CHYBA PO RAZ PIERWSZY PSP jest zgodna w 100%

Data: 2009-09-28 21:34:05
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
CHYBA PO RAZ PIERWSZY PSP jest zgodna w 100%

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w

PEDOFILOM MOWIMY STANOWCZE NIE!

Bratu pisuarowego TW, też?

Przemek
--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

CHYBA PO RAZ PIERWSZY PSP jest zgodna w 100%