CHUCPA

Data: 2009-10-08 23:51:54
Autor: J-23
CHUCPA
On 9 Paź, 06:08, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
    Chucpa z CBA i próba nielegalnego wyrzucenia szefa tej instytucji
przypomina obalenie rządu Olszewskiego. Za wykrycie afery, w którą umoczony
jest po jaja sam morświn. Stąd takie paniczne reakcje i gwałtowne ruchy.
Pusk zamiast podać nierząd do dymisji próbuje zatachlować dziury w kominie.
A tu zapychając jedną powoduje wypadnięcie obok drugiej i znacznie większej.
Wykonuje ruchy agonalne, prawie juz niekontrolowane.
    Trawestując znany cytat wzywam:

    KOŃCZ  CHŁOPKU,  WSTYDU POLSCE  OSZCZĘDŹ !!!

Parament Pikczers - fajny film wczoraj widzialem... Manius nie mow,
momenty byly?
Najlepiej, jak:
Pan zielona kropka do pana pomaranczowa kropka, ze pan fioletowa
kropka sie se*ral.
Albo, moze pan panie wezmie te teczke z forsa? Nie dziekuje. Zaraz
zamienie 3melony otrzymane za dom w Wisle, na waciki.
Panie noteriuszu to co jeszcz mozemy "sfabrykowac"? Bo wczoraj
zlozylismy zawiadomienie do prokuratury.
P-rowokacje i-nsynuacje S-pekulacje

J-23 itede

PS. Srawi zrob moze jakis "doktorat" z np. masturbacji, bo pewnie na
tym lepiej sie znasz niz na polityce.
Taki doktorat, jak o.m.c. mgr.

O.M.C. - o malo co magr.

Data: 2009-10-09 09:34:26
Autor: Prawusek
CHUCPA
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message
[...]

Kup sobie samojebca - już nic innego ci nie dogodzi, Napoleognido.

Data: 2009-10-09 01:54:17
Autor: J-23
CHUCPA
On 9 Paź, 09:34, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

Taki doktorat, jak o.m.c. mgr.

O.M.C. - o malo co magr.

Kup sobie samojebca - już nic innego ci nie dogodzi, Napoleognido.

C'est si bon, de partir n'im porte ou - tak mi dobrze...

Eartha Kid
http://video.google.pl/videosearch?hl=pl&lr=&rlz=1G1GGLQ_PLPL262&resnum=0&q=youtube+C%E2%80%99est+si+bon+Eartha+Kid&um=1&ie=UTF-8&ei=RfjOSpCNHZm1sgb9g7isCA&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=4#

albo
Yves Montand
http://video.google.pl/videosearch?hl=pl&lr=&rlz=1G1GGLQ_PLPL262&resnum=0&q=youtube+C%92est+si+bon+Eartha+Kid&um=1&ie=UTF-8&ei=RfjOSpCNHZm1sgb9g7isCA&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=4#

albo