CHORE TO...

Data: 2009-05-13 11:12:45
Autor: Panslavista
CHORE TO...
.... parchate środowisko.

    W zeszłym roku Maruda kupiła sobie pompę spalinową na działkę - nie
napompowała ani litra wody. Pompa zastała na godzinę na działce, gdy
wróciłem, uruchomiłem i był to jej ostatni raz. Nie ruszałem jej do tej
pory. Okazało się, że szybcy chłopcy: Jasie, Krzysie, Piotrusie, Pawełki  z
M jak Mydło i GW jak gówno zdążyli ją załatwić - zniszczyli turbinę
chłodzącą, zgięli wał korbowy. Pompa praktycznie do wyrzucenia - tak jak
serwis poradził - na części zamienne. Ale Maruda już nie kupi podobnej.
Straciła kasę przez parchy. Takich uszkodzeń Maruda ma więcej - poszła
szczekać nowa pralko-suszarka za ponad 3000 zł. W pompie ręcznej
skrzydełkowej też próbowano zgiąć wał, ale ten okazał się masywniejszy, więc
ugięcie pomijalne. Studnię zasypano, opory ssania znacznie wzrosły a
wydajność spadła.
    Nie zazdroszczę Palestyńczykom posiadania kałaszy, ale mi też by się
przydał, państwo zaparszone to państwo chore.

    Dlaczego nie lubimy parchów? Ano dlatego.

POLSKA  TYLKO  DLA  POLAKÓW  -  SŁOWIAN !!!

Data: 2009-05-13 12:01:28
Autor: Neko
CHORE TO...
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

[...]

Czlowieku co ty bredzisz ????????????

Czy jestes w stanie chocby jedno zdanie napisac zrozumialym,
logicznym jezykiem ?

Juz mowilem: mniej dykty, mniej prochow, mniej Viagry!!!

Data: 2009-05-13 12:09:18
Autor: Panslavista
CHORE TO...
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

logicznym jezykiem ?

Juz mowilem: mniej dykty, mniej prochow, mniej Viagry!!!

Nie wiesz co to nękanie, prześladowanie i to Polaka w jego własnej
Ojczyźnie?

Data: 2009-05-13 12:45:43
Autor: Neko
CHORE TO...
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

Nie wiesz co to nękanie, prześladowanie i to Polaka w jego własnej
Ojczyźnie?

O jakim Polaku mowisz?

Data: 2009-05-13 13:12:00
Autor: Panslavista
CHORE TO...

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

> Nie wiesz co to nękanie, prześladowanie i to Polaka w jego własnej
> Ojczyźnie?

O jakim Polaku mowisz?

O prawdziwym, ale ty takich nie znasz, śmieciu.

Data: 2009-05-13 14:18:33
Autor: cirrus
CHORE TO...
[...]

Przecież on wyłącznie bredzi, gdyby coś napisał normalnie to byłaby sensacja XXI wieku.

--
stevep

Data: 2009-05-13 14:24:59
Autor: matador
CHORE TO...
cirrus pisze:
[...]

Kretyn z ciebie.

matador.

Data: 2009-05-13 14:44:34
Autor: Panslavista
CHORE TO...
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości

Kretyn z ciebie.

matador.

    Dokladnie. Bo to mi hołota parchata przyczynia ewidentnych strat i co
więcej, o części z nich dowiaduję się z grup - chwalą się, bo przecież nie
przeglądam wszystkiego co mam codziennie. Najdotkliwsze są uszkodzenia
nowych sprzętów - noszą ślady otwierania i demontażu - więc tracę prawa
gwarancyjune.
    I nie ma komu sprawy zgłosić, w Polsce jest żydowskie bezprawie dla
gojów.

Data: 2009-05-13 14:54:02
Autor: matador
CHORE TO...
Panslavista pisze:
[...]

Cirrus jest jak "polski hydraulik" - ładny na plakacie - tępy i głupi jak ma wykonać RZETELNIE swoja pracę.
Zadufany w "geszefcie" oszust.

matador.

Data: 2009-05-13 14:59:23
Autor: raff
CHORE TO...
matador pisze:
Panslavista pisze:
[...]

Mowcie Stefkowi ze jest kretyn. To mu przypomni czasy dziecinstwa.

R.

Data: 2009-05-13 15:35:40
Autor: cirrus
CHORE TO...
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gueg7b$q7u$1news.onet.pl...
matador pisze:
Panslavista pisze:
[...]

A kto ciebie posłucha kretynie, ty i dzisiaj jesteś zdziecinniały.

--
stevep

Data: 2009-05-13 15:17:36
Autor: Panslavista
CHORE TO...

Panslavista pisze:
> [...]
> gojów.

Cirrus jest jak "polski hydraulik" - ładny na plakacie - tępy i głupi

Stefa to wiedeński instytutowy parch - mały agitator - prowokator od Arema.

Data: 2009-05-13 15:37:13
Autor: cirrus
CHORE TO...
Panslavista pisze:
[...]

Kretyni razem: raff, ave, matador, panslavista  itd.

--
stevep

Data: 2009-05-13 12:26:05
Autor: jadrys
CHORE TO...
Panslavista pisze:
[...]

E tam zaraz parchy. Trawiłeś pewnie na jakiś wybrakowany szajs, a poza tym daje się wyraźnie zauważyć spadek jakości różnych towarów.. A w tym raczej nie maczają paluchów żydzi..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-05-13 13:03:56
Autor: lord_donald
CHORE TO...
Masz rację, ten tak zwany za PRL szajs to ostatni towar który się trzymał jakiś norm, później to zaczęli ściągać jakieś śmieci z Europy i z USA. No ale sami takiego gówna sobie zażyczyliśmy, zniszczyliśmy co nasze i zgodziliśmy się na jakiś odpad z USA i Europy.

Data: 2009-05-13 15:06:14
Autor: jadrys
CHORE TO...
lord_donald pisze:
[...]

Raczej ktoś za nas się zgodził..

Data: 2009-05-13 13:10:55
Autor: Panslavista
CHORE TO...

Użytkownik "jadrys" <che@op.pl> napisał w wiadomości
Panslavista pisze:
> [...]

E tam zaraz parchy. Trawiłeś pewnie na jakiś wybrakowany szajs, a poza
tym daje się wyraźnie zauważyć spadek jakości różnych towarów.. A w tym

    Jesteś debian. Nie rzucam słów na wiatr. Pompa skrzydełkowa K7
największa a po nocy wał zgięty. Rower z przerzutką w piaście -
rozregulowany - wtedy najłatwiej ulega uszkodzeniu, na szczeście wiem, jak
regulować. Każda przesyłka otwierana i uszkadazana - świeże ślady... Szkoda
gadać.

Data: 2009-05-13 15:04:28
Autor: jadrys
CHORE TO...

Panslavista pisze:

[...]

To co mówisz wydaje się być nieprawdopodobne, ale nie niemożliwe.. Jednak może te psoty nie są dziełem żydów a zwykłych wandali..

Data: 2009-05-13 15:20:25
Autor: Panslavista
CHORE TO...

Panslavista pisze:
> [...]

To co mówisz wydaje się być nieprawdopodobne, ale nie niemożliwe..
Jednak może te psoty nie są dziełem żydów a zwykłych wandali..

U różnych kurierów, na poczcie, w domu, w garażu, na dzialce...
ZA  DUŻO  "PRZYPADKÓW". I reperkusje w necie - od pewnych osób...  Prawie
stale tych samych...

CHORE TO...