CIA odmawia pokazania dowodow ze Tawariszcze hackowali wybory w USA

Data: 2016-12-15 00:53:55
Autor: maciek zawieja
CIA odmawia pokazania dowodow ze Tawariszcze hackowali wybory w USA
Data: 2016-12-15 00:59:37
Autor: maciek zawieja
CIA odmawia pokazania dowodow ze Tawariszcze hackowali wybory w USA
W dniu czwartek, 15 grudnia 2016 09:53:55 UTC+1 użytkownik maciek zawieja napisał:
http://canadafreepress.com/article/cia-refuses-to-hand-over-so-called-proof-of-russian-hacking-to-help-trump

Ja   olewam   Ruskich   ale   rozchodzi   sie   mi   tylko   o  Trumpa

Data: 2016-12-15 09:55:53
Autor: boukun
Użytkownik "maciek zawieja"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
http://canadafreepress.com/article/cia-refuses-to-hand-over-so-called-proof-of-russian-hacking-to-help-trump

O co ci chodzi, przeciez jak zwariowany agitowales i chciales, zeby Hitlery
przegrala.... :)

boukun

CIA odmawia pokazania dowodow ze Tawariszcze hackowali wybory w USA