CISZA A PLAKATY i ich zerwanie

Data: 2010-06-19 19:19:45
Autor: Renata Golebiowska
CISZA A PLAKATY i ich zerwanie
Dnia 19.06.2010 Xian Mi Mao <xian.mi.mao@gmail.com> napisał/a:
On 19 Cze, 13:21, zenek <ze...@op.pl> wrote:
Teraz idz donies ze zlamano ciesze wybiorcza.

Jako porządny obywatel życzyzłbym sobie żeby zniknęły te plakaty...
A ciekawe, że właśnie widziałem jak przechodziła obok tych wielkich
kolorowych plakatów Straż Miejska i nie zauważyła w tym nic
niestosownego...

SM musiałaby wiedzieć, że nie wisiały przed ciszą wyborczą. Nie widzę nic niestosownego w tym, że nie wiedzą, czy wczoraj plakaty były, czy nie.

Renata

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2010-06-19 14:03:20
Autor: Xian Mi Mao
CISZA A PLAKATY i ich zerwanie
On 19 Cze, 19:19, Renata Golebiowska <Renata.Golebiow...@bezadresu.pl>
wrote:
> [...]

SM musiałaby wiedzieć, że nie wisiały przed ciszą wyborczą. Nie widzę
nic niestosownego w tym, że nie wiedzą, czy wczoraj plakaty były, czy

Tylko, że właśnie dowiedziałem się, że miejsca gdzie plakaty wolno a
gdzie NIE wolno naklejać są ściśle uregulowane prawnie - a taki parkan
gdzie nie napisano nic że pozwolone jest - z pewnością się nie
kwalifikuje. I Straż Miejska powinna o tym wiedzieć!
Zresztą przeszedłem się po osiedlu i zauważyłem miejsca gdzie wyraźnie
było napisane "ZABRANIA SIĘ NAKLEJANIA..." a mimo to znalazł się tam
plakat kandydata obecnie jedynie słusznej partii...

Data: 2010-06-21 12:19:32
Autor: Renata Golebiowska
wrote:
> [...]

było napisane "ZABRANIA SIĘ NAKLEJANIA..." a mimo to znalazł się tam
plakat kandydata obecnie jedynie słusznej partii...

To insza inszość. Ale jeśli jest to kandydat jedynie słusznej partii, to nie można oczekiwać reakcji służb:)

Renata