*CHRABIEMU* kupa z butow wylazi:)

Data: 2011-02-15 15:49:59
Autor: Panslavista
*CHRABIEMU* kupa z butow wylazi:)
" obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:ijdvgi$g3f$1inews.gazeta.pl...
*Chrabia* wprowadzil do chalupy gosci z kupa na bucie. Smierdzialo w salonie *
niesamowicie:))

http://wirtualnapolonia.com/2011/02/10/chrabiemu-gowno-z-butow-wylazi/

Ostrzeżenie przed wejściem na tę stronę.

Musi GWno przyniesione na walonkach z Budy Ruskiej.

Data: 2011-02-15 14:57:54
Autor: obserwator
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
> [...]

Ostrzeżenie przed wejściem na tę stronę.

Musi GWno przyniesione na walonkach z Budy Ruskiej.

wirtualna polonia, to GW-no ruskie? nie wiedzialem, ale pan panie hrabio pewnie jak zwykle na biezaco?

Data: 2011-02-15 16:09:10
Autor: Panslavista

" obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:ije49i$44i$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Musi GWno przyniesione na walonkach z Budy Ruskiej.

wirtualna polonia, to GW-no ruskie? nie wiedzialem, ale pan panie hrabio

Nie chodzę po gumnach.
A ostrzeżenie od ochrony mojego kompa.

Data: 2011-02-15 15:15:18
Autor: obserwator
> [...]
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
> wirtualna polonia, to GW-no ruskie? nie wiedzialem, ale pan panie hrabio

wirtualna polonia, to gumno? Prosze jasniej napisac o co panu chodzi, bo to jest powazna rzecz to co pan pisze.

A ostrzeżenie od ochrony mojego kompa.

...ja nie ma zadnego ostrzezenia, a system mam bardzo czujny.

Pan bedzie uprzejmy to co pan pisze dokladnie wyjasni.

Data: 2011-02-15 17:13:10
Autor: [ heÂŽsk ]
*CHRABIEMU* kupa z butow wylazi:)
On Tue, 15 Feb 2011 15:49:59 +0100, "Panslavista"
<prawusek@interia.pl> wrote:

> [...]

Ostrzeżenie przed wejściem na tę stronę.

Musi GWno przyniesione na walonkach z Budy Ruskiej.

 a nie jest tak, ze na twoich walonkach? oj nie mozecie darowac
 komorowskiemu, ze spoleczenstwo wybralo go na prezydenta, a nie
 geniusza strategicznego, prezesa PiS. do siebie miejcie pretensje.
 trzeba bylo isc na wybory, a nie chlac po katach!

Data: 2011-02-15 16:23:18
Autor: obserwator
[ he?sk ] <ale.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
[...]

jakas czesc spoleczenstwa go wybrala i to ta, co jej nie przeszkadza z gownem
na butach po domu chodzic:))

Data: 2011-02-16 01:16:52
Autor: gak
Am 2011/02/15 17:13, "[ heÂŽsk ]" wrote:
[...]

Rusky, zapomniales jak dziala KGB, lypnij na multimorderce
zwacego sie putin, moze bys go wyreczyl w polszewni!

--
gak

*CHRABIEMU* kupa z butow wylazi:)