CIOTKA

Data: 2011-02-15 17:42:29
Autor: Panslavista
CIOTKA

From: "Panslavista" <prawusek@interia.pl>
Subject: Re: CIOTKA
Date: 15 lutego 2011 17:40

"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> wrote in message
news:ije874$sd6$1news.onet.pl...
sobota, 15 stycznia 2011 12:53. carbon entity 'Panslavista'
<prawusek@interia.pl>
contaminated soc.culture.polish with the following letter:

He...he, moja ciotka nie jest rodzona siostra mojej sw. pamieci matki.
Ród
ma inne miano, a zawolanie i herb to - SAS. Nosi on tez inna nazwe -
DRAG.

Podobno od Sasów transylwańskich, których przywiódł tam swoją muzyką
"The Pied Piper of Hamelin" ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Pied_Piper_of_Hamelin

Był to przewodnik (conduktor) wynajęty przez parchów z Niemiec.
Chcieli dorwać się do naszych majętności.
Nadano im nazwę poprawną politycznie acz wielce trafną.

CIOTKA