CHOPYIBABY...!!! - ZATO LENIN W PORONINIE BYWOŁ...

Data: 2010-04-07 09:38:13
Autor: Polok_Prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - ZATO LENIN W PORONINIE BYWOŁ...
- tes mutam muzełum porobiły...

Dodzisioj pamintom, zeto muzełum miało "kształtować świadomość narodowom
prsyszłych pokoleń Polaków", bo Lenin nojwinksym ełtoretetem był, a Polokom
brakowało ełtorytetuw...

http://www.lewica.pl/index.php?id=21335

Data: 2010-04-07 01:42:09
Autor: Hans Kloss
Lenin nie był Polakiem, bucu
a Wojtyła owszem. Więc kto ma stawiać muzea rodakowi, który jako
jedyny Polak w historii miał wpływ na kierunek rozwoju całej naszej
cywilizacji, Chińczycy?
J-23

Data: 2010-04-07 10:50:54
Autor: mkarwan
Lenin nie był Polakiem, bucu

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:792929fd-2153-4fe2-8169-4eaa5827a8f310g2000yqq.googlegroups.com...
a Wojtyła owszem. Więc kto ma stawiać muzea rodakowi, który jako
jedyny Polak w historii miał wpływ na kierunek rozwoju całej naszej
cywilizacji, Chińczycy?

Czy Żyd właściciel  domu w którym urodził się JPII sprzedał już ten dom?

Data: 2010-04-07 11:31:06
Autor: Polok_Prawdziwy
Lenin nie był Polakiem, bucu
a Wojtyła owszem. Więc kto ma stawiać muzea rodakowi, który jako
jedyny Polak w historii miał wpływ na kierunek rozwoju całej naszej
cywilizacji, Chińczycy?

Mozes mi zdefimjować POLOKA, wtoto jest ten POLOK...?

Data: 2010-04-07 02:43:45
Autor: Hans Kloss
Lenin nie był Polakiem, bucu
On 7 Kwi, 11:31, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:

Mozes mi zdefimjowa POLOKA, wtoto jest ten POLOK...?

Takich jak ty najwyraźniej banują na googlach....pierwszy link z
brzegu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Narodowo%C5%9B%C4%87
J-23

Data: 2010-04-07 11:46:22
Autor: Polok_Prawdziwy
Lenin nie był Polakiem, bucu
> [...]

> Mozes mi zdefimjowa POLOKA, wtoto jest ten POLOK...?

Takich jak ty najwyraźniej banują na googlach....pierwszy link z

Niepytom siem COTO JEST NARUDOWOść, ino jaki podług ciebie jest POLOKPRAWDZIWY,
ty CIULIMANDżE...!!!

Data: 2010-04-07 03:05:35
Autor: Hans Kloss
Lenin nie był Polakiem, bucu
On 7 Kwi, 11:46, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:

Niepytom siem COTO JEST NARUDOWOść, ino jaki podług ciebie jest POLOKPRAWDZIWY,

Jednak słusznie gugle robią że banują takich jak ty...
A może Polakiem jest ten kto spełnia kryteria przynależności do narodu
polskiego?? Przemyśl to szwabski podnóżku
J-23

Data: 2010-04-07 16:26:29
Autor: Polok_Prawdziwy
Lenin nie był Polakiem, bucu
Jednak słusznie gugle robią że banują takich jak ty...
A może Polakiem jest ten kto spełnia kryteria przynależności do narodu
polskiego?? Przemyśl to szwabski podnóżku

Znacysiem...
- ŁODPEDZI BRAK...!!!

--

CHOPYIBABY...!!! - ZATO LENIN W PORONINIE BYWOŁ...