CHOPYIBABY...!!! - w Hameryce jus milijon BENKRUTUW...

Data: 2009-03-01 20:36:07
Autor: Polok_prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - w Hameryce jus milijon BENKRUTUW...

http://fakty.interia.pl/biznes/news/czy-powinienes-oglosic-bankructwo,1266734,2949

- niedługo i wos to ceko - skońcy siem babci sranie, ani na łopłacenie
nełonstrady mieć niebedziecie i narescie siem skońcy ta wasa gupielokowato
beblanina...

Data: 2009-03-01 21:50:50
Autor: Piotr
Dnia Sun, 01 Mar 2009 20:36:07 +0100, Polok_prawdziwy napisał(a):

- niedługo i wos to ceko - skońcy siem babci sranie, ani na łopłacenie
nełonstrady mieć niebedziecie i narescie siem skońcy ta wasa gupielokowato
beblanina...

"Wos"? A co durni kryzys się nie ima?
pz
Piotr

Data: 2009-03-01 21:53:25
Autor: raff
[...]

Szwabska kase dostaje. To sie cieszy, kutasina.

R.

Data: 2009-03-01 22:05:39
Autor: Polok_prawdziwy
Piotr wrote:

[...]

Pietrosku, jus ci kiedysik godołem, zem dutkuw do końca zycio nazbiroł -
martwić siem niemusem...!

A cy nipamintos, jak pułtorej roku temu moje bismesy do mojich kumuw do
Słowacyji psenosiłem...!?

Wiedziołem, zetak bedzie i tak sem dutki wyratowołem...

Do robinio bismesuw niewystarcy mieć kapitulistycne poglondy, tsa jesce mieć
KEPELE...!

Data: 2009-03-01 22:13:11
Autor: Piotr
Dnia Sun, 01 Mar 2009 22:05:39 +0100, Polok_prawdziwy napisał(a):

Pietrosku, jus ci kiedysik godołem, zem dutkuw do końca zycio nazbiroł -
martwić siem niemusem...!

Uhm... Stara Milerowa miała trzy nocniki, złoty, srebrny i kryształowy, ale
jak wybuchła wojna, to się ze strachu zesrała w majty.
pz
Piotr

Data: 2009-03-03 04:05:10
Autor: mwisniewski2008
On 1 Mar, 22:05, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:

Do robinio bismesuw niewystarcy mieć kapitulistycne poglondy, tsa jesce mieć
KEPELE...!

Jakbys pokazal swoje zdJecie, to wszyscy przekonalibysie, ze
niepotrzebna kepele, ani poglady : wystarczy miec NOSA !

Data: 2009-03-01 22:09:13
Autor: jadrys
Polok_prawdziwy pisze:
[...]

Już słysz ten płacz zatwardziałych prawiczków, jak będ±  jęczeć i błagać  :  przyjdĽ komuno...

--
Linuks to system dla my¶l±cych użytkowników..    Ja

Data: 2009-03-01 22:43:02
Autor: Polok_prawdziwy
jadrys wrote:

Polok_prawdziwy pisze:

[...]

chaaa..., chaaa
- to¶to utrafił - niedugo tak bedzie...!

podobnie jak ze stocniom - SULIDARNO¶CI KOLEBKOM - prawicki chciałyby coby
COŁKO JEŁROPA tych NIEROBUW utsymywała...!

Bo łone strajkowały...

Data: 2009-03-01 23:30:25
Autor: jadrys
Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

Polok_prawdziwy pisze:

[...]

Naiwno¶ć i głupota tych zwolenników prawicy jest powalaj±ca..

--
Linuks to system dla my¶l±cych użytkowników..    Ja

Data: 2009-03-02 13:18:32
Autor: rAzor
CHOPYIBABY...!!! - w Hameryce jus milijon BENKRUTUW...
Nie, no kuĽwa - ludzie to maj± pomysły. No weĽmy taki Polok_prawdziwy! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak s±siada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten Polok_prawdziwy <Baca_nowocesny@patryjot.pol> nabazgrał::

http://fakty.interia.pl/biznes/news/czy-powinienes-oglosic-bankructwo,1266734,2949

- niedługo i wos to ceko - skońcy siem babci srani.........

Spadaj idioto.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-02 13:24:30
Autor: MH
> [...]
Nie, no kuĽwa - ludzie to maj± pomysły. No weĽmy taki Polok_prawdziwy! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak s±siada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten Polok_prawdziwy <Baca_nowocesny@patryjot.pol> nabazgrał::

Do budy psie !!!

MH

Data: 2009-03-02 13:25:47
Autor: rAzor
CHOPYIBABY...!!! - w Hameryce jus milijon BENKRUTUW...
Nie, no kuĽwa - ludzie to maj± pomysły. No weĽmy taki MH! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak s±siada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "MH" <logiznam@op.pl> nabazgrał::

Masz delirium, alkoholiku?

Data: 2009-03-02 14:11:45
Autor: MH
> [...]
Nie, no kuĽwa - ludzie to maj± pomysły. No weĽmy taki MH! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak s±siada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "MH" <logiznam@op.pl> nabazgrał::

Masz delirium, alkoholiku?

Psie !! Przyjacielu człowieka... , nie szczekaj !! DO BUDY !!

MH

Data: 2009-03-03 20:25:09
Autor: Polok_prawdziwy
MH wrote:

> [...]

Masz delirium, alkoholiku?

Psie !! Przyjacielu człowieka... , nie szczekaj !! DO BUDY !!

A mozeby go tsa tak normalnie, jak Burka potraktować...?

CHOPYIBABY...!!! - w Hameryce jus milijon BENKRUTUW...