CHRYSLER PT CRUISER 2,4 TURBO GT - jakies sugestie

Data: 2009-09-15 22:09:52
Autor: greg
CHRYSLER PT CRUISER 2,4 TURBO GT - jakies sugestie
 Witam!
Mam na oku Chryslera PT Cruiser'a.WERSJA 2,4 TURBO GT.
Jako ze nie mam stycznosci z ludzmi posiadajacymi amerykanskie samochody,
chcialbym zapytac o dostepnosc czesci zamiennych jak i zamiennikow do tego autka.
Prosilbym rowniez o sugestie nan temat zalozenia instalacji LPG do tego modelu.
Takze opinie uzytkownikow PT  byly by dla mnie pomocne.
Za kazdy odzew serdecznie z gory dziekuje.
pozdrawiam
ezz

Data: 2009-09-16 00:07:33
Autor: Jarek
greg pisze:
[...]
Części są i to tanie. Niestety dużo chińskich podróbek - czasem lepiej
dać trochę więcej za oryginały i nie wymieniać po pół roku.
PT Cruisera nie znam, ale znajomy narzekał że ma słabe zawieszenie -
możliwe jednak że naprawiał go na chińszczyźnie i wtedy rzeczywiście
wahacze starczają na 10tys km.
Prosilbym rowniez o sugestie nan temat zalozenia instalacji LPG do tego modelu.
Nie znam tego silnika - ale gaz do amerykanów w robią w wielu miejscach
i daje to dobre efekty.
Mam Durango SLT 4.7 V8 i na gazie kosztuje mnie tyle co Astra na benzynie :)
--
Jarek

Data: 2009-09-16 09:32:08
Autor: Robson
Jarek pisze:
greg pisze:
[...]

Zdziwilbys sie, ile czesci oznakowanych MOPAR lub SONNAX jest produkowana w Chinach ...

Data: 2009-09-16 20:24:44
Autor: Jarek
Robson pisze:
Zdziwilbys sie, ile czesci oznakowanych MOPAR lub SONNAX jest
produkowana w Chinach ...

Ale mają inną kontrolę jakości...
Jarek

CHRYSLER PT CRUISER 2,4 TURBO GT - jakies sugestie