CHOPYIBABY...!!! - ZNOLOZŁEM COSIK Z PERELU....

Data: 2010-10-07 23:02:40
Autor: Polok_prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - ZNOLOZŁEM COSIK Z PERELU....

http://www.zspu.republika.pl/index.htm

Łezka wytocyła misiem złocka...

Scegulnie ta mapka kampinguw misiem psypomino

http://www.zspu_wczasy.republika.pl/wczasy/mapa.jpg

Ach jeździło siem kiedysik, jeździło...

Data: 2010-10-08 08:20:40
Autor: Piotr

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:89o1o7-hfu.ln1server.linuxfan.de...

http://www.zspu.republika.pl/index.htm

Łezka wytocyła misiem złocka...

To te etykiety z jabola cię tak wzruszyły?

Scegulnie ta mapka kampinguw misiem psypomino

http://www.zspu_wczasy.republika.pl/wczasy/mapa.jpg

Dzisiaj kempingow jest kilka razy więcej, a o hotelach, kwaterach nie wspomnę.
Ale, ale...
Tam na tej mapce są też przejścia graniczne... Miałeś paszport, mój ty sentymentalny kolego?

Data: 2010-10-08 08:38:38
Autor: raff
W dniu 2010-10-08 08:20, Piotr pisze:

[...]

Mial, bo to SB-ek.

R.

Data: 2010-10-08 08:55:53
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

> http://www.zspu.republika.pl/index.htm
>
> Łezka wytocyła misiem złocka...

To te etykiety z jabola cię tak wzruszyły?

Tes PIETROSKU, tes...

Coprowda, zatym trunkiem niepsepadołem, bo MOCSPRAWCOM niezawielkom mioł i tsa
było conojmnij śterema flaseckami siem uracyć, zeby śWIAT ZECYWISTY łobacyć, ale
delektowołem siem tym..., delektowołem...

Scegulnie wcasach studemckich, jak Zasadnicom Skołem Zawodowom robiłem...

> Scegulnie ta mapka kampinguw misiem psypomino
>
> http://www.zspu_wczasy.republika.pl/wczasy/mapa.jpg

Dzisiaj kempingow jest kilka razy więcej, a o hotelach, kwaterach nie wspomnę.

Teroski wdupie mom kampingi, bom nato zaleniwy...

Ale niełoto mi idzie...
- właśnie ztego wzglendu, ze dzisioj TELA TEGO JEST, zrobiło siemto NUDNE...!

Dzisioj, natakim kempingu to ino porem smobistycnych żenchuw spotkos, a żodnych
atrakcjuw...

Ale, ale...
Tam na tej mapce są też przejścia graniczne... Miałeś paszport, mój ty sentymentalny kolego?

Wtamtych latach niepotrzebowołem po Zachodzie podrużować - Polckem i inkse kraje
łościnne poznować wolołem...
A dotego paszportu niepotrzeba było...

Data: 2010-10-08 09:24:46
Autor: Piotr

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości

Wtamtych latach niepotrzebowołem po Zachodzie podrużować - Polckem i inkse kraje
łościnne poznować wolołem...
A dotego paszportu niepotrzeba było...

A to nowość, he, he... To pewnie ja na upoważnienie od cioci na Węgry jechałem - bez zaproszenia! Bo gdzie indziej to jeszcze trza było miec zaproszenie, albo wykupioną wycieczkę. A z polskiego szczytu Rysów, na słowacki było aż 60 km pomimo, że tak normalnie to parę metrów jest.
http://www.youtube.com/watch?v=Qm30ADG3Jg8

Data: 2010-10-08 10:30:06
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Nieplitej gupot PIETROSKU...!

Jakosiktak napocontku "Gierka" pasporty wycofano i na dowody mogłeś sem podruzować
Niewnikom wjakim ty wieku jeześ i kiedy nate Wongry jechać chciołeś, ale jo moje
podruze w 1975-tym rozpoconłem (pamintom dokładnie, bo pirsyroz łoficjalnie
"zagranicem" siem wybirołem) ido uwcesnej Cechosłowacji żodnych pasportuw
niepotsebowołem. Wystarcył mi wuwcas "Dowud Tymcasowy"..

Acodo Pepikuw, to nadobre piwo np do Velkego Potoku, albo Novej Bystricy bez
nicego siem lotało. Anawet z pogranicnikami razem "zecywistość" łoglondało...

Data: 2010-10-08 12:18:52
Autor: raff
W dniu 2010-10-08 09:24, Piotr pisze:

[...]

Pieprzy trzy po trzy. Glodnym dzieciom moze pociskac takie kawalki.

R.

CHOPYIBABY...!!! - ZNOLOZŁEM COSIK Z PERELU....