CHYBA PO RAZ PIERWSZY PSP jest zgodna w 100%

Data: 2009-09-28 20:19:29
Autor: konserwator
CHYBA PO RAZ PIERWSZY PSP jest zgodna w 100%
pedofila tzwy nie licze - bo broni swoich.

ten dzien zgody narodowej przejdzie do annalow!

PEDOFILOM MOWIMY STANOWCZE NIE!
PRAWO JEST JEDNO (W ROZNYCH MIEDZYNARODOWYTCH WYMIARACH ALE POSTEPEK POLANSKIEGO MIAL MIEJSCE W JURYZDYKCJI USA I TAM POWINIEN BYC SADZONY) I TRZEBA GO PRZESTRZEGAC!

Data: 2009-09-28 11:32:14
Autor: Jacek

konserwator napisał(a):
pedofila tzwy nie licze - bo broni swoich.

To tak samo musisz odliczyć Żydów, z tych samych powodów.
A Szwajcarskie media, piszą że aresztowanie rozzłościło Polaków i
Francózów. Co do Francuzów się nie wypowiadam, ale co do Polaków to
jest wręcz przeciwnie.
http://ds6.ovh.org/drppl.html

Data: 2009-09-28 20:36:36
Autor: bolek

Użytkownik "Jacek" <turbos11@gmail.com> napisał w wiadomości news:f3b357a7-d6e5-4c27-bd83-8ce8ae06e59637g2000yqm.googlegroups.com...

konserwator napisał(a):
[...]

Tylko że żydzi najbardziej szczekają.
To jest żenujące.
Tak bronić pedofila.

bolek

Data: 2009-09-29 08:24:59
Autor: konserwator

konserwator napisał(a):
[...]

najbardziej bronia zydzi a media pisza, ze Polacy i Francuzi...
norma w zaklamaniu...

Data: 2009-09-28 12:22:00
Autor: J-23
On 28 Wrz, 20:19, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:
[...]

A du*a!
Ja tez nie przylaczam sie do tego jadu saczonego przez golodupkow.

J-23 itede

Data: 2009-09-28 21:36:47
Autor: raff
[...]

No to bylo powiedziane: "Czyli w sumie Polanskiego bronią: jeden pedofil, jeden pedryl, jeden menel i
dwĂłch ĹťydĂłw ;)"

Czytaj uwaznie.

R.

Data: 2009-09-28 20:22:31
Autor: Tzva Adonai
CHYBA PO RAZ PIERWSZY PSP jest zgodna w 100%
ten dzien zgody narodowej przejdzie do annalow!

Nieprawda, nie tylko ja broniłem Polańskiego... Boukun też się za nim wstawił...

Data: 2009-09-28 18:34:54
Autor: Hans Kloss
Tzva Adonai <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał(a):
Nieprawda, nie tylko ja broniłem Polańskiego... Boukun też się za nim
wstawił..

Czyli w sumie Polanskiego bronią: jeden pedofil, jeden pedryl, jeden menel i
dwóch Żydów ;). Btw. nawet cycek wyjątkowo tym razem po jedyniesłusznej
stronie; tak mnie to zdziwiło ze przez moment zastanawiałem się czy sam nie
pobłądziłem na manowce w tej sprawie ;).
J-23

Data: 2009-09-28 20:36:26
Autor: raff
Hans Kloss pisze:
Tzva Adonai <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał(a):
Nieprawda, nie tylko ja broniłem Polańskiego... Boukun też się za nim
wstawił..

A jak toto wiedzialo ze "pedofila" odnosi sie do niego.

R.

Data: 2009-09-28 20:40:13
Autor: Piotr
Dnia Mon, 28 Sep 2009 18:34:54 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

Czyli w sumie Polanskiego bronią: jeden pedofil, jeden pedryl, jeden menel i
dwóch Żydów ;).

Hm, to ilu ich, bo wałkun spełnia wszystkie w/w kryteria. :-))
Piotr

Data: 2009-09-28 19:13:01
Autor: Hans Kloss
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
Hm, to ilu ich, bo wałkun spełnia wszystkie w/w kryteria. :-))

Ty nie mów... boukunów jest dwóch??!!
J-23

Data: 2009-09-28 21:15:05
Autor: Piotr
Dnia Mon, 28 Sep 2009 19:13:01 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

Ty nie mów... boukunów jest dwóch??!!

Za dwóch.
Piotr

Data: 2009-09-28 21:00:29
Autor: Adam
CHYBA PO RAZ PIERWSZY PSP jest zgodna w 100%
W TVN niejaki Raczek - pedrasta, też bronił zażarcie Polańskiego. Do tego naubliżał amerykańskiemu systemowi prawnemu, bełkącą c cos o prawie i sprawiedliwości (to chyba miała być jakaś aluzja - w TVN każdy musi PiSowi obowiązkowo dać kopa).
AC

Data: 2009-09-29 08:22:46
Autor: konserwator

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9qvke$dsc$1inews.gazeta.pl...
Tzva Adonai <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał(a):

jeden pedofil, jeden pedryl, jeden menel i
dwóch Żydów

skrotem (inaczej): "srodowisko filmowcow" ewentualnie dziennikarze GWna...

Data: 2009-09-28 21:59:55
Autor: Prawusek
"Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> wrote in message
> ten dzien zgody narodowej przejdzie do annalow!

Nieprawda, nie tylko ja broniłem Polańskiego... Boukun też się za nim
wstawił...

Bronię  Polanskiego!!!  Polański miał prawo!!!!!!!!!!!
Miał prawo do...................... ucieczki!!!
A obywatele USA mają prawo do sądzenia przestępcy za popełnione na terenie
USA przestępstwo ich prawa względem obywatelki tego kraju.
Przestępca został ujęty i powinien stanąć przed amerykańskim sądem.
Wszelkie protesty to stawianie ohydnego przestępcy ponad prawem.

Data: 2009-09-28 21:28:11
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
CHYBA PO RAZ PIERWSZY PSP jest zgodna w 100%
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

PEDOFILOM MOWIMY STANOWCZE NIE!

Tym w czarnych kieckach też?

Przemek

--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Data: 2009-09-28 21:34:05
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
CHYBA PO RAZ PIERWSZY PSP jest zgodna w 100%

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w

PEDOFILOM MOWIMY STANOWCZE NIE!

Bratu pisuarowego TW, też?

Przemek

Data: 2009-09-28 21:45:18
Autor: awe
CHYBA PO RAZ PIERWSZY PSP jest zgodna w 100%
Nie do konca, na pare dni przed wyskoczeniem sprawy Polanskiego puscilem na grupe zdjecia z miejsca zbrodni w ktorej zginela jego zona. Uwazam ze czlowiek ktory przezyl cos takiego zyje w nierealnym swiecie wiele lat i tylko i wylacznie z tego wzgledu Polanskiemu odpuszczam. W jednym z wywiadow tlumaczyl sie ze po czyms takim jedni wpadaja w alkoholizm, w naroktyki a on w sex...
Przypominam tylko ze mord dokonany na jego zonie i ludziach ktorzy znajdowali sie wtedy na miejscu zbrodni byl bezprecedensowy pod kazdym wzgledem. Mysle ze swiat Polanskiego byl jednym wielkim pieklem i zeby choc na chwile z niego uciec mozna popelniac rozne rzeczy.
Oczywiscie ta cala miedzynarodowa akcja jest bardzo niesmaczna. Powinien stawic sie przed sadem i zalatwic te sprawe do konca. Przestepcy z tzw rodziny Charlesa Mansona beda siedziec w wiezieniu az do smierci. Ostatnio jedna z tych osob umarla na raka mozgu i nie dostala parolu.
awe

Data: 2009-09-28 21:47:12
Autor: raff
awe pisze:
[...]

Zbaczasz niebezpiecznie w strone liberalizmu: "Bo mama go bila, bo tata pil..."

R.

Data: 2009-09-28 21:51:59
Autor: Piotr
Dnia Mon, 28 Sep 2009 21:47:12 +0200, raff napisał(a):

Zbaczasz niebezpiecznie w strone liberalizmu: "Bo mama go bila, bo tata pil..."

Tym bardziej, że żałoba nie trwała zbyt długo. A w "seks" popadł
Polański jeszcze w Polsce.
Piotr

Data: 2009-09-28 23:32:26
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:7iwtfqqs8mk1$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
piotrze po czyms takim zaloba trwa bardzo dlugo, a to ze spotykal sie z innymi kobietami jest bez znaczenia. w ogole wszystko jest bez znaczenia.
awe

Data: 2009-09-28 22:03:28
Autor: ali
CHYBA PO RAZ PIERWSZY PSP jest zgodna w 100%
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
-- -- -- -- -- -- -- -
piotrze po czyms takim zaloba trwa bardzo dlugo, a to ze spotykal sie z innymi kobietami jest bez znaczenia. w ogole wszystko jest bez znaczenia.
awe
he he
 dziwkarz w żałobie
toż to tak samo brzmi jak zgwałcenie curwy

Data: 2009-09-29 10:33:40
Autor: zbig
CHYBA PO RAZ PIERWSZY PSP jest zgodna w 100%
Widzisz?
Po co się wychylałeś?
Zaraz zrobią ciebie pedofila, komunistę i Żyda.
Dla tych kołtunów nie ma rzeczy skomplikowanych, kontrowersyjnych wszystko jest proste jak konstrukcja cepa.

Data: 2009-09-29 10:38:34
Autor: Prawusek

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message
[...]

U pedałów i pastuchów jak konstrukcja bata.

Data: 2009-09-29 10:49:20
Autor: Piotr
Dnia Mon, 28 Sep 2009 23:32:26 +0200, awe napisał(a):

piotrze po czyms takim zaloba trwa bardzo dlugo, a to ze spotykal sie z innymi kobietami jest bez znaczenia. w ogole wszystko jest bez znaczenia.

Może, tego nie wiem i obawiam się, że i ty też tego nie wiesz, róznie
z tym ludzie mają. Kiedyś czytałem, że postawa Polańskiego niedługo po
tragedii wzbudzała sporo nieprzychylnych mu opinii.
Piotr

Data: 2009-09-29 08:27:24
Autor: konserwator

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9r3mt$kpr$1news.onet.pl...
[...]

alez ja niczego innego nie wymagam. Niech stanie przed amerykanskim sadem i niech go tam osadza. Co za problem?
Pewnie go i tak ulaskawia ale stanac musi!

CHYBA PO RAZ PIERWSZY PSP jest zgodna w 100%