY...!!! - ZAKOMUNY TOI PODRUZOWANIE PEKAPE LEPSE BY£O...!!!

- jezeli &#179;o wygodem chodzi, tomoze itak samo siem je&#188;dzi&#179;o, ale zato wiela
po&#179;once&#241; wincyj mymia&#179;y...!

http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,8668414,Tak_sie_podrozuje_PKP__Alertowiczow_historie_kolejowe,,ga.html

--

KUMIE , KUMIE !!!   Widziołześ jakiego rozmiaru ma Cycory ?!  Baa , dyć ta co
łoknem kcem siem psedostoć do Pocingu..  Baa , dyć z wielgom ochotom psyjanł bym

MH

Data: 2010-11-17 10:10:14
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - ZAKOMUNY TOI PODRUZOWANIE PEKAPE LEPSEBY£O...!!!
> po&#179;once&#241; wincyj mymia&#179;y...!

> [...]
&#179;oknem kcem siem psedosto&#230; do Pocingu..  Baa , dy&#230; z wielgom ochotom psyjan&#179; bym
jom we kousetce w POCIONGU.

BAAA...!!!
- jobym i nastojonco bym jom psyjonł...!!!

Tak pomaluśku łodtylca, a za cycory fajniste siem tsymać...

--

CHOPYIBABY...!!! - ZAKOMUNY TOI PODRUZOWANIE PEKAPE LEPSE BYŁO...!!!