CHUCPA

Data: 2009-10-09 06:08:39
Autor: Prawusek
CHUCPA
    Chucpa z CBA i próba nielegalnego wyrzucenia szefa tej instytucji
przypomina obalenie rządu Olszewskiego. Za wykrycie afery, w którą umoczony
jest po jaja sam morświn. Stąd takie paniczne reakcje i gwałtowne ruchy.
Pusk zamiast podać nierząd do dymisji próbuje zatachlować dziury w kominie.
A tu zapychając jedną powoduje wypadnięcie obok drugiej i znacznie większej.
Wykonuje ruchy agonalne, prawie juz niekontrolowane.
    Trawestując znany cytat wzywam:

    KOŃCZ  CHŁOPKU,  WSTYDU POLSCE  OSZCZĘDŹ !!!

Data: 2009-10-08 23:51:54
Autor: J-23
CHUCPA
On 9 Paź, 06:08, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
[...]

Parament Pikczers - fajny film wczoraj widzialem... Manius nie mow,
momenty byly?
Najlepiej, jak:
Pan zielona kropka do pana pomaranczowa kropka, ze pan fioletowa
kropka sie se*ral.
Albo, moze pan panie wezmie te teczke z forsa? Nie dziekuje. Zaraz
zamienie 3melony otrzymane za dom w Wisle, na waciki.
Panie noteriuszu to co jeszcz mozemy "sfabrykowac"? Bo wczoraj
zlozylismy zawiadomienie do prokuratury.
P-rowokacje i-nsynuacje S-pekulacje

J-23 itede

PS. Srawi zrob moze jakis "doktorat" z np. masturbacji, bo pewnie na
tym lepiej sie znasz niz na polityce.
Taki doktorat, jak o.m.c. mgr.

O.M.C. - o malo co magr.

Data: 2009-10-09 09:34:26
Autor: Prawusek
CHUCPA
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message
[...]

Kup sobie samojebca - już nic innego ci nie dogodzi, Napoleognido.

Data: 2009-10-09 01:54:17
Autor: J-23
CHUCPA
On 9 Paź, 09:34, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

Taki doktorat, jak o.m.c. mgr.

O.M.C. - o malo co magr.

Kup sobie samojebca - już nic innego ci nie dogodzi, Napoleognido.

C'est si bon, de partir n'im porte ou - tak mi dobrze...

Eartha Kid
http://video.google.pl/videosearch?hl=pl&lr=&rlz=1G1GGLQ_PLPL262&resnum=0&q=youtube+C%E2%80%99est+si+bon+Eartha+Kid&um=1&ie=UTF-8&ei=RfjOSpCNHZm1sgb9g7isCA&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=4#

albo
Yves Montand
http://video.google.pl/videosearch?hl=pl&lr=&rlz=1G1GGLQ_PLPL262&resnum=0&q=youtube+C%92est+si+bon+Eartha+Kid&um=1&ie=UTF-8&ei=RfjOSpCNHZm1sgb9g7isCA&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=4#

albo
Louis Armstrong

Data: 2009-10-09 07:49:09
Autor: Piotr
CHUCPA
Dnia Fri, 9 Oct 2009 06:08:39 +0200, Prawusek napisał(a):

A tu zapychając jedną powoduje wypadnięcie obok drugiej i znacznie większej.
Wykonuje ruchy agonalne, prawie juz niekontrolowane.

Bedziemy to wiedzieć za dwa, trzy tygodnie, jak ludziska sprawę
przetrawią. Głównie ci niezdecydowani. Teraz wygląda na to, że może
się wylizać, chyba, że to nie koniec sensacji.
Piotr

Data: 2009-10-09 13:10:08
Autor: boukun
CHUCPA

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hamd8a$q43$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Przestań, hucpa to ta cała policja polityczna Kaczyńskich i masowe produkowanie przez nich przestępstw... Przestępcy powinni siedzieć...

boukun

CHUCPA