CHWAŁA POLSKIM ŻOŁNIERZOM - BOHATEROM II WOJNY ŚWIATOWEJ !

Data: 2009-08-31 13:01:10
Autor: Antenka
CHWAŁA POLSKIM ŻOŁNIERZOM - BOHATEROM II WOJNY ŚWIATOWEJ !
Chwała polskim żołnierzom walczącym na wszystkich frontach II wojny
światowej!!!

http://www.youtube.com/watch?gI=PL&hI=pl&v=WxCZ7MFrou8&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=Uz8nD2HFqeg&NR=1

Antenka

Data: 2009-08-31 23:07:00
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
Chwała polskim żołnierzom walczącym na wszystkich frontach II wojny
światowej!!!

Zolnierzom czesc i chwala. Najwyzszemu dowodztwu i politykom juz nie bardzo... Ze te chuje nie staneli nigdy przed zadnym sadem...

--
VicAbarca

Data: 2009-08-31 14:13:02
Autor: Antenka
On 31 Sie, 23:07, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]

Zolnierzom czesc i chwala. Najwyzszemu dowodztwu i politykom juz nie
bardzo... Ze te chuje nie staneli nigdy przed zadnym sadem...

Vicek, to ty, czy podszywacz? :- ]

Antenka

Data: 2009-09-01 08:17:43
Autor: VicAbarca
CHWAŁA POLSKIM ŻOŁNIERZOM - BOHATER OM II WOJNY ŚWIATOWEJ !
Antenka пишет:
Vicek, to ty, czy podszywacz? :- ]

Ja. Kto by tam chcial sie pode mnie podszywac... :)

Nicka sobie troche zmodyfikowalem. Wiesz, nuda... trzeba walczyc z nuda :)

--
VicAbarca

Data: 2009-09-01 00:18:09
Autor: Antenka
CHWAŁA POLSKIM ŻOŁNIERZOM - BOHATEROM II WOJN Y ŚWIATOWEJ !
Ja. Kto by tam chcial sie pode mnie podszywac... :)

No nie wiem - może Tzvelek on to lubi. :)

Antenka

Data: 2009-09-01 09:17:50
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
Antenka пишет:
[...]

Święte słowa - dawno powinni zostać potępieni, choćby za ucieczkę za granicę pozostawiając swoich Ĺźołnierzy  bez rozkazĂłw, planĂłw ewakuacyjnych itd.

Data: 2009-09-01 09:17:33
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Szacunek i chwała!!!

Data: 2009-09-01 11:49:11
Autor: Andrzej Kokakolski
CHWAŁA POLSKIM ŻOŁNIERZOM - BOHATEROM II WOJNY ŚWIATOWEJ !
Chwala bohaterskim Obroncom Polski i wieczna pamiec ofiarom niemieckiej napasci

AK

Data: 2009-09-01 16:00:45
Autor: CYC

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7j1nn$74a$1inews.gazeta.pl...
Chwala bohaterskim Obroncom Polski i wieczna pamiec ofiarom niemieckiej
napasci

AK

WIECZNA   CHWALA !

cyc

CHWAŁA POLSKIM ŻOŁNIERZOM - BOHATEROM II WOJNY ŚWIATOWEJ !