CIA invisibles

Data: 2009-02-26 09:18:12
Autor: Me
CIA invisibles
On Feb 26, 11:55 am, Me <agnesche...@gmail.com> wrote:
On Feb 26, 8:35 am, Klin <"" Klín
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                                    ,                                                                                             ,">
wrote:

>   Wystarczy wyłączyć zdalnie ich działanie a już jakaś grupa kontrolująca
>   ma powód by Cię zamknąć na 12godz. pod pretekstem  wyjaśnienia coś
>   za ptica.

>   A jakie ułatwienie dla wykonujących wyroki w imieniu Globalnego Rządu
>   wystarczy śledzić aż delikwent znajdzie się w jakimś ustronnym miejscu
>   oczywiście zdalnie bez angażowania dziesiątków wywiadowców przez
>   porozmieszczane  czujniki chipów sprzężone z komputerem "Bestią"
>   i wysłanie w to miejsce w odpowiednim momencie brygady im. Grzegorza
>   Piotrowskiego.

>   Nie ma powodu budować więzień bo cały świat zmienia się w jedno wielkie
>   więzienie w którym niemożliwym się stanie nawet kradzież długopisu bo w razie
>   czego można prześledzić przecież każdy krok niewolników NWO. Sami zarządzający
>   zaś są naturalnie poza kontrolą.

>   Piszcie jakie macie jeszcze pomysły, które zachęcić mogą naszych nadzorców
>   do jak najszybszego zachipownia "bydełka" którym  nie tak łatwo przecież
>   rządzić.

Co za humor, ale to jest prawda.

Ja sama robie z tym porzadek., Nie wierze w rewanz. Nasza rewoluvcja
wylacza te zabawki i juz. Uzywamy pola magneto-grawito-jono-wodoro-nuclearnego
 ( mam nadzieje ze nie zapomnialam wiele).

 To nazywa sie to Bio-Center. Kompletnie balanusje co Pan nazywa
bydelko. NASA s pomagaja
ale oni nie sa  wolni od konfliktow. Ja sama sobie robie ochronna
warste ( balon
z czastek) aby mnie bydelko nie dojelo i to dziala juz od paru lat;
tylko ostatnio
mamy przewage).

Reszte wiadomosci na 'soc. culture USA' or 'republicans'. Jestem
zajeta robieniem legalnej pokojowej
rewolucji uzywajac Bio-Center.

Ja tam nie musze byc po tym jak otworze Centrum - Bio dziala sam -
zjada bydelko moralnie ( mysla ze drzewa
 przyszly po nich - rosna dwukrotnie przez noc, o ile Gates leje z
powietrza). TYo jest prawda. Pol miasta rzy
 ze smiechu. To koniec atomowego nonsensu. Oni sa "luked out"
spirytualnie - bo wierza nam i juz.

Plan byl, ze ja zaadresuje bydelko i wszystko sie wyjasni.
Niestety.Teasers sa uzywane
do napedzania wzrostu Bio.

My tam nie wpadamy juz.

Kerry jest za slaby; tylko duzo gada wciaz. Inni sa patetyczni, ale
proces juz dziala.

Jestem bardzo dumna z tego prostego wynalazku, o ktorym mam wrazenie
ze wszyscy
wiedza ale ja uzywam go najbardziej.- Hide quoted text -

For soc culture USA, where this was shown wrongly:

CIA vicious posted it here; sorry, it was not intended here;

If you translate - remember about colloquial uses of the language and
use native speakers
of 2 countries to get it right; I heard you do nonsense on
translations. Translation is the
third function of languages, is is not sufficient knowing one language
and the other - one
has to develop the relations between languages and the cultures. Sorry
for using my CIA
error for this sermon.

Translation is required not only between two languages, two cultures;
it is needed between any 2 systems. Please have that in mind that the
work of the FVU that I lead is not available without training - you
making continues translation errors stealing.

This is a scientific theory on the level of advanced TRUE ( non like
Gate's)  professorship,  that you have to first master by studying;
and in case of translating the usage to your system,  analogically you
will need to build relational bridges first.
For qualified, studies lasts about 2 years stationary system. These
are without translations yet, although singular "bridges " will be
addressed in the problem solving that you are expected to work at.

On satellites we only do little kicks here and there and there is
already a problem by morons.

We have a problem with it - since the logistic moron dominance of
everything; the rest I assumes knew; but logistic moron took over even
intelligent people.

It is not possible to overcome or annect my scientific Theory without
direct relationship that has to be respectful while you paying for
work. IT IS NOT< GET IT MORON!

I have addressed it with every security boss already. Please do not
come to harass and misuse the singular results. STOP THIS travesty of
science that you do not even understand as possibility. STOP HOSTAGE
OF ME AND MY SONS.

CIA invisibles