CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!

Data: 2012-04-08 09:08:01
Autor: abc
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Ze wszystkich dowodów zmartwychwstania chyba największe wrażenie robi
niezwykła zmiana, jaka zaszła w uczniach Jezusa na trzeci dzień po Jego
śmierci na krzyżu.

Po aresztowaniu Jezusa uczniowie utracili wiarę, że był Mesjaszem. Niektórzy
powrócili do swych dawnych zajęć, jak łowienie ryb. Inni ukryli się za
zamkniętymi drzwiami w obawie przed Żydami, aby uniknąć losu Jezusa.

Sądzili, że całe chodzenie za Jezusem było gonitwą za wiatrem. Ukrzyżowanie
rozwiało resztki ich nadziei. Nie planowali kontynuowania dzieła Jezusa.

Ci sami zalęknieni i zrezygnowani uczniowie w kilka dni później działali w
imieniu Jezusa z większym zapałem i wiarą, niż za Jego życia! Zamiast
uciekać i zapierać się Jezusa, jak kilka dni wcześniej, byli gotowi umrzeć
za swe przekonania.

Ta zdumiewająca metamorfoza jest niezbitym faktem.

Co oprócz zmartwychwstania Jezusa mogłoby wyjaśnić tak drastyczną przemianę
jaka się w nich dokonała?

Data: 2012-04-08 09:41:25
Autor: pluton
[...]

Ale jak długo można tak żyć ? Przecież żony domagały się wciąż i wciąż
srebrników na zakupy i fryzjera, dzieci wyciągały ręce po nowe zabawki,
kochanki chciały nowych pachnideł.

Aż wreszczie zrozumieli, co to jet znak towarowy.

[...]

Jak grzyby po deszczu wyrastały nowe, wspaniałe skarbonki, zdolne pomieścić
setki wiernych przynoszących wciąż nowe i nowe srebrniki.

Biznes zatrybił...

Nullification

Data: 2012-04-08 10:46:42
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 08 kwiecień 2012 09:08:

Ze wszystkich dowodów zmartwychwstania chyba największe wrażenie robi
niezwykła zmiana, jaka zaszła w uczniach Jezusa na trzeci dzień po Jego
śmierci na krzyżu.

Nie wiem czy chcesz dyskutować, czy podzielić się radosną wieścią, którą każdy wierzący ma? Nie wiem czy do tego, aby ludzie chcieli być dla siebie dobrzy i by darzyli się miłością potrzeba cudów? Czy wiara wypływająca z głębi serca i potrzeby człowieka będzie szczera wtedy gdy innym ją się przy pomocy wszystkich narzuci? Czy lepsze jest przekonanie innych, że bycie dobrym to nie obowiązek, ale zaszczyt?
Poza tym uważam, że mylisz grupy.

Data: 2012-04-08 13:17:15
Autor: abc
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Poza tym uważam, że mylisz grupy.

Bóg jest wszędzie, w tym na psp. Bóg jest niezmierzony, bo jest w niebie, na
ziemi i na wszystkich miejscach, które są i być mogą.

Data: 2012-04-08 14:02:38
Autor: Krzysiek
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Hallo,

Am 08.04.2012 13:17, schrieb abc:

[...]

Bóg jest wszędzie, w tym na psp. Bóg jest niezmierzony, bo jest w
niebie, na
ziemi i na wszystkich miejscach, które są i być mogą.

taaaaak?? To po co zstepowal do piekiel skoro tam byl??

A na psp to raczej nie ma, przeciez Pan jest, a to sie wzajemnie
wyklucza...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-04-08 14:19:27
Autor: abc
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Dla Boga nie ma nic niemożliwego.
http://www.opoka.org.pl/biblioteka/H/HN/2/4adwent-6.html

Data: 2012-04-08 14:40:12
Autor: Krzysiek

Am 08.04.2012 14:19, schrieb abc:
Dla Boga nie ma nic niemożliwego.
http://www.opoka.org.pl/biblioteka/H/HN/2/4adwent-6.html

dla Boga tak, za to Pan staje zbyt czesto poza granica rzeczowego
wyjasnienia, a wtedy to, co dla Pana niemozliwe ubiera Pan
w manipulacje, klamstwa i przeinaczenia.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-04-08 15:22:10
Autor: abc
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
ubiera Pan w manipulacje, klamstwa i przeinaczenia.

Podstawowa metoda antykatolickich oszczerców to odwracanie znaków - zło
przedstawiać jako dobro, a dobro jako zło. Np. legalną aborcję przedstawia
się jako dobro, a ochronę życia dzieci poczętych - jako zło.

Przy użyciu tejże metody tworzy się klimat sprzyjający zbrodni.  Jak pokazał
przebieg procesu toruńskiego, nasłuchawszy się w telewizorze o "seansach
nienawiści" organizowanych przez ks.Popiełuszkę,  kpt.Piotrowski z SB nie
mógł już tego dłużej znieść i zlikwidował "siejącego nienawiść
nienawistnika".

Podobnie jak niegdyś demonizowano ks. Popiełuszkę, teraz demonizuje się o.
Rydzyka.  Każdy kto przykłada do tego rękę i tworzy klimat sprzyjający
zbrodni powinien się zastanowić jak będzie żył z wyrzutami sumienia jeśli z
o. Rydzykiem stanie się to samo co z ks. Popiełuszką.

Data: 2012-04-08 16:20:05
Autor: Krzysiek
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Hallo,

Am 08.04.2012 15:22, schrieb abc:

[...]

[...]

to niemozliwe, zeby stalo sie to samo - bezpieka nie uzywa Fiatow 125p.

Zastanawiac sie nad swoim sumieniam kazdy powinien, jednak rzucone to
z Pana strony jest juz manipulacja, bo Panu nie chodzi o zastanowienia,
a o wnioski z zastanowienia i jedyne jakie Pan uzna za poprawne to
polaczenie ze Swietym Kosciolem, a to jest juz zamordyzm, nawet jak Pan
nazywa to miloscia blizniego.

Cala historie Swietego Kosciola zawarl Pan w okresie pomiedzy
Popieluszko a Rydzykiem?? Bo ja wiem, ze byly takie czasy gdy nie
bylo ani demokracji ani komuny, byly za to monarchie i Swiety Kosciol,
czy nie dzialy sie wowczas zbrodnie?? Czyz nie powszechna byla
bezkarnosc za zbrodnie?? Oczywiscie, do tego trzeba bylo zajmowac
odpowiednia funkcje w monarchistycznej badz koscielnej hierarchii
i nazywalo to sie prawem, a nie zbrodnia.

Wiec co dzis Pana tak porusza - efekty 2000 lat nauczania milosci
blizniego?? Co sie sieje to sie i zbierze...

Juz Panu wczesniej pisalem - droga zbawienia z ludzmi Swietemu
Kosciolowi wyraznie nie wychodzi i powinien sprobowac drogi
zbawienia ze zwierzetami, moze bedzie mial lepsze efekty...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-04-08 16:36:37
Autor: abc
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Co sie sieje to sie i zbierze...

Skutki siania w szkołach różnych 'postempowych' pomysłów trafnie opisano w
tekście na stronie:
http://www.ojczyzna.pl/ARCHIWUM/INTERNET__czy_myslisz.htm

'W świetle niedawnych przypadków strzelaniny w szkołach Massachusetts i
Kaliforni, jak również ostatnich tragedii w Nowym Jorku, Pensylwanii i
Waszyngtonie, zastanówmy się, kiedy się to wszystko zaczęło?

....... kiedy Madeline Murray O'Hare (została zamordowana, niedawno
znaleziono jej ciało), złożyła skargę, że nie życzy sobie żadnych modlitw w
naszych szkołach, a my powiedzieliśmy - OK.

Następnie, ktoś powiedział, abyśmy lepiej nie czytali w szkołach Pisma
Świętego, Pisma Świętego, które powiada "nie zabijaj", "nie kradnij",
"kochaj bliźniego jak siebie samego".  I powiedzieliśmy - OK.

Dr. Benjamin Spock powiedział, że nie powinniśmy karać klapsem naszych
dzieci, kiedy one zachowują się nieprawidłowo, bo ich małe osobowości mogą
być wykrzywione, i możemy naruszyć ich poczucie wartości (syn dr Spocka
popełnił samobójstwo). I byliśmy przekonani, że ekspert powinien wiedzieć,
co mówi, więc powiedzieliśmy OK, nie będziemy im więcej dawać klapsów.

Potem ktoś powiedział, że nauczyciele i dyrektorzy szkół nie powinni karać
naszych dzieci, kiedy się źle zachowują. I władze szkolne powiedziały, że
żadnemu nauczycielowi nie wolno dotknąć ucznia, kiedy się źle zachowuje, bo
nie chcemy przecież złej opinii o szkole, i oczywiście, nie chcemy być
ciągani po sądach. (Istnieje duża różnica pomiędzy karaniem a dotykaniem,
biciem, wstrząśnięciem, upokorzeniem, kopaniem, itd.) A my przyjęliśmy ich
argumenty.

Następnie ktoś powiedział: - pozwólmy naszym córkom mieć aborcje, kiedy
zapragną, i nie muszą one nawet informować o tym rodziców. I
powiedzieliśmy - co za wspaniały pomysł!

Potem, jakiś mądry członek rady szkolnej powiedział, że odkąd chłopcy są
chłopcami,  to tak czy inaczej będą TO robić, dajmy więc naszym synom tyle
kondomów, ile potrzebują, aby mieli całą tę radość, której pożądają, a my
nie powiemy o tym ich rodzicom, że dostają kondomy w naszych szkołach. I
powiedzieliśmy, że jest to następny wspaniały pomysł.

Następnie jakiś wysoki, wybrany przez nas oficjał, powiedział, że nie jest
ważne, co robimy prywatnie, jak długo wykonujemy dobrze naszą pracę. I my,
zgadzając się z nim, dodaliśmy, że nie jest ważne, co ktokolwiek, włączając
w to naszego prezydenta, robi prywatnie, dopóki mamy prace, a ekonomia jest
w porządku.

I ktoś powiedział, wydrukujmy kolorowe magazyny ze zdjęciami nagich kobiet,
i nazwijmy to zdrową, zrozumiałą pochwałą piękna kobiecego ciała. I
powiedzieliśmy, że nie mamy z tym problemu.

I ktoś jeszcze posunął tę pochwałę ciała nieco dalej, i opublikował zdjęcia
nagich dzieci, i posunął się jeszcze dalej, czyniąc je dostępnymi w
Internecie. A my powiedzieliśmy, że to jego prawo do wolności słowa.

I przemysł rozrywkowy powiedział: -  zróbmy telewizyjne programy i filmy
promujące profanację, przemoc i nielegalny seks. I stwórzmy muzykę, która
zachęca do gwałtów, narkotyków, samobójstw i tematów satanistycznych. I my
powiedzieliśmy, że to jest tylko rozrywka, że nie ma szkodliwych efektów, i
skoro nikt nie bierze tego na serio, rozwijajmy tę rozrywkę szeroko.

Teraz, pytamy siebie dlaczego nasze dzieci nie mają sumienia, dlaczego nie
odróżniają one dobra od zła, i dlaczego nie mają problemów z zabijaniem
obcych, kolegów z klasy, i siebie. Proszę, dopisz sobie w tym miejscu więcej

Możliwe, że jeśli pomyślimy o tym wystarczająco długo i intensywnie,
wyjaśnimy to sobie. Myślę, że tu pasuje: "Zbieramy to, cośmy zasiali!"

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2012-04-08 17:18:20
Autor: Krzysiek
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Hallo,

Am 08.04.2012 16:36, schrieb abc:

[...]

[...]

wlasnie, wlasnie - dlatego niech Pan to zbiera, co Pan sieje, a ja
to, co ja sieje, a nie odwrotnie, bo ja mam Pana problemy dokladnie
w tym samym miejscu gdzie Pan ma moje.

Wyciaga Pan teraz Ameryka z jej 200 letnia historia - ona moze jest
przyczyna 2000 letniech niepowodzen??

Taki Pan bezradny w swoim bladzeniu, ze az sie prosi Pan o pomoc...
wiec Panu pomoge.

Co do Ameryki ma Pan dwie mozliwosci, dwie drogi - Jezusowa i koscielna.
Jezusowa polega na tym, ze ubierze Pan jakis chalat i bedzie chodzil od
wiochy do wiochy nauczajac milosci blizniego, liczac sie z tym, ze
czesto moze Pan trafic na ludzi o zatwardzialych sercach, ale nie ma
w tym problemu, przeciez Pan wie, ze prawda jest jedna i zwyciezy,
a wiec ta droga jest dla Pana otwarta.

Druga droga, koscielna, polega na tym, zeby uzywajac majatku i wplywow
doprowadzic do tego, zeby do wladzy dostal sie katolicki prezydent,
a ten po wyborze postawi amerykanska armie w stan bojowy i nakaze
wybicie wszystkich heretykow, odszczepiencow i innych niegodnych
Slowa Bozego, oczywiscie, zrobi to z milosci blizniego, przeciez
nie moze pozwolic aby oni trwali w grzechu i zaprzepascili sobie
zbawienie.

Tylko, ze... byloby naiwnoscia sadzic, ze Pan >moze wybrac<, bo
Pan juz wybral i wiadomo o jaka droge Panu chodzi, i dopoki
chodziloby tylko o Ameryke, to byloby do zlekcewazenia, ale Pan
ja wybral dla mnie, a to jest juz wystarczajacy powod, zeby
sie Panu bacznie przyjrzec.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-04-08 15:23:21
Autor: pluton
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Dla Boga nie ma nic niemożliwego.

A może stworzys taki wielki kamien, zeby go nie mogl podniesc ?

Nullification

Data: 2012-04-08 15:44:33
Autor: abc
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
A może stworzys taki wielki kamien, zeby go nie mogl podniesc ?

Bóg jest z zasady wszechmogący, toteż niemożliwe jest dla niego, aby był niewszechmogący.

Data: 2012-04-08 15:51:41
Autor: pluton
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
> A może stworzys taki wielki kamien, zeby go nie mogl podniesc ?

Bóg jest z zasady wszechmogący, toteż niemożliwe jest dla niego, aby był
niewszechmogący.

Jezeli cos jest dla niego niemozliwe, to nie jest wszechmogacy.

Nullification

Data: 2012-04-08 16:13:04
Autor: abc
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Bóg jest z zasady wszechmogący, toteż niemożliwe jest dla niego, aby był
niewszechmogący.

Jezeli cos jest dla niego niemozliwe, to nie jest wszechmogacy.

Jest niemożliwe jest dla niego, aby był niewszechmogący zatem jest
wszechmogący.

Zaprzeczenie negacji zdania jest tym samym zdaniem (prawo podwójnej
negacji - reguła rachunku zdań).

Data: 2012-04-08 18:50:54
Autor: pluton
> [...]

Jezeli cos jest dla niego niemozliwe, to nie jest wszechmogacy.

Zaprzeczenie negacji zdania jest tym samym zdaniem (prawo podwójnej

Zaprzeczeniem smutnego pierdzielenia jest drowy rozsądek.

Nullification

Data: 2012-04-08 21:40:04
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 08 kwiecień 2012 13:17:

Poza tym uważam, że mylisz grupy.

Bóg jest wszędzie, w tym na psp. Bóg jest niezmierzony, bo jest w niebie, na
ziemi i na wszystkich miejscach, które są i być mogą.

No widzisz abc z całej wypowiedzi i pytań zauważyłeś tylko, to co potrafiłeś zrozumieć. Zrozumiałeś, że nie ta grupa.

Data: 2012-04-08 21:45:59
Autor: Grzegorz Z.
Marek Czaplicki napisał:

[...]

Zauważam ewolucję poglądów u lefebrysty. Jeszcze parę lat temu tłumaczył że
tutaj ma większe audytorium niż na p.s.r.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-04-08 12:26:46
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

Co oprócz zmartwychwstania Jezusa mogłoby wyjaśnić tak drastyczną przemianę
jaka się w nich dokonała?

To nieprawda. Uczniowie Jego przyszli w nocy i wykradli Jego ciało.

Data: 2012-04-08 12:43:00
Autor: A. Filip
Grzegorz Z.: "Uczniowie Jego przyszli w nocy i wykradli Jego ciało"
"Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> pisze:
abc napisał:

Co oprócz zmartwychwstania Jezusa mogłoby wyjaśnić tak drastyczną przemianę
jaka się w nich dokonała?

To nieprawda. Uczniowie Jego przyszli w nocy i wykradli Jego ciało.

To dlaczego Jego piszesz z duĹźej litery? :-)

Data: 2012-04-09 00:30:08
Autor: kefirh
abc napisał:

[...]

:)

Nowi barbarzyńcy też szukają swojej wyroczni, jakiego ludzkiego autoryteta. Patrz Stalin, Hitler, Che Gueara itd Podaję tylko pseudonimy, nie dochodząc ich chazarskich rodowodów.
Takiego Kwasniewskiego nie pytali o rodowĂłd.
Starczyło, że on tolko radiłsja.

Jeśli zaś idzie o Jezusa to mają oko i ucho na pulsie.
Tak zwany śledczy szacunek dla penetrowanego!

kefirh

Data: 2012-04-08 12:58:08
Autor: Kuptera

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f81398d$0$1316$65785112news.neostrada.pl...
Ze wszystkich dowodów zmartwychwstania chyba największe wrażenie robi
niezwykła zmiana, jaka zaszła w uczniach Jezusa na trzeci dzień po Jego
śmierci na krzyżu.

A tutaj dowod na to ze mowisz prawde.

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/548650_10151456756965603_414077600602_23475403_1528756368_n.jpg

Data: 2012-04-08 13:18:03
Autor: abc
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Do najcięższych grzechów, jakie człowiek w ogóle zdolny jest popełnić,
należy grzech bluźnierstwa.

Czym jest bluźnierstwo? Jest to lżenie Osoby Pana Boga bądź słowami, bądź to
w myślach. Jeżeli ktoś popełnia grzech bluźnierstwa czynem, popełnia
świętokradztwo.

Dlaczego jest to tak wielki grzech? Ponieważ wszystkie inne grzechy zwracają
się ku jakiemuś "dobru" wbrew Bogu, tak jak Ewa w raju. Człowiek grzeszy,
wybierając swoją wolę, wbrew Bożym przykazaniom.

Inaczej jest z grzechem bluźnierstwa. Jest to lżenie Pana Boga wprost,
otwarty bunt, na który człowiek pozwala sobie względem swojego największego
Dobroczyńcy.

Więcej http://www.piotrskarga.pl/ps,379,16,484,1,PM,przymierze.html

Data: 2012-04-08 11:53:44
Autor: dante
Dnia Sun, 8 Apr 2012 13:18:03 +0200, abc napisał(a):

Do najcięższych grzechów, jakie człowiek w ogóle zdolny jest popełnić,
należy grzech bluźnierstwa.

 Grzech popełnić może tylko człowiek wierzący.
Człowiek niewierzący nie popełnia grzechu.

Data: 2012-04-08 14:14:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "dante" <invalid@not-for-mail.invalid> napisał w wiadomości news:50b15e47a36524bf0de7441ca7b79628not-for-mail.invalid...
[...]

A wierzący niepraktykujący? Popełnia czy nie popełnia?

Data: 2012-04-08 13:02:50
Autor: dante
Dnia Sun, 8 Apr 2012 14:14:50 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

No wiesz... dziadek, jak to mawiał pewie ksiądz:
"nie można jeść nie połykając".
A Twoje pytanie zawiera już odpowiedź.

Ciekawe "co robi" niewierzący, a praktykujący ? Nie?

Data: 2012-04-08 15:29:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "dante" <invalid@not-for-mail.invalid> napisał w wiadomości news:5403768354c73b5d689964191f5f4affnot-for-mail.invalid...
[...]

To wiadomo. Rżną dzieci!

Data: 2012-04-08 15:17:42
Autor: abc
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Grzech popełnić może tylko człowiek wierzący.
Człowiek niewierzący nie popełnia grzechu.

Jeśli ma świadomość grzechu, to popełnia.  Poganin nie ma świadomości grzechu, natomiast apostata ma.

Data: 2012-04-08 13:44:39
Autor: dante
Dnia Sun, 8 Apr 2012 15:17:42 +0200, abc napisał(a):

Grzech popełnić może tylko człowiek wierzący.
Człowiek niewierzący nie popełnia grzechu.

Jeśli ma świadomość grzechu, to popełnia.  Poganin nie ma świadomości grzechu, natomiast apostata ma.

Zatem najlepiej "uświadomić" kilkutygodniowe niemowlę.
Ale próżny trud.
Ten obrzęd jest nieważny.
I po to było potrzebne Wam bierzmowanie, ale to to już totalna lipa.

Data: 2012-04-08 16:28:43
Autor: abc
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Dobry Bóg, będąc sprawiedliwy, karze dusze jedynie za grzechy popełnione
przez nie osobiście.

Ponieważ nieochrzczone dziecko nie popełniło żadnych grzechów uczynkowych,
nie będzie ponosiło za nie żadnej kary.

Jego dusza przebywać będzie w otchłani (którą teologowie określają jako
zewnętrzny krąg piekła), wiecznym miejscu naturalnej szczęśliwości, w którym
pozbawiona będzie jednak wizji uszczęśliwiającej.

Data: 2012-04-08 15:10:17
Autor: dante
Dnia Sun, 8 Apr 2012 16:28:43 +0200, abc napisał(a):

Dobry Bóg, będąc sprawiedliwy, karze dusze jedynie za grzechy popełnione
przez nie osobiście.

No trudno żeby odpowiadać za czyjeś grzechy... choć u Was ... .

Ponieważ nieochrzczone dziecko nie popełniło żadnych grzechów uczynkowych,
nie będzie ponosiło za nie żadnej kary.

Dlaczego piszesz o dziecku w czasie przeszłym. A co z żyjącym 18-letim (minus 1 dzień) nieochrzczonym dzieckiem?

Jego dusza przebywać będzie w otchłani (którą teologowie określają jako
zewnętrzny krąg piekła), wiecznym miejscu naturalnej szczęśliwości, w którym
pozbawiona będzie jednak wizji uszczęśliwiającej.

"Zewnętrzny Krąg Piekła to Wieczne Miejsce Naturalnej Szczęśliwości".
No... Waść prawisz co raz ciekawiej.

Data: 2012-04-08 14:11:17
Autor: Krzysiek

Am 08.04.2012 13:18, schrieb abc:
[...]

no wlasnie, z ust mi Pan to wyjal...

Dlatego pisal Pan o tych Zydach krzyczacych przeciwko Bogu
i o popelnionym przez nich bluznierstwie, tak, to ciezki
grzech.

Bo gdyby... nie czekajac na Rzymian powiesili Jezusa na suchej
galezi to nie byloby sprawy i nie byloby grzechu. Zabicie czlowieka
to grzech, o Bogu nic w tym kontekscie nie ma.

No coz, na drugi raz moze sie poprawia...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-04-08 14:18:22
Autor: Kuptera

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f817427$0$26681$65785112news.neostrada.pl...
Do najcięższych grzechów, jakie człowiek w ogóle zdolny jest popełnić,
należy grzech bluźnierstwa.

Ale zdajesz sobie sprawe z tego ze Jezus byl murzynem?
Bo to co jest na obrazkach to lipa. Bajka literacka.
Czarny byl. I mial krecone karakuly.
Ale nos garbaty.
Zydowski.

Data: 2012-04-08 15:37:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
niedziela, 8 kwietnia 2012 14:18. carbon entity 'Kuptera' <kup@tera.pl>

Ale zdajesz sobie sprawe z tego ze Jezus byl murzynem?
Bo to co jest na obrazkach to lipa. Bajka literacka.
Czarny byl. I mial krecone karakuly.
Ale nos garbaty.
Zydowski.

Jeszu nie był murzynem tylko Galilejczykiem. A co do Galilejczyków to byli Żydzi pochodzenia celtyckiego, pochodzili od Galatów mieszkających na terenie Palestyny, których król Juda Makabi nawrócił na żydostwo. Chrześcijaństwo to nie jest bezpośrednia kontynuacja żydostwa tylko zwrócenie się od żydostwa w stronę religii celtyckiej z druidami i wiarą w ofiarę Świętego Króla. Teraz jasne są te historie o św. Graalu, jak również o tym, dlaczego Rzymianie prześladowali chrześcijan -- - ze względu na ich związek z prześladowanym tak samo druidyzmem. Życzę miłej Ostary ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-08 18:54:56
Autor: pluton
[...]

Czyli był żydoafrykaninem.

W hameryce, kraju wiodącej poprawności politycznej
pyta się młode pacholę swojej mamy:
-Mamo, kto to jest pambuk ?
A mama chcac zachować poprawność zaczyna tłumaczyć :
- Wiesz, pambuk nie jest ani czarny, ani biały,
nie jest ani kobietą ani męzczyzną..
-AAA! wiem , to coś jak Majkel Dżekson!

Nullification

Data: 2012-04-08 15:42:16
Autor: pluton
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Czym jest bluźnierstwo? Jest to lżenie Osoby Pana Boga bądź słowami, bądź
w myślach. Jeżeli ktoś popełnia grzech bluźnierstwa czynem, popełnia
świętokradztwo.

Pambuk takiego delikwenta zgnoi na maksa: zabije mu ojca, matke,
dziadka i babke, oraz spali dom i psa.

Nullification

Data: 2012-04-08 16:35:34
Autor: Krzysiek
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Am 08.04.2012 15:42, schrieb pluton:

[...]

Pambuk takiego delikwenta zgnoi na maksa: zabije mu ojca, matke,
dziadka i babke, oraz spali dom i psa.

psa?? Dlaczego psa?? Przeciez to Bog milosierny, ukarze winnych,
zgoda, ale nie psa, gdyby to zrobil, to juz jest niedaleko od tego,
ze jeszcze kota kopnie... no nie, koniec swiata... Pan jakies herezje
opowiada...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-04-08 19:07:27
Autor: pluton
> [...]

zgoda, ale nie psa, gdyby to zrobil, to juz jest niedaleko od tego,
ze jeszcze kota kopnie... no nie, koniec swiata... Pan jakies herezje

Niezbadane som sciezki milosierdzia bozego.
Zapominalem dodac, ze zajebie tez dzieci i wnuki grzesznego delikwenta.
A kota przewiruje w pralce i powieci za ogon so wyschniacia.

Oko za oko,
zomb za zomb,
dupa na pieniondze,
tylko dlaczego wóda za akcyze ?

Nullification

Data: 2012-04-08 19:49:01
Autor: Krzysiek
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Hallo,

Am 08.04.2012 19:07, schrieb pluton:

[...]

[...]

eeeh... no to jest juz nieladnie.
Jakos marnie ci katolicy maja, ale... niezbyt tez sie tym przejmuja.

Ja sie ciesze, ze Bog Wszechmogacy, Swiatowid, nie jest tak
chorobliwie msciwy, no i... nie wtraca sie do zycia.
Bo i po co mialby sie wtracac - ma przeciez cala wiecznosc na
rozliczenie...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-04-08 19:54:19
Autor: pluton
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Ja sie ciesze, ze Bog Wszechmogacy, Swiatowid, nie jest tak
chorobliwie msciwy, no i... nie wtraca sie do zycia.

Prawdziwym Bogiem jest Wielki Dinozaurus.

Nullification

Data: 2012-04-08 20:54:02
Autor: Krzysiek
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Hallo,

Am 08.04.2012 19:54, schrieb pluton:

[...]

Prawdziwym Bogiem jest Wielki Dinozaurus.

eeeeh tam... nawet tolerancja Swiatowida ma swoje granice -
dinozaury wyzeraly swiete gaje i... juz ich nie ma.
Chociaz... dzikie czarne tez niszczyly swiete miejsca, a jeszcze sa...
hmm... musze nad tym jeszcze pomyslec...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-04-08 21:09:51
Autor: Grzegorz Z.
Krzysiek napisał:

Chociaz... dzikie czarne tez niszczyly swiete miejsca, a jeszcze sa...
hmm... musze nad tym jeszcze pomyslec...

"Myslenie" ma przyszłość. Widzę że masz wszystko dobrze w Thunderbirdzie, wystarczy jak w Win7 dodasz
polski układ klawiatury. --

Data: 2012-04-08 22:49:44
Autor: Krzysiek
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Hallo,

Am 08.04.2012 21:09, schrieb Grzegorz Z.:

[...]

"Myslenie" ma przyszłość.

Widzę że masz wszystko dobrze w Thunderbirdzie, wystarczy jak w Win7 dodasz
polski układ klawiatury.

oczywiscie, ze mam wszystko dobrze - i w Thunderbirdzie i w rodzinie
i w pracy, a Pana rada jest mocno spozniona, bo dodawalem co potrzebne
lacznie ze slownikami wtedy, gdy... jeszcze zyly dinozaury czy cos kolo
tego...
Niepotrzebnie sprowadza Pan wszystko do psp, zapominajac, ze jezeli cos
sie dzieje, to ma konkretna przyczyne lub caly kompleks przyczyn i, jak
to czesto bywa, nie zawsze lub nie wszystkie sa racjonalne, co nie
przeszkadza w ich waznosci, moja korespondencja do Polski tez przeciez
wyglada inaczej, ale nie na psp.

Dla Pana pobyt na psp to moze byc jak przyjacielska pogawedka w kafejce,
a ja wiem, ze to ani kafejka, ani przyjaciele, niech Pan sprawdzi sobie
wlasne posty i na jakich wzorach Pan sie opiera - uzywanie drugiej osoby
wobec obcych to sowieckie badz anglosaskie zwyczaje, a wiec
chujowszczyzna, dlatego Pana tekst przyblizajacy mi cos polskiego
odbieram jak kpine. Zreszta, dzis jeszcze jeden pouczal mnie o polskim,
rownie dobrze tekst mogl napisac po rusku czy angielsku, przynajmniej
formalnie byloby to poprawne.

Dlatego skad to zdziwienie, ze w Pana czy podobnych tekstach ogonki
widze jako jedyny polski akcent, bo z zawartosci posta wcale to nie
wynika??

Nawet jezeli nie wie Pan co mnie uwiera, to nie z jakiejs prywatnej
korespondencji, ale na psp dowiedzialem sie, ze posty powinno sie
pisac w cywilizowanym jezyku, czyli w angielskim, i chociaz bylo
to z 15 lat temu czy wiecej to nie zapomnialem, bo i dzis trudno
przeoczyc, ze wiele tekstow zawiera odgonki, ale zawartosc
jest juz cywilizowana lub bardzo cywilizowana.

Cywilizowana - czyli obca dla mnie.
I tak to, mniej czy wiecej, wyglada.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-04-09 13:55:31
Autor: Grzegorz Z.
Krzysiek napisał:

[...]

i w pracy, a twoja rada jest mocno spozniona, bo dodawalem co potrzebne
lacznie ze slownikami

Ale ja nie pisałem o dodawaniu słowników tylko o polskim układzie
klawiatury w Win7.

Data: 2012-04-09 20:27:32
Autor: Krzysiek
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Hallo,

Am 09.04.2012 13:55, schrieb Grzegorz Z.:

[...]

Ale ja nie pisałem o dodawaniu słowników tylko o polskim układzie
klawiatury w Win7.

rozumiem, to bylo zdanie zlozone... wiec juz Panu wyjasniam:
nie dodawalem wylacznie slowniki, a dodawalem:

a) co potrzebne
b) slowniki

i jak z tego widac, nie napisalem o tym, o czym Pan nie napisal,
a wylacznie o tym, o czym Pan napisal.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-04-09 21:03:23
Autor: Grzegorz Z.
Krzysiek napisał:

[...]

Slosone? :)

Pisałem o polskim układzie klawiatury - że trzeba dodać i uaktywnić.

Data: 2012-04-10 18:15:32
Autor: Krzysiek
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Hallo,

Am 09.04.2012 21:03, schrieb Grzegorz Z.:

[...]

Slosone? :)

Pisałem o polskim układzie klawiatury - że trzeba dodać i uaktywnić.

I odpisalem Panu, ze rada ta jest mocno spozniona. To nie moja wina,
ze zrobilem to juz lata temu nie czekajac na Pana pomoc.

Poza tym, nie bardzo wiem, jaki jest Pana problem - mi Pan
zarzuca wekslowanie, a sam Pan michniczy, ze az glowa boli.
To nieladnie.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-04-10 18:26:48
Autor: Grzegorz Z.
Krzysiek napisał:

[...]

I odpisalem tobie, ze rada ta jest mocno spozniona. To nie moja wina,
ze zrobilem to juz lata temu nie czekajac na twoja pomoc.

To teraz jeszcze zrób nam wszystkim laske i zacznij pisać po polsku. --

Data: 2012-04-10 20:25:25
Autor: Krzysiek
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Hallo,

Am 10.04.2012 18:26, schrieb Grzegorz Z.:

[...]

To teraz jeszcze zrób nam wszystkim laske i zacznij pisać po polsku.

bo?? Groza mi jakies sankcje??

Szczerze mowiac, taki ktos, kto przejaby sie Pana sankcjami to
sie chyba jeszcze nie narodzil...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-04-11 00:13:13
Autor: Grzegorz Z.
Krzysiek napisał:

[...]

Nie wiem jak u innych ale u mnie grozi za to markread. --

Data: 2012-04-11 22:22:50
Autor: Krzysiek
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!
Hallo,

Am 11.04.2012 00:13, schrieb Grzegorz Z.:

[...]

Nie wiem jak u innych ale u mnie grozi za to markread.

aha, straszne... cala Europa wstrzymala oddech, a jeszcze
jak Pan sie za mnie pomodli to juz jestem calkiem zalatwiony...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-04-10 18:09:40
Autor: sofu
[...]

Nie wyobrażam sobie, aby ktokolwiek śmiał lżyć Boga Prawdziwego Wielkiego Dinozaurosa.
Bogiem prawdziwym jest Wielki Dinozaurus i do niego sie trzeba modlić o
wszelakie łaski.
Bóg stworzył na swoje podobieństwo dinozaury kilkaset milionów lat temu.
Wielki Dinozauros oddał im we władanie Ziemie i przykazał
aby się miłowali. I żyli tak kilkadziesiąt milionów lat, aż w końcu niepomni
przykazań Boga Dinozaurosa zaczęli się pożerać wzajemnie. Wtedy rozgniewany
Bóg zesłał na nich ogień z nieba i wygubił. Pozostały po nich jedynie
skamieniałe szczątki. Pożeracze dinozaurów stawiali obfite smrodliwe klocki
i to z nich na drodze ewolucji powstał człowiek. Taka jest prawda, a kto
temu przeczy oddając cześć nieistniejacym wymyslonym bogom, ten się będzie
smażył w czeluściach piekieł przez wieki wieków.

sofu
--

Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony

CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAN JEST!