*CHRABIEMU* kupa z butow wylazi:)

Data: 2011-02-15 13:36:18
Autor: obserwator
*CHRABIEMU* kupa z butow wylazi:)
*Chrabia* wprowadzil do chalupy gosci z kupa na bucie. Smierdzialo w salonie *
niesamowicie:))

http://wirtualnapolonia.com/2011/02/10/chrabiemu-gowno-z-butow-wylazi/

Data: 2011-02-15 14:52:45
Autor: jerzy.n

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijdvgi$g3f$1inews.gazeta.pl...
*Chrabia* wprowadzil do chalupy gosci z kupa na bucie. Smierdzialo w salonie *
niesamowicie:))

http://wirtualnapolonia.com/2011/02/10/chrabiemu-gowno-z-butow-wylazi/
 No to ktos na kopach z roboty wyleci , sprzątać trzeba po pieskach i tyle ....

Data: 2011-02-15 06:22:17
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 15 Lut, 14:52, "jerzy.n" <dobieszc...@poczta.fm> wrote:
Użytkownik " obserwator" <darz_...@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:ijdvgi$g3f$1inews.gazeta.pl...> *Chrabia* wprowadzil do chalupy gosci z kupa na bucie. Smierdzialo w
> salonie *
> niesamowicie:))

>http://wirtualnapolonia.com/2011/02/10/chrabiemu-gowno-z-butow-wylazi/

 No to ktos na kopach z roboty wyleci , sprzątać trzeba po pieskach i tyle

Kto by sie odwazyl po kaszalocie sprzatac...

Data: 2011-02-15 15:56:04
Autor: cytryna
> [...]

>  No to ktos na kopach z roboty wyleci , sprzątać trzeba po pieskach i tyle

Kto by sie odwazyl po kaszalocie sprzatac...

***********************

Prawda jest banalnie prosta:
"viilo powiedział/a 2011-02-10 @ 03:53 Hr. Bigos musiał własnie opowiadac o polowaniu na afrykanskiego lwa. Znacie? No to posłuchajcie.
Hr. Bigos przerwal na dłuzej opowiadanie.
- No tak&#8230; I co dalej panie hrabio?
- Nakupalem w gacie.
- A lew?
- Nie, nie, to nie bylo wtedy, to sie stalo teraz!

A własciwie co innego mogloby mu wyłazic?
Armaty z krzakow? Przyjdzie na to czas."

Data: 2011-02-15 14:14:25
Autor: obserwator
jerzy.n <dobieszczyn@poczta.fm> napisał(a):

> [...]

> http://wirtualnapolonia.com/2011/02/10/chrabiemu-gowno-z-butow-wylazi/

 No to ktos na kopach z roboty wyleci , sprzątać trzeba po pieskach i tyle

nic wielkiego sie nie stalo? Prawda? --

Data: 2011-02-15 15:49:59
Autor: Panslavista
" obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:ijdvgi$g3f$1inews.gazeta.pl...
*Chrabia* wprowadzil do chalupy gosci z kupa na bucie. Smierdzialo w salonie *
niesamowicie:))

http://wirtualnapolonia.com/2011/02/10/chrabiemu-gowno-z-butow-wylazi/

Ostrzeżenie przed wejściem na tę stronę.

Musi GWno przyniesione na walonkach z Budy Ruskiej.

Data: 2011-02-15 14:57:54
Autor: obserwator
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
> [...]

Ostrzeżenie przed wejściem na tę stronę.

Musi GWno przyniesione na walonkach z Budy Ruskiej.

wirtualna polonia, to GW-no ruskie? nie wiedzialem, ale pan panie hrabio pewnie jak zwykle na biezaco?

Data: 2011-02-15 16:09:10
Autor: Panslavista

" obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:ije49i$44i$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Musi GWno przyniesione na walonkach z Budy Ruskiej.

wirtualna polonia, to GW-no ruskie? nie wiedzialem, ale pan panie hrabio

Nie chodzę po gumnach.
A ostrzeżenie od ochrony mojego kompa.

Data: 2011-02-15 15:15:18
Autor: obserwator
> [...]
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
> wirtualna polonia, to GW-no ruskie? nie wiedzialem, ale pan panie hrabio

wirtualna polonia, to gumno? Prosze jasniej napisac o co panu chodzi, bo to jest powazna rzecz to co pan pisze.

A ostrzeżenie od ochrony mojego kompa.

...ja nie ma zadnego ostrzezenia, a system mam bardzo czujny.

Pan bedzie uprzejmy to co pan pisze dokladnie wyjasni.

Data: 2011-02-15 17:13:10
Autor: [ heÂŽsk ]
*CHRABIEMU* kupa z butow wylazi:)
On Tue, 15 Feb 2011 15:49:59 +0100, "Panslavista"
<prawusek@interia.pl> wrote:

> [...]

Ostrzeżenie przed wejściem na tę stronę.

Musi GWno przyniesione na walonkach z Budy Ruskiej.

 a nie jest tak, ze na twoich walonkach? oj nie mozecie darowac
 komorowskiemu, ze spoleczenstwo wybralo go na prezydenta, a nie
 geniusza strategicznego, prezesa PiS. do siebie miejcie pretensje.
 trzeba bylo isc na wybory, a nie chlac po katach!

Data: 2011-02-15 16:23:18
Autor: obserwator
[ he?sk ] <ale.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
[...]

jakas czesc spoleczenstwa go wybrala i to ta, co jej nie przeszkadza z gownem
na butach po domu chodzic:))

Data: 2011-02-16 01:16:52
Autor: gak
Am 2011/02/15 17:13, "[ heÂŽsk ]" wrote:
[...]

Rusky, zapomniales jak dziala KGB, lypnij na multimorderce
zwacego sie putin, moze bys go wyreczyl w polszewni!

--
gak

Data: 2011-02-15 17:22:58
Autor: cyc
*CHRABIEMU* kupa z butow wylazi:)
............bo zamiatal po starym lokatorze prezydenckiego palacu . Tyle tego bylo , ze sloma powlazila mu do kazdego zakamarka odziezy w tym do butow ale sie z tym upora .

cyc

Data: 2011-02-15 16:24:48
Autor: obserwator
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
............bo zamiatal po starym lokatorze prezydenckiego palacu . Tyle tego bylo , ze sloma powlazila mu do kazdego zakamarka odziezy w tym do butow ale sie z tym upora .

a teraz jeszcze raz sprobuj cos napisac, ale w j.polskim a nie kacapskim.

Data: 2011-02-15 17:26:23
Autor: u2
W dniu 2011-02-15 17:24,  obserwator pisze:
a teraz jeszcze raz sprobuj cos napisac, ale w j.polskim a nie kacapskim.

Nie potrafi, nawet jako robertbig. :)

Data: 2011-02-15 16:29:12
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-02-15 17:24,  obserwator pisze:
> a teraz jeszcze raz sprobuj cos napisac, ale w j.polskim a nie kacapskim.

Nie potrafi, nawet jako robertbig. :)

to blizniaki, cheba som?:))

Data: 2011-02-16 09:31:51
Autor: cyc

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ije9ko$mbo$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-02-15 17:24,  obserwator pisze:
> a teraz jeszcze raz sprobuj cos napisac, ale w j.polskim a nie > kacapskim.

Nie potrafi, nawet jako robertbig. :)

to blizniaki, cheba som?:))

No i jak tu nie mowic , ze  paranoja w pisie jest powszechnym zjawiskiem ? .
Macie joba i to takiego zdrowego ! a pozatym nawet po polsku pisanego slowa nie jestescie w stanie zrozumiec !. Rozumiem , ze watykanski jest wam blizszy ale zeby az tak sie zeszmacic ? .

cyc

Data: 2011-02-15 17:37:11
Autor: raff
[...]

Pewnie z Wyborczej wypadło.

R.

Data: 2011-02-15 18:43:05
Autor: sofu
[...]

-- -- -- -- -

Wysluchaj ludu tej opowiesci
Jest to opowiesc prawdziwa
I choc w glanc-mediach nikt nie obwiescil
Historia ta sie zdarzyla

W stolicy Polski, na Belwederze
Teraz zwyczaje tam nowe
Ze WSI gajowi zra tam wieczerze
Przy tym bigosy niezdrowe

No i nieszczescie sie przydarzylo
Ktos narznal na piekne schody
A ze gajowej w domu nie bylo
Zostaly tam te odchody

O PO-WSI-nogach juz nie pamietal
Gospodarz sluzba przymuszony
Wylazl na schody rznac Prezydenta
I wdepnal w kal zostawiony

Przybylii goscie pelni zdziwienia
A wkrotce zwyklej odrazy
Chronili buty od zabrudzen
Chcieli sie ustrzec zarazy

Nasz pan prezydent ma instynkt zdrowy
Uwolnil buty od smrodow
Tak jak to robi kazdy gajowy
Czyszczac krawedzia schodow

Frau Markiel wielce tym obrzydzona
Ratujac sniadanie swoje
Ukryla glowe i twarz w ramionach
I biegla precz na pokoje

Zas Sir Sarkozy glowe odwrocil
Bo fetor byl tam straszliwy
Lecz do ucieczki on sie nie rzucil
Nie jest to facet plochliwy

Przemina lata, ludzie przemina
Ale historia wciaz zywa
Wlec sie tak bedzie jak smrod za kraina
Co takich taktyk uzywa.

Data: 2011-02-16 00:41:40
Autor: MH
 obserwator <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
*Chrabia* wprowadzil do chalupy gosci z kupa na bucie. Smierdzialo w salonie *
niesamowicie:))

http://wirtualnapolonia.com/2011/02/10/chrabiemu-gowno-z-butow-wylazi/

=================

http://swir.us/buty-kaczynskiego

http://www.spieprzajdziadu.com/muzeum/images/7/74/Bucik1.jpg

MH

Data: 2011-02-16 02:10:09
Autor: obserwator
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
http://swir.us/buty-kaczynskiego

http://www.spieprzajdziadu.com/muzeum/images/7/74/Bucik1.jpg

... ale kupy na nich nie ma, no i nie mial ich na nogach podczas wizyty
politykow zagranicznych.

A zdjecia to dobrze obejrzales? Sam sie zastanawialem kto tych politykow ubiera?

Merkel ma fatalny plaszcz, spodnie i buty. Komorowski takoz wyglada jak bida z
nedza i do tego wlazl w kupe. Sarkozy maly kurdupelek i spodnie zalozyl z wyzszego faceta. Buty jakies duze
jak u pajaca.

A zobaczmy jak ubieraja sie i prezentuja inni politycy?
Na tych fotkach widac wyraznie, ze w polityce dominuja kurduple fatalnie
ubrani (zdjecia ze spotkania G8):

http://deser.pl/deser/1,83453,6809124,Czy_Miedwiediew_byl_pijany_na_szczycie___WIDEO_.html

...a tu zdjecie z Obama - ktory jest najlepiej ubrany i najlepiej sie prezentuje:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/55,80708,6812105.html?back=/Wiadomosci/1,80708,6812094,po_g8__tysiace_turystow_w_kolejce_do_sypialni_miedwiediewa.html

...popatrzmy teraz na pare Miedwiediew - Putin, jakie np. nosza krawaty:

http://headofstateupdate.wordpress.com/

:)))) ...gdzie oni je kupili??

a tak wygladala para prezydencka w czasie wizyty w Polsce ksiecia Karola:

http://www.zimbio.com/pictures/0a9VJJCbG2b/Prince+Charles+Visits+Poland/eVtZyotvCRc/Lech+Kaczynski

...prezentowala sie super. Prosze sobie teraz zrobic porownanie fotki pary prezydenckiej z fotka pierwsza
na ktorej prezydent Komorowski wlaz w kupe i nastepnie wyciagnac wlasciwe wnioski.

Data: 2011-02-16 02:53:02
Autor: MH
 obserwator <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > http://swir.us/buty-kaczynskiego
 > http://www.spieprzajdziadu.com/muzeum/images/7/74/Bucik1.jpg

... ale kupy na nich nie ma, no i nie mial ich na nogach podczas wizyty
politykow zagranicznych.

===============

Nie pomyliłem się !!  Wiedziałem !!  Z tobą można tylko o gównach podyskutować.

MH

Data: 2011-02-16 04:37:30
Autor: obserwator
*CHRABIEMU* kupa z butow wylazi:)
> [...]

===============

Nie pomyliłem się !!  Wiedziałem !!  Z tobą można tylko o gównach podyskutować.

spokojnie, nie denerwuj sie.....pojawi sie baca, to pogadzsz z nim o kozie i
Marynie.

Data: 2011-02-16 05:44:28
Autor: MH
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): >  obserwator <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > >  MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > > > http://swir.us/buty-kaczynskiego

> [...]
ć.

spokojnie, nie denerwuj sie.....pojawi sie baca, to pogadzsz z nim o kozie i

.. sie nie denerwuję !!  Z Bacom to se o marynach nie tylko pogadamy.. A ty se
dalej o gównach rozprawiaj.

MH

--

*CHRABIEMU* kupa z butow wylazi:)