CHOPYIBABY...!!! - strasnej PROWDY siem dowiedziołem...!

Data: 2009-02-25 21:52:18
Autor: Polok_prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - strasnej PROWDY siem dowiedziołem...!

- ponosik nas MONDRY I YMTELIGEMTNY, PSEBIEGŁY I BOJOWNIK ŁOKRUTNY, CHOP
WIELGI I PREZYDYMT Polcki na scyt EU na kułku pojedzie...!!!

Bojem siem ino, cy łon nakułku jeździć umi, bo ponosik Jarecek niepotrafi...

I coby mu zadługich galot w łańcuch podcas pedałowanio niewkreńciło, bosiem
łokrutnie potłuc moze...

Data: 2009-02-25 22:07:31
Autor: awe

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:vkng76-pk8.ln1server.linuxfan.de...

[...]

-- -- -- -- --
no dobrze a o co chodzi, po polsku
awe

Data: 2009-02-25 22:09:45
Autor: MH
> [...]

> I coby mu zadługich galot w łańcuch podcas pedałowanio niewkreńciło, > bosiem
-- -- -- -- --
no dobrze a o co chodzi, po polsku
awe
Cystom polccyznom Baco ci pedzioł , a ty co ... nierozumis? Gupiś cyco ?

MH

Data: 2009-02-25 22:10:17
Autor: raff
[...]

Na kulku... Bosz... i on mysli ze to jest goralszczyzna...

R.

Data: 2009-02-25 22:13:28
Autor: raff
[...]

Piotr, a ty sie pytales czemu mysle ze to jest Hanys.

Tu masz przyklad.

Wszystko wskazuje na to ze ta kaleka jest od ciebie.

R.

Data: 2009-02-25 22:35:44
Autor: Piotr
Dnia Wed, 25 Feb 2009 22:13:28 +0100, raff napisał(a):

Piotr, a ty sie pytales czemu mysle ze to jest Hanys.

Tu masz przyklad.

Wszystko wskazuje na to ze ta kaleka jest od ciebie.

Przyjezdny, u nas nikt tak nie bełkoce. A przyjezdnych jest aż za dużo.
Była taka piosenka, nawet:
Na ślonsk przyijechali gorole
we sztyrech na jednym kole...
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-25 23:34:12
Autor: raff
[...]

Mowisz ze on jest gorolem a nie goralem ? ;)

To by nawet pasowalo. Gorol_Prawdziwy

R.

Data: 2009-02-25 23:32:08
Autor: Polok_prawdziwy
awe wrote:

[...]

Zesiem poprawnej polscyzny ucyć mos...!

Data: 2009-02-25 22:07:41
Autor: MH
[...]

ZECO ??!! Zelaznego potoka dać mu nie kcom? Abo znowus łopsuty jez ?

MH --

CHOPYIBABY...!!! - strasnej PROWDY siem dowiedziołem...!