CIEKAWE

Data: 2011-02-10 11:22:19
Autor: Panslavista
CIEKAWE
Jakaś kobieta z nazwiskiem zaczynającym się na N. zadzwoniła z ofertą masażu
kręgosłupa.
Nazwy firmy nie dosłyszałem. Brzmiało to jak garbarnia...
:-)))))))))))))))))))))))))
Czyżby znowu Jasiu - czerwone ucho?

Data: 2011-02-10 04:36:05
Autor: J-23
CIEKAWE
On 10 Lut, 11:22, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
Jaka kobieta z nazwiskiem zaczynaj cym si na N. zadzwoni a z ofert masa u
kr gos upa.
Nazwy firmy nie dos ysza em. Brzmia o to jak garbarnia...
:-)))))))))))))))))))))))))
Czy by znowu Jasiu - czerwone ucho?

szykuj kase na alimenty

Data: 2011-02-10 16:51:22
Autor: Panslavista
CIEKAWE
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:eee5d46e-4c56-4e7c-be11-6cbd530a9dd4s28g2000prb.googlegroups.com...
[...]

Nie wyprze sie uznania za swoje - bedzie sponsorowal az po grób.

Data: 2011-02-10 11:42:29
Autor: sofu
CIEKAWE

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d53bc6e$0$2448$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- --

Trzeba było się zgodzic na "masaż" .
Za drobna dopłatą zrobiłaby ci laskę.

sofu

Data: 2011-02-10 12:41:22
Autor: jadrys
CIEKAWE
W dniu 2011-02-10 11:22, Panslavista pisze:
[...]

I co jej odpowiedziałeś?

Data: 2011-02-10 15:58:50
Autor: paxx
CIEKAWE
mnie to sie kojarzy z Nsport

Data: 2011-02-10 18:23:11
Autor: =heÂŽsk=
CIEKAWE
On Thu, 10 Feb 2011 11:22:19 +0100, "Panslavista"
<prawusek@interia.pl> wrote:

[...]

 trzeba bylo pociagnac ja za jezyk bys dowiedzial wiecej ;o)

Data: 2011-02-10 18:34:56
Autor: Panslavista
CIEKAWE
<prawusek@interia.pl> wrote:

[...]

Język był za telefonem. A na garbowanie skóry musiałbym pojść z pomocnikami. :-))))))))))))

A po za tym nieraz stare lepsze niż młode. Wystarczy zasugerować, że to być może ostatni raz w jej życiu i rzyci...

CIEKAWE