*CHRABIEMU* kupa z butow wylazi:)

Data: 2011-02-16 00:41:40
Autor: MH
*CHRABIEMU* kupa z butow wylazi:)
 obserwator <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
*Chrabia* wprowadzil do chalupy gosci z kupa na bucie. Smierdzialo w salonie *
niesamowicie:))

http://wirtualnapolonia.com/2011/02/10/chrabiemu-gowno-z-butow-wylazi/

=================

http://swir.us/buty-kaczynskiego

http://www.spieprzajdziadu.com/muzeum/images/7/74/Bucik1.jpg

MH

Data: 2011-02-16 02:10:09
Autor: obserwator
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
http://swir.us/buty-kaczynskiego

http://www.spieprzajdziadu.com/muzeum/images/7/74/Bucik1.jpg

... ale kupy na nich nie ma, no i nie mial ich na nogach podczas wizyty
politykow zagranicznych.

A zdjecia to dobrze obejrzales? Sam sie zastanawialem kto tych politykow ubiera?

Merkel ma fatalny plaszcz, spodnie i buty. Komorowski takoz wyglada jak bida z
nedza i do tego wlazl w kupe. Sarkozy maly kurdupelek i spodnie zalozyl z wyzszego faceta. Buty jakies duze
jak u pajaca.

A zobaczmy jak ubieraja sie i prezentuja inni politycy?
Na tych fotkach widac wyraznie, ze w polityce dominuja kurduple fatalnie
ubrani (zdjecia ze spotkania G8):

http://deser.pl/deser/1,83453,6809124,Czy_Miedwiediew_byl_pijany_na_szczycie___WIDEO_.html

...a tu zdjecie z Obama - ktory jest najlepiej ubrany i najlepiej sie prezentuje:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/55,80708,6812105.html?back=/Wiadomosci/1,80708,6812094,po_g8__tysiace_turystow_w_kolejce_do_sypialni_miedwiediewa.html

...popatrzmy teraz na pare Miedwiediew - Putin, jakie np. nosza krawaty:

http://headofstateupdate.wordpress.com/

:)))) ...gdzie oni je kupili??

a tak wygladala para prezydencka w czasie wizyty w Polsce ksiecia Karola:

http://www.zimbio.com/pictures/0a9VJJCbG2b/Prince+Charles+Visits+Poland/eVtZyotvCRc/Lech+Kaczynski

...prezentowala sie super. Prosze sobie teraz zrobic porownanie fotki pary prezydenckiej z fotka pierwsza
na ktorej prezydent Komorowski wlaz w kupe i nastepnie wyciagnac wlasciwe wnioski.

Data: 2011-02-16 02:53:02
Autor: MH
 obserwator <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > http://swir.us/buty-kaczynskiego
 > http://www.spieprzajdziadu.com/muzeum/images/7/74/Bucik1.jpg

... ale kupy na nich nie ma, no i nie mial ich na nogach podczas wizyty
politykow zagranicznych.

===============

Nie pomyliłem się !!  Wiedziałem !!  Z tob± można tylko o gównach podyskutować.

MH

Data: 2011-02-16 04:37:30
Autor: obserwator
*CHRABIEMU* kupa z butow wylazi:)
> [...]

===============

Nie pomyliłem się !!  Wiedziałem !!  Z tob± można tylko o gównach podyskutować.

spokojnie, nie denerwuj sie.....pojawi sie baca, to pogadzsz z nim o kozie i
Marynie.

Data: 2011-02-16 05:44:28
Autor: MH
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): >  obserwator <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > >  MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > > > http://swir.us/buty-kaczynskiego

> [...]
ć.

spokojnie, nie denerwuj sie.....pojawi sie baca, to pogadzsz z nim o kozie i

.. sie nie denerwuję !!  Z Bacom to se o marynach nie tylko pogadamy.. A ty se
dalej o gównach rozprawiaj.

MH

--

*CHRABIEMU* kupa z butow wylazi:)