CHOPYIBABY...!!! - znalozłem Emgrid...!!!

Data: 2009-06-27 00:24:52
Autor: Polok_prawdziwy
CHOPYIBABY...!!! - znalozłem Emgrid...!!!

- godołem wom kiedysik, zem jednemu Miemcowi, gdy umie na wywcasach był, jego Emgrid zabowiać musioł.

Sucho była łokrutnie...!
Com siem namencył, tom siem namencył...

Podarowoł mi zato laptoka z lipuksem, cobym bardzij siem ecewilu...,
uculewi... - uceliwizowoł...

Ale to jus wicie...

Co inksego pedzieć wom chcem - ŁODNOLOZŁEM EMGRID PSYPADKIEM...!!!

Za ahtorkem gro teroski i pikne zyciowe filmy krenci...

Jak w prawdziwym zyciu...!

Ale niebedem wom wiela tłumacyć, same pospozirać sem mozecie...

http://www.tube8.com/fetish/german-housekeeper-tease/149365/

Data: 2009-06-27 00:57:27
Autor: MH
[...]

No pedzieć Ci Baco musem , ze ta Emgrid cołkiem Ci fajnom ahtorkom jez..
Ale wiele jeze ucyć siem musi. Sarpać kukaracem ino to kazden umi. Ciebie tyz tako do jakichsik rurów psyśrubunkowała ?!

MH

--

CHOPYIBABY...!!! - znalozłem Emgrid...!!!